Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Érzelmek és vágyak ---- kontra józan ész... és a nehéz döntés fórum

Érzelmek és vágyak ---- kontra józan ész... és a nehéz döntés (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
70. 4c1a787e8f (válaszként erre: 46. - 4fbd4b2862)
2013. nov. 21. 12:16

Nekem 4 gyerekem van, még nincs hitelünk, igaz lakásunk sincs..


Amikor éppen nem szültem, én is dolgoztam, diplomás mérnök vagyok. A férjem a filmiparban ismert szakember, és nem 100ezret keres..


Ezzel együtt nagyon oda kell figyelnem a pénz beosztására. Igaz, az egyik gyerekem fogyatékos, neki élből 40ezer a fejlesztése.. De még ha ez nem lenne, még akkor is oda kellene figyelni. Pedig nem járok fodrászhoz, nincs autóm, hogy ne költsek arra se (pedig azért ha nagyon akarnám lehetne), stb..


Azonkívül dolgoztam én is 3 gyerek mellett, de hát az azért olyan amilyen... Mert ugye betegek, ez van, az van, az azért nem egy manager állás..


Szóval én nem bántom - de tényleg varázsló lehet a hölgy, ha ennyiből kijön, és még merne gyereket vállalni. (Igazából nekünk a negyedik nem igazán tervezett módon jött, és bizony már akkor is nagyon megijedtem...) Az esetleg úgy lehetne, amit ő ir, ha lenne gazdaság, vagy valami ahonnan a kaja megvan, de hát munka meg 4 gyerek mellett azért azt se igazán hiszem..


Mert bizony hol korcsolyát venni, hogy a hangszerbérletet fizetni, hol színház, hol ez, hol az.. 100.000-es angoltanfolyamra az enyémek se járnak, de azért azt nem mondhatom, hogy semmit se csinálhatnak, mert többen testvérek..

69. michelle.r (válaszként erre: 67. - Beata21bea)
2013. nov. 21. 12:03

Túl azon, hogy varázsló vagy, ha ennyi pénzből ezt mind ki tudod hozni én azt is csodálom, hogy még munka mellett is van időd, energiád arra, hogy minden gyerekre figyelj, legyen vele közös programod.


Igazából egy gondolat kattog a fejemben, ha a négy mellé, akiből az egyik még szintén pici, vágysz az ötödikre, egy csecsemőre, mi lesz, ha utána majd a 6.-ra vágysz, majd a 7.-re?