Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


2013. nov. 2. 19:38
Itt vagyok újra !
2013. nov. 2. 17:09

Helló-helló megjöttem én is!

Mesélj, hogyan telt a napod? Hogy vagytok, mi jót sikerült ma főzni a családnak és magadnak?

2013. nov. 2. 16:46
Késve bár,de törve nem ,itt vagyok !!!
2013. nov. 2. 08:28
Szevasztok! Itt jártam, van itt valaki????
2013. nov. 1. 20:34
Így van,ebben igazad van !
116. ef28dc56be (válaszként erre: 115. - Bencuska)
2013. nov. 1. 20:24

Jajj persze, az F-1-et valamikor én is rendszeresen néztem, de ma már nem nagyon szoktam. Ott tulajdonképpen ma már nem biztos, hogy a versenyzőkön múlik a győzelem-vereség.

A teniszben valóban az győz, aki jobb!

2013. nov. 1. 19:56

Tehát Te valóban nagy rajongója vagy a tenisznek. Az én anyukámat pl. semmi más nem köti a tv elé csak a pankráció és az autóverseny.

Én nem vagyok sport rajongó annak ellenére hogy valamikor én is a férjem is sportoltunk .

2013. nov. 1. 19:53

Nem vagy egyedül, már most ismét itt vagyok! Mi újság a futrinka utcában???

Kedvencem Féderer megnyerte a tenisz-meccsét, bejutott a legjobb 4 közé. Most már meg vagyok nyugodva!

2013. nov. 1. 19:27

Szép jóestét lányok-asszonyok !

Megint egyedül vagyok ?

2013. nov. 1. 17:17
Beleelvasgatok egy jó kis regénybe ,ami remélem leköt .
111. patapucs (válaszként erre: 110. - Ef28dc56be)
2013. nov. 1. 12:02
Köszi, délután beleolvasgatok. :-)
110. ef28dc56be (válaszként erre: 106. - Patapucs)
2013. nov. 1. 11:24

A Hobbi&Otthon kategórián belül

Sütés-főzés-ház-lakás-kert témakör

Fórum címe:

"Hónap végi spórolás: ngyanyáink és sajáát ötleteink"

Jó és aranyos társaság gyűlt ott össze, mindenki megosztja a másikkal amit tud, vagy helyesnek vél, és senki nem mondja azt a másiknak, hogy az úgy nem jó, stb. stb. a "jó pap is hóttig tanul" mottóval kezelik a dolgokat! És ez nagyon tetszik!