Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
2013. nov. 20. 15:36
Nekem a hajdina nagyon nem izlik, pedig megszoktanm enni minden nyavaját, de ezt nem veszek többet.Szoktam bulgurt, kuszkuszt, barna rizst , és csak úgy zöldségféléket összepárolni, mostanában sütni . Cukkini, répa, borsó, brokkoli, kukorica, karalábé, csicsóka stb
2013. nov. 20. 15:35
Nekem a hajdina nagyon nem izlik, pedig megszoktanm enni minden nyavaját, de ezt nem veszek többet.Szoktam bulgurt, kuszkuszt, barna rizst , és csak úga zöldségféléket összepárolni, mostanában sütni . Cukkini, répa, borsó, brokkoli, kukorica, karalábé, csicsóka stb
359. patapucs (válaszként erre: 358. - Patapucs)
2013. nov. 20. 13:33

Jól rémlett, a 80-as bejegyzés nálam a hajdina.

A kölest megkeresem a neten.

358. patapucs (válaszként erre: 357. - Ef28dc56be)
2013. nov. 20. 13:30

A hajdinához és a köleshez.


Igaz, hogy a hajdinának a szénhidrát/kcal értéke kb. hasonló mint a többinek, ám élettani szempontból értékesebb.

A szénhidrát mennyiség nagy része keményitő (ha jólrémlik kb. 80-90%-a) és így csak a maradék az, ami valódi szénhidrát + a vércukrot is lassan emelei meg és nem úgy, mint pld. a fehér rizs.


Keresek linket majd mind a kettőhöz és beteszem a naplómba (bár lehet, hogy már korábban csináltam, majd visszanézem) és meg tudjátok nézni, hogy melyik miért jobb.

357. ef28dc56be (válaszként erre: 355. - Icuska538)
2013. nov. 20. 13:12

Bocsi, meglehet, hogy én értettem félre.

A 348-as hozzászólásodban attól kezdve, hogy:

"Még egy dolog...

és egészen a végéig nekem teljesen úgy jött le, mint aki visszakozik a megállapodásunktól. Természetesen nagyon örülök, ha félre-értettelek, és részedről nincs visszakozás. :)))