Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Cikkek » Diéta & Fitness témák » Fogyókúra - irreális megszorítások nélkül cikk

Fogyókúra - irreális megszorítások nélkül


Ez a diéta tartható, egészséges, reális! Olyan életmódváltást igényel, ami nem változtat meg lényegében, így nem is esik nehezedre.

Ez egy abszolút egészséges diéta, tapasztalatok és orvosi kijelentések alapján lett összeállítva, lényegében nem kell semmit kiiktatni az étkezésünkből, majdhogynem úgy ehetünk ahogy szoktunk. Egy próbát megér, nem?

A reggelit ejtsük meg felkelés után, a vacsorát meg lefekvés előtt 2-3 órával érdemes. Az étkezések közt 4 óránál több ne teljen el. Mondanom sem kell, hogy igyekezni kell meginni azt a bizonyos 3 liter vizet/teát, valamint lehet almaecetes vizet is ;)


Reggeli:

Sokszor el lett már mondva, hogy az egyik legfontosabb étkezésünk. Nem kell soknak lennie, csak tartalmazzon minden alapvető tápanyagot. Vagyis valamilyen fehérjét, szénhidrátot, egészséges zsírokat és zöldséget vagy gyümölcsöt – esetleg mind a kettőt. Ezek csak példák a reggelire, kb 300 kcal.

a. kb 6 dkg teljeskiörlésű barna kenyér - 1-2 szelet a kenyér tömörségétől függ, minél „sűrűbb” annál jobb – megkenve egy kevés margarinnal vagy egy vékonyka szelet sajt, 1 szelet sonka (tetszés szerint) salátalevelekkel

A zöldség fogyasztása nagyon fontos, nem szabad kihagyni. Felcserélhető más alacsony kalóriatartalmú zöldséggel pl retek, paradicsom, kígyóuborka stb

b. Gyümölcsturmix: 1 szem gyümölcs tejjel, édesítőszerrel-zabpehellyel vagy mézzel


Tízórai:

A nap folyamán érdemes többször enni, így az anyagcserén folyamatosabb lesz. Ez lehet gyümölcs, némi nass, de rághatunk répát vagy magokat is… azért ne nagyon többet mint 100kcal – akár még ketté is oszthatjuk ;)

a. 1 szem gyümölcs vagy 1 marék bogyós

b. 1 túrórudi

c. 1 müzliszelet

d. 1 sor csoki


Ebéd:

Hát a lényeg hogy zöldséget együnk! A magasabb keményítőtartalmúakból kevesebbek a többiből nyugodtan többet, amennyi jól esik. Néha 1 szelet hús, esetleg ha az illik jobban 1-2 darab főtt tojás megengedett, de nem ajánlott csak max heti 2-3szor.

a. 40-50 dkg zöldség fűszerezve pirítva vagy párolva (kevesebb lehet) – krumpli, borsó, lencse, bab és társaik nem!!!

b.1 tányér főzelék rántás nélkül! – lehet bármilyen

c. zöldsaláta kefires öntettel


Uzsonna:

A nap folyamán érdemes többször enni, így az anyagcserén folyamatosabb lesz. Azért délután vigyázva, esetleg érdemes a napi edzés/torna előtt bekapni egy darabka csokit, egyéb esetben inkább maradjuk a gyümölcs/magféléknél - azért ne nagyon többet mint 100kcal – akár még ketté is oszthatjuk ;)

a. 1 szem gyümölcs vagy 1 marék bogyós

b. 1 túrórudi

c. pár szem magocska, max 100kcal


Vacsora:

Egyszerű és nagyszerű, jót tesz a gyomornak, eltelít, könnyen emészthető és jobban indul a következő nap is.

1 doboz (500g) kaukázusi kefir




Írta: Kekx, 2006. április 1. 22:00
Fórumozz a témáról: Fogyókúra - irreális megszorítások nélkül fórum (eddig 9 hozzászólás)

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook