Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... ❯❯
181. bencuska (válaszként erre: 177. - 357b18fc0c)
2013. nov. 4. 19:21

Igazán nagyon sajnálom ami a cicáddal történt ! Ezt a fájdalmat csak az tudja átérezni,akinek van a közvetlen közelében kisállata-háziállata-szobakedvence. Nekem is volt egy gyönyörűséges hófehér perzsa cicám,/kb20 éve/de attól alig vártam hogy megszabaduljak .Sokáig hordtam orvoshoz ,szegénykém az őseitől örökölte a durvaságot,vadságot. Karmolt,mart,harapott és végtelenül durva goromba cica volt. Ennek ellenére szeretem a macseszokat. Kutyám van,az talán mindig is volt . Foxival kezdtem gyerekkoromban ,majd magyar vizslám volt 12 évesen kellett elaltatni,és most westim van.

A vizsla után azt mondtam hogy soha többet nem lesz kutyám,mert olyan mint ő volt, nem létezik több. Kb 15 évig őriztem a bejárati ajtó mellett a pórázát .Letörölgettük minden hétvégén,óvtuk,vigyáztunk rá . És eljött az idő ,amikor azt mondtam hogy nekem kutya kell.15 év múlva vettük meg a mostani kutyánkat aki egy személyiség .Imádjuk !

2013. nov. 4. 19:17

Szia-szia!

No örülök, hogy itt vagy, fújd ki magad!

Nagyon sok volt a szaladni-valód?

2013. nov. 4. 19:13
Szép jóestét mindenkinek !
178. ef28dc56be (válaszként erre: 177. - 357b18fc0c)
2013. nov. 4. 18:30

Nem tudom mit mondjak! Szegénykém!

Szomorú! Milyen idős volt?

2013. nov. 4. 18:25

Szép estét, már akinek:(

Amikor hazajöttem a cicusom kiszaladt és a szemem láttára elütötték.. olyan szerencsételün jöt tki:(((

nem forgalmas az utcánk pedig. a karjaimban halt meg:( Egy igazi sziámi cica volt:(

176. ef28dc56be (válaszként erre: 175. - Bencuska)
2013. nov. 4. 17:06
Oké! Vissza-várunk!
2013. nov. 4. 16:19
Valami közbejött,mennem kell. Este 7 után itt leszek .
2013. nov. 4. 16:17