Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Testrész-feszesítés fórum

Testrész-feszesítés (beszélgetős fórum)


18. Henyababa (válaszként erre: 17. - Narumi099)
2009. júl. 19. 13:14
A leg magic feszesít de sztem igazán csak belsőcombra megy.
2009. júl. 18. 21:15
Szerintetek feszesít a leg magic?
16. ibuska1990 (válaszként erre: 15. - Momo1979)
2009. júl. 17. 13:36
De ha megtömöd rizzsel vagy homokkal azis nehezít rajta, így hatásosabb.
15. momo1979 (válaszként erre: 14. - Terek)
2009. júl. 17. 12:42
Miket tanul az ember . Ezt nem tudtam, pedig a gyerekeknek van és igaz műanyag, de nem baj!
14. terek (válaszként erre: 13. - Momo1979)
2009. júl. 17. 12:40
a fa nagyon hatásos a súlya miatt, sok időt megspórolsz :) de ha csak műanyag van, akkor csináld többel, akár 3-4-el egysazerre :)
13. momo1979 (válaszként erre: 12. - Terek)
2009. júl. 17. 10:14
Csak a fahullahopp jó?
12. terek (válaszként erre: 11. - Szilvóca)
2009. júl. 17. 00:15
fa hullahopp karika :))) Ha minden nap szánsz rá 5-10 percet, 1-2 hét alatt nagyon szépen fog látszani :)
2009. júl. 17. 00:05
Nekem is segítenétek?Én 9 hónapja szültem és még van egy kis nyoma.Egy kis úszógumi.A medence csontom felső részétől a gyomromig.Na nem egybefüggő,azért látszik,hogy volt,van derekem.Tudom a felülések....és egyébb,vagy a felülések hogy,hogy az oldalamról is eltűnjön,meg mennyit,mikor fog látszódni?
2009. júl. 16. 21:14
Én nem szoktam kocogni,futni,mert nagyon utálom,én csak itthon szoktam tornázni.
9. ibuska1990 (válaszként erre: 7. - Narumi099)
2009. júl. 16. 20:34
Elöször kell a kardio mozgás, vagyis a kocogás, és utána a torna.
2009. júl. 16. 20:33
Ha rendszeresen csinálod, heti 4-5 alkalomal, akkor sztem már egy hónap múlva is lesz eredménye, de látványos eredményhez sztem kell a 3 hónap. De az elején mért le magad centivel, mert lehet hogy majd te nem is látod a változást, de a centik meg mennek majd lefele.
2009. júl. 16. 20:32
És még valami... előbb kocogás, utána torna? Vagy előbb torna, utána kocogás?
6. Henyababa (válaszként erre: 5. - Narumi099)
2009. júl. 16. 20:31
Hát erre nem tudok válaszolni. Attól függ mennyire vagy szorgalmas :)
2009. júl. 16. 20:30
KÖszi^_^És körülbelül mennyi idő múlva fog látszódni az eredmény?
4. ibuska1990 (válaszként erre: 1. - Narumi099)
2009. júl. 16. 20:29
Ha felesleged is van, akkor mindenképpen kell valami kardio mozgás, és mellette valami alakformáló tona. Pl. Réka, Alexandra.
3. Henyababa (válaszként erre: 2. - Henyababa)
2009. júl. 16. 20:25
Jah, és magába a futás nem feszesít ezt jól tudod.
2. Henyababa (válaszként erre: 1. - Narumi099)
2009. júl. 16. 20:24

Szia!

Én otthon végezhető tornákat javaslom neked.Norbi, Béres alexandra. De nem a Réka mert az nagyon nehéz.Ezek feszesítenek. De mivel van egy kis felesleged is, így kellene mellé egy kis kardio is (kocogás,biciklizés)

2009. júl. 16. 20:18

Sziasztok!!


Segítségeteket szeretném kérni!! A popsim és a hátsó combom sajnos nagyon plötyi:( Nincs valami sok izom rajta, de már így is elég nagy. Nyakamat teszem rá, hogy ott van az a maradék 3-4 kg felesleg rajtam.

Sajnos edzőterembe nem tudok menni semmiképpen.

Milyen javaslatotok van? Mit kezdhetnék vele itthon? (És körülbelül mennyi idő múlva fog látszódni az eredmény?)

Szomorú tényt tudtam ma meg, hogy a futás nem feszesíti azokat a testrészeimet:(

Előre is köszönöm a segítséget!


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook