Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Csütörtökön kezdtem el szedni a Diflucan gyógyszert, a kérdésem az, hogy mennyi idő után hat, és Canesten krémet lehet-e használni? fórum

Csütörtökön kezdtem el szedni a Diflucan gyógyszert, a kérdésem az, hogy mennyi idő után hat, és Canesten krémet lehet-e használni? (tudásbázis kérdés)


2011. jan. 23. 18:46
Összesen 2 szemet írt fel.
2011. jan. 23. 17:55
ja, és nem is fogod érezni, majd csak 2-3 szem után a javulást!:-((
2011. jan. 23. 17:55
nem eshetsz teherbe amíg szeded, és utána minimum 3 hónapig még:-(
2011. jan. 23. 17:40
Szia,igaz hogy csak0 1 tabletát vettem be,de nem érzem hogy használt volna.Babát terveztünk volna,de nem tudom ha ezt abbahagytam mikor lehet ujra nekilátni.NA persze ha elmlulna már ez a vacak gomba.
2011. jan. 23. 17:36

lehet használni...

nekem viszont nem vált be ez a fajta, mycosist kellett helyette:-(( egy vagyon:-((

2011. jan. 23. 17:33

Sziasztok!


CSütörkökön kezdtem el szednia diflucan gyógyszert,és szénhidrát mentes diétán vagyok.A következő tabletátt a jövőhéten kell bevenem.A kérdésem az lenne hogy mennyi idő után hat ez a gyógyszert,és hogy canesten krémet lehet-e használni.


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook