Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... ❯❯
2013. nov. 8. 09:02

Szevasztok!

1. Zöld teából a kínait iszom, annak nem érzek semmi mellék illatát, ízét, pedig cukor nélkül, minden nélkül, szűzen iszom. Rossmannban adják nálunk 430-440-ért, gyógynövényben 400-ért 20 filter.

2. A Kalória-Bázis ma reggel beengedett, de amikor beírtam neki az első kaját (mármint a tegnapit akartam felvésni), attól kezdve kiakadt.

Hát csak riszálta magát, és nem adta le a listát, hogy melyik fajta kajára tudnék rákatt. Úgyhogy kijöttem belőle.

Ezen még dolgozni kell, hogy jól működjön! :)))

2013. nov. 8. 00:45

Nyugi és olvasgassátok addig is a nplómat :)

[link]

2013. nov. 7. 20:34

Köszi Sabriwna a tea tippedet.

Ki fogom próbálni !

Aludj jól,jó éjszakát !

2013. nov. 7. 20:31

na jóéjt. hulla vagyok!

Pusszantás! jó éjszakai zsírégetést:)

237. 357b18fc0c (válaszként erre: 236. - Bencuska)
2013. nov. 7. 20:22

énrégen annyit ittam hogymostmár utálom. A szagától is rosszul vagyok:D

én ahibiszkuszos gyümiteákat szeretem és azok sem okoznak bajt:) Persze a zöldtea tényleg egy kincs de ha valaki nem szereti nem kell erőltetni. Próbáltad már a roibos teát? én azt nagyon kedvelem. filteresbe a pickwicknek van pl mangos és az fincsi:)


kicsit kifáradtam ezen a gyüminapon de végtére isjól esett. elmajszoltam még egy kis natúr kesudiót is:)

Kedvtelen votl anapom, megint rámtört a cicadepi:/

2013. nov. 7. 19:56

Nekem is gyümi napom van ma .

A mai gyümölcs-fogyasztásom : 2 körte+3 alma+ 1 fürt szőlő

+ 5 dkg aszalt szilva.

Én a zöld tea ízét szokom meg nagyon nehezen. Akármit teszek bele,mindig érzem az aromáját. Még szagát is érzek. A Naturland termékét vásároltam és alig vártam hogy elfogyjon . Brrr nem szeretem,pedig mindenhol az áldásos hatásáról lehet olvasni.

2013. nov. 7. 19:51