Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Telekom hűségszerződés felmondása műszaki problémák miatt lehetséges? fórum

Telekom hűségszerződés felmondása műszaki problémák miatt lehetséges? (tudásbázis kérdés)


1 2
2016. ápr. 18. 10:27
Az oké, hogy 72 órájuk van a hiba elhárítására, de ha állandóan visszatérő hibáról van szó, akkor szerintem ez már más kategória. Ez számomra azt jelenti, hogy nem tudták 72 óra alatt elhártani a hibát, sőt, hetek alatt sem, mivel a hiba újra és újra jelentkezik.
2016. ápr. 18. 10:23

Sziasztok,


Egyik sem jobb a másiknál legalábbis ez a tapasztalatom.

Amúgy ép most jártam utána a felmondásnak és az lett a vége hogy.:Mivel nyoma van a rengeteg hiba bejelentésnek ezért erre hivatkozva kell írni egy jól megindokolt kérelmet a szolgáltatás felmondására...elbírálják és ha indokolt akkor nem kell fizetni egy forintot sem.De ha simán felmondod és nem kezded el ezt a procedúrát akkor az eltelt hónapok kedvezményét kell kifizetned.

6. globus (válaszként erre: 5. - Syria)
2016. ápr. 18. 10:19

Digitálishoz postán küldenek egy dobozt, amit a felhasználónak kell összeállítani :D Ez nekem elsőre sikerült, igaz, a telefonvonalat kiütötte. Később egy ismerős, korábban Telekomnál dolgozó pasi alkatrész beépítéssel megtoldotta.

Telefonos szervizük kb. annyit ér, mint ez a fórum: talán igen, talán nem.

5. syria (válaszként erre: 2. - Winnifred)
2016. ápr. 18. 10:14

A történettel az a baj, hogy bárhova cuccolsz át, mindenhol 72 órát vállalnak a hiba elhárítására.

Úgy látom, hogy a legnagyobb gond az analógról digitális szolgáltatásra áttérés körül van. Nem egy, nem két ismerősöm van, akiknél az átállás után FÉL ÉVVEL is súlyos szolgáltatás-kiesések voltak.

Vesszőfutás az egész, totálisan ki vagyunk szolgáltatva. :(

4. globus (válaszként erre: 2. - Winnifred)
2016. ápr. 18. 10:13

Nekünk tv miatt kellett lemondani. Nem tudták a műholdas vevőt sehová felrakni. Szerződéskötés után kb. két héttel érkezett tőlük sajnálkozó levél, szolgáltatás érvénytelenítésével.

Internet sebességét sem tudják biztosítani - amit az üzletben eladnak-, de mivel erről már tapasztalatom van, eleve nem sikerül rám lőcsölniük. Még olyan csomagot is eladnak, amihez nincs technikai háttér kiépítve.

Amúgy a maradék okés.

3. 07da045965 (válaszként erre: 2. - Winnifred)
2016. ápr. 18. 10:07
Szia! Sajnos ismerős a probléma. Az általad megnevezett céggel nekem is sok gondom volt. Múltkor pl. több, mint 24 óráig nem volt szolgáltatás. Se TV, se telefon, se internet. A havonta befizetett díjunk közelebb van a 20 ezerhez, mint a 15 ezerhez. A szerződésben az áll, hogy nekik 72 órájuk van a hiba elhárítására. Te ha egy hetet késel a fizetéssel, már kamatot számol fel. No komment. A hűségszerződést fel lehet mondani, de súlyos tízezreket fognak kérni tőled. Múszaki hibára akkor hivatkozhat, hogy folyamatosan nem szolgáltat 72 óráig...
2016. ápr. 18. 10:01

Magenta előfietésünk van, nem kevés havi díjjal. Állandóan elmegy a szolgáltatás, rengetegszer bejelentettem nekik telefonon. 2 hivatalos panaszlevelet (email) is küldtem. Volt már kint 3 technikus, akik miután elmentek, csak még instabilabb lett a szolgáltatás. Ma reggel óta sem működik. Vállalkozók vagyunk, itthonról dolgozunk, rá vagyunk utalva az internetre. Ezt is elmondtam nekik minden alkalommal.

Van itt valaki, aki minőségi okokra hivatkozva felmondta a hűségszerződését anélkül, hogy fizetnie kellett volna?

2016. ápr. 18. 09:54
Telekom hűségszerződés felmondása műszaki problémák miatt lehetséges?
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook