Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Tudna nekem segiteni valaki, mitől van az, hogy ahogy bejelentkezek a honfoglaló játékba rögtön kikapcsolja az internetet? fórum

Tudna nekem segiteni valaki, mitől van az, hogy ahogy bejelentkezek a honfoglaló játékba rögtön kikapcsolja az internetet? (tudásbázis kérdés)


2011. júl. 1. 14:04
Szerintem olyankor valószínű,hogy túlterhelt lehet.Teljesen mindegy,hogy a gépemen,vagy a gyerek vadi új laptopján játszom!
2011. júl. 1. 13:59
Nem csak a böngészőből léptet ki, hanem kikapcsolja az internetet. Azért nem értem, mert évek óta játszom vele és utoljára kb. két-három hete játszottam és semmi gond nem volt vele. A gépem ugyan régi, de régi volt két-három héttel ezelőtt is. Próbáljatok segiteni, hogy mivel probálkozzam, sajnos én nagyon amatőr vagyok csak szinte böngésző és játékszinten használom a számitógépet, de ha lenne valami ötletetek akkor nagyon megköszönném.
6. eb11a53b33 (válaszként erre: 5. - 9cf0020815)
2011. júl. 1. 11:24
Valami nagyon öreg gép volt (nem nagon értek hozzá), és vettünk egy újabbat, Electroword, integrált csoda, de azzal legalább működött.
5. 9cf0020815 (válaszként erre: 2. - Eb11a53b33)
2011. júl. 1. 11:21
Neked milyen volt, és milyen lett?
2011. júl. 1. 11:17
Velem is többször előfordult, hogy a játék közepén "kiléptetett" a játékból, meg úgy vette, hogy nem játszom, nem engedett válaszolni, stb. :-/
2011. júl. 1. 11:12
A honfoglaló játék azt csinál,amit akar:-( Nem egyszer fordult elő,hogy szinte minden az enyém volt,és visszaküldött a várakozószobába,már nem is játszok:-(
2. eb11a53b33 (válaszként erre: 1. - Bogyoka53)
2011. júl. 1. 11:12

Milyen interneted van? Kábeles, modemes, routeres, mittomén...

Vagy csak a böngészőt zárja be? Mert ha azt, akkor gyenge a géped. Enyém is ezt csinálta, még a régi. Folyton összeomlott.

2011. júl. 1. 11:01
Tudna nekem segiteni valaki abban, hogy mitől van az, hogy ahogy bejelentkezek a honfoglaló játékba rögtön kikapcsolja az internetet.