Avon kozmetikumokat használók fóruma! (beszélgetős fórum)
Beszéltem a központtal, sajnos már nem tudom a kertészkedési szett-et megrendelni...:((( Megnézem a vaterán, hátha ott van.
Ugye az Avon MLM-e sermék?
Köszi, már megbeszéltem vele, hogy elbaltáztam a dolgot, és azt javasoltam neki, hogy a következő katalógusból megrendeljük neki, s a bemutató ajánlathoz tartozó árat fizeti, a többit pedig én.
lepd meg a barátnődet egy mintával az olcsóbb és eldöntheti tényleg jó-e
igen vagy a koordinátorodat
Sziasztok! Az előző kampányokban, volt a kertészkedési szett akcióban, most nem találom sehol..a cikkszámot még anno felírtam, de nem biztos, hogy még él. Hogyan tudnám ezt kideríteni? Hívjam fel a központot?
Legalább Ti okultok az én figyelmetlenségemből!
Igen, sajnos! Csak elég kellemetlen, mert a barátnőmnek megmutattam, hogy rendelhet bemutató áron az új rúzsból (közben én is kedvet kaptam), és pechemre épp azt az árnyalatot számlázták ki, amit én választottam.
Pont ezt akartam írni, csak most olvastam a bejegyzést...
Csodálkoztam volna,ha kiküldik.
Legalább kipróbáltad és most már tudod te is hogy működik:-)
Mégse jött össze:( A rendelés leadásánál ugyan elfogadta a rendszer, de csak az egyiket számlázták ki. Sajnos a figyelmem is elkerülte, hogy a magazinban világosan feltüntették: 1 db rendelhető. Pedig átnéztem többször is...
Elfogadta mindkettőt a rendszer, tehát lehet!
Általában minden bemutatóból csak egyet lehet, de ha nem írták oda, elképzelhető, hogy többet is. Kérdezz utána szerintem!
Sziasztok!
Este adom fel a rendelésem a 14-es kampányból, szerintetek bemutató ajánlatban az új rúzsból lehet egynél több db-ot is rendelni (különböző árnyalatot)? Mert nincs oda írva, hogy "csak egy db rendelhető", ellenben az alapozónál odaírták.
Két árnyalatot is rendelnék...
közben sikerült, még jó, h megnéztem a freemailem...
a koordinátoromnak szóltam reggel, mondta hívta őket, minden ok...hát nem is volt kijavítva a cím:SSSSS
meg tudnátok adni a számukat?
hívd fel az ügyfélszolgálatot és módosítják a címet
ugyfel.szolgalat@avon.com
Én ide szoktam írni a mélcímemről. Hamar szoktak válaszolni.
De lehet, hogy jobb, ha felhívod őket mielőbb, mert ha már kész a számla, nem tudják módosítani, max törölni és újra le kell adnod...
sziasztok
az előbb leadtam egy rendelést, de a kiszáll. címet elfelejtettem átírni:SA gép nem enged nekik írni, mert kéri a kiszáll.dátumát, ami 11.06 lenne, s a mai napnál nagyobb dátumot nem enged beírni:(Mit tudnék tenni?
köszi előre is
okszi :-)
nekem is volt már ilyen, egy szemcerka a doboz aljának alá került
Kedves Danama! Még szóltam még aznap!!!
feltétlen szólj, mert ha nem akkor ez a csomagolós ember állásába is kerülhet!
Ha az új logós szórólapra gondolsz, akkor ez:
1083 5 Logós termékek szórólapja 2010/2011 15Ft,-
Sziasztok nem tudja valaki mi a kódja az új emblémás szórólapnak?
ne aggodj megértik majd ha elmagyarázod nekik.én a peyton orára vagyok kiváncsi
Csajok, képzeljétek mi történt! Telefonáltam a központba, hogy nem érkezett meg 2 termék, amit rendeltem. Mondta a hölgy, hogy a következő rendelésemnél automatikusan bele rakják a csomagban. Most mentem be a fürdőszobába, és ott volt a termék. A kisfiam valószínűleg bevitte...most hívhatom fel őket, hogy mégis megvan..jó hülyének fognak nézni..:(((
az az illat nekem is tetszik én most az orát rendeltem meg a 13 katalogusbol
További ajánlott fórumok: