Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Spirál és menstruáció fórum

Spirál és menstruáció (beszélgetős fórum)

dec. 24. 08:42
írtam privát.
5. sziszi0528 (válaszként erre: 4. - Töprengő)
dec. 24. 07:59
Köszönöm a válaszod! Nekem végülis "csak" 4 nappal hamarabb kezdett megjönni, ha túl sokáig tartana vagy a következő túl hamar jönne meg (mint neked), akkor elmegyek dokihoz mindenképpen.
dec. 23. 23:03

Nem réimsztőnek szánom.

Igaz kb 29 éve le kellet szedni. Gyulladást okozott. 2 hetente vérzés. és bizony kürettel együtt leszedték.

Azóta semmi ilyen nem volt feltéve. Nem tudom az újakból ha lenne, bírnám - e...

3. sziszi0528 (válaszként erre: 2. - 366f4505e9)
dec. 23. 17:36
Köszönöm, ez biztató!
2. 366f4505e9 (válaszként erre: 1. - Sziszi0528)
dec. 23. 13:12
Előfordulhat. Nekem tobb volt, mint 3 honap mire a pecsételés megszűnt, de megérte varni.
dec. 23. 10:54

Sziasztok!


A következő kérdéssel fordulnék hozzátok. November 27-én (ez volt az előző menzeszem első napja) tetettem fel fém spirált. A menstruációm úgy zajlott tovább, ahogyan szokott. Most 24-re várom a következőt (tehát az első olyan menzeszt, ami a spirállal "kezdődik") és 20-a óta barnázok. Nem jelentős mennyiség, de van. Ilyen nekem nem szokott lenni (a végén van barnázás, az elején mindig rögtön rendesen megjön). PMS tünetek megvannak (evésroham, vízvisszatartás, ingerlékenység, néhány pattanás). Kérdésem az lenne, hogy ez normális, amíg "teljesen beáll" a spirál (olvastam, hogy ez lehet akár 3 hónap is) vagy ez rendellenes? Volt valakinek hasonló tapasztalata?


Köszönöm!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook