Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Exacyl tabletta jó a rendellenes vérzésre? fórum

Exacyl tabletta jó a rendellenes vérzésre? (tudásbázis kérdés)


30. 17aadc1082 (válaszként erre: 28. - Júliusi)
2013. máj. 7. 16:43
Hát, pedig nem kell, mert kb 10 perc, alszol, és utána kb fél órát icipicit fáj az ember hasa. Semmi extra. Inkább 10000 ilyen, mint egy fogorvos.
29. 17aadc1082 (válaszként erre: 26. - Júliusi)
2013. máj. 7. 16:42
pár nap nem számít sztem.
28. júliusi (válaszként erre: 21. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 15:15
Ajaj,én már a kürettől is parázom...:(
2013. máj. 7. 15:14
Bocs.Borult. és 3x1
26. júliusi (válaszként erre: 17. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 15:13

Még nem kellett volna megjönnie csak 10-12 körül,de most minden borrult:(


+x1 be javasolta a doki, de ha csökken a vérzés, azt is lehet csökkenteni.

25. 17aadc1082 (válaszként erre: 24. - Youlcsi)
2013. máj. 7. 13:32
Nyugi. Ha serdülni fog, rosszabb lesz :D
24. youlcsi (válaszként erre: 23. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 13:29
mondjuk kezdek hozzászokni a gondolathoz, hogy elég nekünk ő is... főként, hogy éppen (ki tudja már mióta) dackorszakát éli :D
23. 17aadc1082 (válaszként erre: 22. - Youlcsi)
2013. máj. 7. 13:27
Na, hát ez így gáz. Sajnálom :( Mondjuk igen, tényleg ilyen háttérrel örülhetsz, hogy van legalább egy. :( tudom, ez nem vígasztal, ha még akarnál.
22. youlcsi (válaszként erre: 21. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 13:25

igen, más.


azüta is a szteroid következményeit nyögöm :/ előtte legalább néha véreztem, most már sosem. ez sem jó állapot :/

egy gyermek azért csak összejött gyógyszerekkel... de a dokim minden egyes uh-kor csak arra hivatkozik, hogy örlüjek, hogy már van egy...

21. 17aadc1082 (válaszként erre: 20. - Youlcsi)
2013. máj. 7. 13:23
Ja, értem. akkor neked más volt az ok. De legalább megoldódott. Nekem mákom volt, hogy már elmúltam 40, meg van 3 gyerekem is, és nem volt gond, hogy kivették a méhemet. Azóta minden okés :)
20. youlcsi (válaszként erre: 19. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 13:19

az idő :D


akkoriban (97-98-ban) már látták, hogy policisztásak a petefészkeim... de a vérés miatt endometriózisra gyanakodtak. ezért is kaptam inkább gyógyszert... nem akart a doki 16 évesen megműteni... gondolta, majd ráér... aztán gyógyszerváltással elmaradt a vérzés... majd a gyógyszer elhagyása után újra össze-vissza... majd 2 hónap szteroidtól meg teljesen leállt.

de ez már egy másik mese...

19. 17aadc1082 (válaszként erre: 18. - Youlcsi)
2013. máj. 7. 13:17

Na, az is szép :) Mondjuk én már az elején tudtam, hogy a mioma a gondom, csak nem volt időm a műtétre. mondjuk ha tudom, hogy 1 hét alatt munkaképes leszek, simán megcsináltattam volna hamarabb. :)

Neked mi oldotta meg a gondot végül?

18. youlcsi (válaszként erre: 17. - 17aadc1082)
2013. máj. 7. 13:07
valahogy így voltam én is... 3-4 hét vérzés 3-4 nap szünetekkel. akkor még csak fog.gátlót kaptam, és az mellé az exacylt. így megvonásos vérzés alatt szedtem csak, de akkor is ciklusonként 2-3 dobozzal simán.. olyan 2 évig...
17. 17aadc1082 (válaszként erre: 15. - Júliusi)
2013. máj. 7. 12:49

AKivel én találkoztam, annak mindenkinek hatott. Én annyira véreztem, hogy volt, hogy 10 percenként kellett a legnagyobb tampont+éjszakai betétet cserélni. Szó szerint nem tudtam menni sehova! És amikor elkezdtem szedni, simán normalizálódott a vérzés mennyisége. Ez volt fél évig, folyamatosan, értsd, minden nap! Nem csak menszesz alatt!


Nem a gyógyszertől jött meg, hanem gondolom, meg kellett jönnie.

16. youlcsi (válaszként erre: 15. - Júliusi)
2013. máj. 7. 09:26

mennyit szedtél, hogy nem csillapította?


én anno 1-1- mensinél simán szedtem 3x3-at vagy 4x2-3 at, ahogy jónak éreztem.

2013. máj. 7. 07:10

Hát nekem sajnos nem csillapította.Sőt.Mikor elkezdtem már szinte alig véreztem,azért is mentem a dokihoz.Mára meg mintha teljesen megjött tőle.

Elkezdek egy gyógynövényes teát, és majd utána kéne egy rákszűrés, meg ultrahang szerinem...

14. 17aadc1082 (válaszként erre: 13. - Júliusi)
2013. máj. 6. 21:35
42
13. júliusi (válaszként erre: 12. - 17aadc1082)
2013. máj. 4. 07:01

Az lesz...

