Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » 90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? fórum

90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)


❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
421. ef28dc56be (válaszként erre: 419. - Bencuska)
2013. nov. 29. 14:54

Szevasztok!

Szóval az a szerencsém, hogy én a sült tésztákat, süteményeket jószerivel nem is kívánom. Ha 2-3 havonta rámjön hogy olyasmit ehetnék, (magam kedvéért nem sütök), lemegyek a cukiba, és veszek 1-2 db-ot, aztán jól elvagyok egy darabig nélkülük.

Talán ezért van-volt, hogy a kenyérfélékhez és a főtt tésztákhoz "szorosan kötődöm, kötődtem" :)))


Sült krumpli = nálam az volt a desszert! Még este 7-kor is képes voltam kimenni a konyhába, egy kis rágcsálni-való szalmakrumplit sütni!!!!

Most, hogy már írom a kalóriabázis, és a legutóbbi keményítős nap időhiány miatt összedobtam magamnak egy kis paprikás-krumplit, persze kolbi nélkül, hááát.... nézzétek csak meg, micsoda energia-bomba!!!!


Nemcsak a krumplit, a rizst is imádom.

Hozzáértők mondják, ha már választani kell, vagy lehet, akkor inkább rizst együnk, mert nem olyan gyorsan bomlik le a szervezetben, mint a krumpli, tehát egyrészt nem hirtelen emeli meg a vércukrot, másrészt hosszabb ideig érzed magad jólakottnak!

420. ancsika688 (válaszként erre: 419. - Bencuska)
2013. nov. 29. 14:38
A sütikkel én is így vagyok,csak nekem hidegen is jöhet:)Jobb el se kezdenem enni,mert nem tudom abbahagyni,ráadásul nagy a kísértés,mert minden hétvégén sütök a fiúknak.Ha nem kóstolom meg,akkor meg bírom állni.
419. bencuska (válaszként erre: 418. - Ef28dc56be)
2013. nov. 29. 14:02

Biztos vagyok benne hogy így lesz !

Nálam csak a szénhidrátokkal van a baj annak ellenére hogy én kenyeret, már nem is tudom mióta nem ettem.

Imádom a fehér-rizst a tepsiben sült burgonyát ,imádom a sült kelt tésztákat .Ritkán,de akkor kiadósan beeszek belőle . És csak forrón !!! Ha kihűlt már nem izgat.