Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Abortuszra kényszerítve fórum

Abortuszra kényszerítve (beszélgetős fórum)


2011. máj. 23. 21:17
Ha megtartaná, és segítséget kérne (itt hoxán is akár), kötve hiszem, hogy ne árasztanák el babacuccokal óvis koráig, vagy még tovább is de nem lenne hiánya semmiben...és miért ne oldódhatnának meg az anyagi problémái? Ha megtartja, és a párja aki állítólag ugye nem örül neki (még most), de egyébként együtt képzelik el az életüket, ha valóban szereti a lányt, nem fogja elhagyni, és miután megszületett a baba minden rendeződni fog köztük, ha kint tanul angliában akkor biztos, hogy nem állnak rosszul anyagilag! ennyit erről..(ha erasmusos, akkor is...egy "nagyonrossz" anyagi helyzetben lévő család gyereke nem tud még ilyen pályázati lehetőségek után sem külföldön tanulni:)..diák vagyok, voltam kint és tudom:)
69. a14deb9047 (válaszként erre: 62. - N.Eszter)
2011. máj. 23. 21:16

Annak "párhetes" magzatnak kicsiben már mindene megvan, keze, lába, feje, dobog a szíve, megállapítható a neme, stb.

Az első trimeszterben 4 hetenként kb. 3 cm-t nő, tehát 8 hetesként 6, 12 hetesként 9 cm.

Amíg egy állatot először el kell kábítani, és csak utána lehet leölni, addig a magzatot szó szerint élve széttépik; és ha megszületésre kényszerítik az anya szervezetét, akkor is elveszik az életét.

Melyik élőlény pusztítja el a saját szervezetében az utódját???

Csak az ember a kivétel... :(

2011. máj. 23. 21:13

mondok valamit..van egy lány..vetetett el gyereket már 2 szer..na hát most,hogy akar 1 se lehet neki...és az orvosa azt mondta a két abortusz okozott gondot...mit nemtom..ennyi..

van aki 5-öt csináltat neki semmi baja..van aki 1 et és már attól is..én egyet se fogok csináltatni..ez megint biztos..


ezek mellett nem tudom érdemes e tanácsot osztogatni,illetve az abortusz mellett érvelni...mert számomra csak akkor elfogadható fogcsikorgatva,ha betegség miatt kell elvetetni egy kis életet...amúgy nem..