Te hány éves vagy?

12. 17aadc1082 (válaszként erre: 10. - Júliusi)
2013. máj. 3. 17:29

Engem mioma miatt műtöttek, előtte fél évig folyamatosan véreztem. Az exacyl elviselhető mértékűre csillapította. De el nem mulasztotta, mert semmi mást nem csinál, csak csillapítja. A problémát nem oldja meg, ami a vérzést okozza.

Egyébként egyáltalán nem zavarta a dokimat a kenetvételnél, hogy vérzek. A lelet is értékelhető volt.


Egyébként, ha ennyire nem bízol az orvosban, miért nem mész el máshoz, hátha mást mond?

11. youlcsi (válaszként erre: 9. - Júliusi)
2013. máj. 3. 13:54
de javarész az :D
10. júliusi (válaszként erre: 6. - Youlcsi)
2013. máj. 3. 13:53
Nem az orvost zavarja, hanem a rákszűrés kenetben ha vér van, nem értékelhető.Visszajön,"véres kenet "címszóval".
9. júliusi (válaszként erre: 7. - Youlcsi)
2013. máj. 3. 13:52

Dehogy lépsz:)

A Rutascorbin nem c vitamin:)

8. youlcsi (válaszként erre: 4. - Júliusi)
2013. máj. 3. 13:38

nekem felírtaírta. anno... 12 éve.


c-vitamin vérzéscsillapításra???

7. youlcsi (válaszként erre: 5. - Júliusi)
2013. máj. 3. 13:37
akkor én lépek a fórumról :d nekem messze van még (remélem :))
6. youlcsi (válaszként erre: 3. - Júliusi)
2013. máj. 3. 13:37

ez érdekes... az én orvosomat ilyen esetben a legkevésbé sem zavarná a vérzés. megesett, hogy mire időpontot kaptam, pont aznap reggel megjött... ez van. ugyanúgy levette a rákszűrést. azt mondta, őt nem zavarja.

egyébként meg egy rendellenes vérzésnél igenis meg kéne vizsgálni... bár talán mindjárt nem is mennék hozzá, talán csak 2. vagy 3. ilyen ciklusban. anno azt mondta, hogy ha már 2 hete egyfolytában vérzek, akkor menjek... vagy ha már 2 hónapja nem... mostanában utóbbihoz tartom magam :D

2013. máj. 3. 13:35
Kibővítenémakkor a fórum témáját,változókor kezdeti tapasztalatok kezelésére...
4. júliusi (válaszként erre: 2. - Youlcsi)
2013. máj. 3. 13:34

Ezt háziorvos is megírhatja??

Vérzéscsillapításra jó a Rutaskorbin is.

3. júliusi (válaszként erre: 2. - Youlcsi)
2013. máj. 3. 13:32

Igen,értem, végülis eü.szakközépbe jártam anno.


A vérzés csillapítás azért kell, hogy egyátalán le tudja venni a kenetet.Mert a vérzés "kívűlről" már elmúlt,de bent még van:(

Természetesen én se vagyok a magam ellensége, de miért nem lehet egy laborvizsgálatra,uh -ra elküldeni, miért rögtön a küret....?Azért akárki akármit mond, az csak az orvosnak rutinműtét.


Pláne meg,ha most először fordul elő....

2. youlcsi (válaszként erre: 1. - Júliusi)
2013. máj. 3. 13:28

az exacil csupán vérzéscsillapító... kb tűzoltás jelleggel :) mint a törött kézre a fájdalomcsillapító :D

a küret azért kellett volna, hogy lássa mi és mennyi van odabent, várható-e még vérzés, milyen jellegű a vérzés.

szélsőséges esetben az exacilt szeded és csak szeded.. aztán elfogy, de ha a vérzés elhúzódik, utána ugyanúgy vérezni fogsz.


amúgy ha tapasztalat kell magáról a gyógyszerről: jó gyógyszer, amire ki van találva, arra tökéletes. igaz, jóval kiírt dózis felett szedtem... igaz, akkoriban háziorvossíl irattam és vagy 2 évig nem látott nőgyógyás :D

2013. máj. 3. 13:23

45 éves vagyok,az utolsó mensim elmúlása után bő hétre vérezgetni kezdtem, ami gyenge volt 5 napig tartott.Nem volt görcsös,és a mennyisége meg sem közelítette a normál vérzésemet.

eddig rendszeres volt a mensim, ,az utolsó előtti azonban 4-5 nappal váratlanul korábban megjött.utána meg ez...:(


Remélem, hogy csak a változókor kezdetét jelzi,vagy esetleg lelki, vagy hormonális problémát.

A nődoki első körben eü.küretet javasolt....



...Egy kicsit bosszantó, hogy legelső lépés hasonló problémára ez(volt már P3 a rákszűrésem, és akkor is ezt javasolták) Még jó,hogy akkor se

egyeztem bele,és láss csodát,3 hónap múlva,már p2 lett...


Mikor rákérdeztem,más, esetleg gyógyszeres kezelés nincs?Felírta az Exacyl tab.-t.


Majd utána rákszűrésre megyek, mert most nem tudta levenni, mert vérzés volt.(én nem tapasztaltam már ezt, elmúlt).

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook