Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 3 hónapja hagytam abba a fogamzásgátlót, azóta megszakított közösüléssel "védekezünk". Lehetek terhes? fórum

3 hónapja hagytam abba a fogamzásgátlót, azóta megszakított közösüléssel "védekezünk". Lehetek terhes? (tudásbázis kérdés)


1 2
2010. okt. 12. 14:45

Azért nem ugyan annyi az esélye járj utána!

Ha tablettával olyan sokan teherbe esnének akkor minek szedné az ember????????

Aki nem akar gyereket az védekezzen!

35. nehita4 (válaszként erre: 34. - Bea0124)
2010. okt. 12. 13:26
Vannak akik tablettával esnek teherbe. Ugyanannyi az esély.
34. Bea0124 (válaszként erre: 31. - Nehita4)
2010. okt. 12. 11:25
Vannak akik pont a menzesz napokon esnek teherbe!
33. 3c111cc40f (válaszként erre: 32. - Nehita4)
2010. okt. 6. 14:40
köszönöm a kedves szavaidat.
2010. okt. 6. 14:15

A tabletta előtti korszakban vajon hogy védekeztek? (most nem a sokgyerekes családokra gondolok, mert ott sehogy :)

Csak gratulálni tudok, hogy leraktad a bogyót. És nem szennyezed tovább műhormonokkal a vizeket.


Sajnos felelőtlenül alkalmazva a megszakítást becsúszhat a baba. Érdemes használni mellé a minimikrószkópot vagy a hőmérőzést. Gondolom a ciklusodat figyeled.

Most viszont a terhességi teszt dönti el gondolom a dolgokat. Kitartás.

31. nehita4 (válaszként erre: 29. - Pirosalma)
2010. okt. 6. 14:03

Mert mondjuk nincs peteérése.

Menstruációnál annyi a teherbeesés esélye mint tablettát szedve.

30. 2a44b32e51 (válaszként erre: 29. - Pirosalma)
2010. okt. 6. 10:28
és nem is védekezik...
2010. okt. 6. 10:26
Bocsánat, de érdemes lenne tájékozódni dugás előtt. Miért ne lehetne valaki terhes, ha már nem szedi a fogamzásgátlót???
28. 5819723512 (válaszként erre: 26. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:19
Menstruáció alatt is teherbe lehet esni.
27. Ministry (válaszként erre: 26. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:19

Akkor viszont irány a doki.

Ha nem vagy terhes, akkor felírhat neked esemény utánit.

2010. okt. 6. 10:15

Viszont van itt még 1 probléma. Tegnap reggel, ugye amikor megláttam a vért, azt gondoltam , megjött.

Ezután együtt voltunk a férjemmel, és nem védekeztünk, mondván úgyis megvan.


Ha most nem vagyok terhes, ezután lehetnék??

25. Kamillka (válaszként erre: 20. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:14

Lehetsz terhes, pár csepp vér lehet egy korai terhesség jele. Menj el a nőgyógyászodhoz és vegyél egy tesztet is.


Ugyanakkor lehet annak is amellék hatása, hogy abbahagytad a gyógyszert. Az orvos tud majd biztosabbat mondani...

24. russodebby (válaszként erre: 20. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:10

Szia!

Én bogyó szünetet tartottam, 1-2 csepp volt nálam is,nem foglalkoztam vele,mert pont elötte volt egy gyulladásom amit kezeltem és én enek tudtam be,hogy nem jött meg rendesen. 2 hét után doki és 6-7 hetes volt már akkor a fiacskám. Mi is így védekeztünk és nem volt "baleset".

23. 5819723512 (válaszként erre: 20. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:10

Szia,


Nekem is feszült a mellem, de ez nem mensis feszülés.

Emlékszem tavaly okt. 28-án kellett volna megjönnie. Már próbálkoztunk a babával. 27-én este ott ültem a fürdőben a lehajtott WC tetején és sírtam, hogy ez a "barnázás" (se nem vér igazán, se nem folyás) tuti azt jelenti, hogy holnap megjön, mert mindig ez volt a jele.

Nálunk a gólya jele volt.


Pont ma 3 hónapos a kisfiam :)

22. Mucus22 (válaszként erre: 18. - Ministry)
2010. okt. 6. 10:05

Igen, én is híztam már vagy 5 kg-ot mióta abbahagytam, de nem gondoltam volna hogy ez miatt?!


Most találtam meg a fogyis naplódat! HAJRÁ :)

Olvasni foglak!

2010. okt. 6. 10:05
simán
2010. okt. 6. 10:04
Igazából az érdekelne, hogy valaki volt-e így terhes, hogy a menstrije csak 1-2 csepp volt, amikor meg kellett volna jönnie???
2010. okt. 6. 10:02
simán lehetsz terhes
18. Ministry (válaszként erre: 17. - Mucus22)
2010. okt. 6. 10:01

Én azután híztam meg, hogy abbahagytam.


Nekem az első doki minden vizsgálat nélkül a Diane 35-öt írta fel, rosszul lettem. Utána még kettő másikkal próbálkoztam, köztük a Yasminellével, de mindegyiktől rosszul lettem, így inkább abbahagytam.


Szerencsére párom se erőltette, ő sem szeret gyógyszert szedni, kérte, inkább másik védekezési módot válaszunk.

17. Mucus22 (válaszként erre: 16. - Ministry)
2010. okt. 6. 09:59
Én 4 évig szedtem a Lindynette-t, abbahagytam, mert rám ijesztett a nődoki, hogy nem szabadna szednem (hormonfüggő daganatom volt) erre egy másik mondta, hogy miért ne szedhetném? Ekkor kezdtem el a Yasminelle-t szedni, egészen 3 hónapig bírtam mert iszonyatosan pattanásos lettem, főleg a vállamon, hátamon, de az egész testem tele volt, sokat híztam is tőle. Igy augusztusban már nem szedtem. De a helyzet azóta sem sokkal jobb.
16. Ministry (válaszként erre: 12. - Mucus22)
2010. okt. 6. 09:56

Mi is az anyagiak miatt várunk. :)

Sőt, nekem pár hónappal az után, hogy abbahagytam, nagyon durván el kezdett nőni és fájni a mellem, és állandóan undorodtam a szagoktól. Emellett visszajöttek a pattanásaim.

Pont azért hagytam abba, hogy legyen ideje kiürülni a szervezetemből.

2010. okt. 6. 09:55

Valószínű hogy kicsit a hormonjaid tombolnak kell idő hogy vissza álljon minden a régi kerékvágásba!

Igaz lehetsz akár terhes is,de...

Ha tényleg nagyon vigyáztatok akkor sz.tem nem vagy terhes!

2010. okt. 6. 09:54

Mondjuk igen Ministry-nek igaza van,hogy a gyógyszer abbahagyása is csinál ilyen tüneteket.Szóval azért ne aggód magad halálra,ha nem jön meg egy hét múlva sem,akkor csinálj egy tesztet szerintem.Ez a legbíztosabb.

Nálam amikor terhes lettem,a meleim már 1-2 hét után feszültek,fájtak,elösször én is azt gondoltam,hogy a menstruációm fog megjönni.De nem.Már 7 hónaposak vagyunk.:)

2010. okt. 6. 09:53

Jövő héten csinálj egy tesztet!

Nekem is a mellem kezdett el feszülni, a terhesség első jeleként...

12. Mucus22 (válaszként erre: 9. - Ministry)
2010. okt. 6. 09:52

Hú, remélem, igazad lesz, és csak ez van a háttérben.

Szeretnék babát, de sajnos még nem engedhetjük meg magunknak, anyagilag persze... :(

2010. okt. 6. 09:52
Csinálj tesztet...ha halványan is de 2 csíkos, terhes vagy!
10. Erikkka (válaszként erre: 7. - Mucus22)
2010. okt. 6. 09:51
Igen!
2010. okt. 6. 09:51

Szia!


Miután én abbahagytam a gyógyszerszedést, nálam is ez volt.

Első nap csak pár csepp, aztán másnap semmi, és harmadik nap megindul.

Nyugi, ez csak a gyógyszer mellékhatása.

Voltam dokinál, ő mondta, hogy mivel abbahagytad a gyógyszert, a hormonoknak vissza kell állnia a régi kerékvágásba.

2010. okt. 6. 09:51
Ha tesztelni akarsz, várj egy hetet a várt mensi elmaradása után, mert akkor fogja kimutatni.
2010. okt. 6. 09:50

Ajjaj, pedig most még nem szeretnénk babát.


De nem is érzem, hogy megjönne, csak a mellem kezdett el ma feszülni. Ilyenkor az már jelentkezik terhesség esetén?

1 2

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook