Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » A Citapram szedése esetén fennálló fülzúgás egy idő után elmúlik vagy folyamatosan megmarad? fórum

A Citapram szedése esetén fennálló fülzúgás egy idő után elmúlik vagy folyamatosan megmarad? (beszélgetős fórum)


4. Zera (válaszként erre: 1. - Erdsz)
tegnap 03:19
Elmúlt a fülzúgásod?
3. Zera (válaszként erre: 1. - Erdsz)
okt. 15. 08:06

Szia! Nekem őrült fülzúgásom van már egy éve. Akkor kezdtem szedni a Frontint...amit megbántam, mert hozzászoktam. Egy hónapja el kezdtem csökkenteni a Frontint...egyelőre inkább erősödött a zúgás. Egyik ismerősöm nemrég hagyta el a Frontint, és elmúlt a fülzúgása.

Lehet neked is a gyógyszer okozza.

2. MenoPause (válaszként erre: 1. - Erdsz)
okt. 14. 10:10

Szia,

Én ezt szedtem régen, majd most már ennek egy korszerűbb változatát az escitalopramot szedem. Ebből ugyanaz a hatás 10 mg-ban van. De fülzúgás sokszor volt. De vagy nem tűnik már fel, vagy elmúlt.. én a vérnyomással hittem összefüggésbe.. Remélem, jobb lesz! Minden téren! Jobbulást

okt. 12. 19:56

Sziasztok!

15 napja szedem a Citapramot. 8. nap óta 20 mg-ot, addig fél szem volt. Azt vettem észre, hogy sokkal jobban vagyok, mint előtte, viszont a 11. naptól fülzúgás vette kezdetét, ami már 4 napja folyamatosan fennáll.

Fáradtság mellett egyéb mellékhatást már nem igazán tapasztalok, de lekopogom.

Idő után elmúlik vagy gyógyszer cserének kéne bekövetkeznie?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook