Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Fejfájás és hányás hormonális okok miatt fórum

Fejfájás és hányás hormonális okok miatt (tudásbázis kérdés)


5. Eperke1. (válaszként erre: 1. - Moniszka)
jan. 27. 11:53

Nem szedsz fogamzásgátlót?

Amikor megjön nem veszel be görcsoldót?

4. Scherlock (válaszként erre: 3. - Moniszka)
jan. 27. 10:23

Nem múlt el, akkor voltam tünetmentes, mikor antibébi tablettát szedtem. Most is görcsölök, láz olykor és hasmenés, ja meg a puffadás.


Csak már nem hányok.


Tudod, nekem mikor megjött 13-14 évesen a hányás az élet része volt. Az első 1-2 napot végig hánytam


Már bocsánat, hogy ilyenről beszélünk! :)

3. Moniszka (válaszként erre: 2. - Scherlock)
jan. 27. 09:59
És magától elmúlt vagy változtattál az étrendeden, esetleg kaptál orvosi segítséget?
jan. 27. 09:49

Szia!


Aha, szokott hasonló lenni. Hasmenéssel, lázzal és erős görcsökkel párosult, de a hányás a legrosszabb. Szerencsére az utóbbi 2 évben nem fordult elő az utóbbi.


Jobbulást!

jan. 27. 09:46

Sziasztok!


Orvoshoz készülök, mert egyre gyakrabban fordul elő, hogy a havivérzésem nem csak hangulatingadozással párosul, hanem egy migrénes fejfájással, mely átmegy a gyomromra és hányok. Tegnap is ez volt és ma még mindig érzem az émelygést. 38 éves vagyok. Szerencsére hasfájás nincs és mindig időben megjön.


Voltak valakinek hasonló problémái?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook