Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Gynevac injekció után volt valakinek menstruációs zavara? fórum

Gynevac injekció után volt valakinek menstruációs zavara? (tudásbázis kérdés)


2012. máj. 21. 19:29
Köszönöm, nekem sajna a szuri óta 5 hónap alatt háromszor volt meg és nem vok terhes!
2012. máj. 21. 19:27
Igen, a következő hónaban már nem jött meg, mert babás voltam. :-)
2012. máj. 21. 19:27
nem
2012. máj. 21. 19:21
nem volt.
2012. máj. 21. 19:17
Nekem nem okozott semmi elváltozást a menstruációmban.
2012. máj. 21. 19:10
Sziasztok! Gynevac injekció után volt vkinek menstruációs zavara?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook