Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » ERASMUS ösztöndíj / Van - e valaki köztetek aki ezzel tanult külföldön? fórum

ERASMUS ösztöndíj / Van - e valaki köztetek aki ezzel tanult külföldön? (beszélgetős fórum)

2010. febr. 9. 17:50

Sziasztok!


Végzős biológiai bsc-és hallgató vagyok. Az msc első félévében szeretnék ki menni tanulni az erasmus program segítségével. valaki tudna írni tapasztalatokat, hogy a kinnti tananyagok elbírálása hogyan történik, ill. ha msc első félévében megyek ki akkor az itteni tantárgyi hálót kell követnem és ezeket a tárgyakat felvenni vagy esetleg bármilyen tárgyat felvehetek ami a témakörömmel kapcsolatos?

29. ancika22 (válaszként erre: 28. - Dogiz)
2010. jan. 2. 19:24
szia!oké, köszi szépen!várom a levelét! :)
28. dogiz (válaszként erre: 27. - Ancika22)
2009. dec. 30. 11:02
Szia! Mindenképpen próbáld meg, biztos lehet, mert a fiammal voltak kint Krétán olyanok akik csak a gyakszi miatt, de majd ha hazajön megmondom, hogy írjon neked bővebben. (hétvégén)
2009. dec. 29. 23:38

Sziasztok!

én is az erasmussal kapcsolatosan szeretnék érdeklődni. most áll szándékomban megpályázni, és jövő szeptemberben szeretnék kimenni. én nem tanulni, hanem szakmai gyakorlatra szeretnék menni. van esetleg valaki aki volt gyakon kint?én szgeden tanulok gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöknek. nem nagyon vagyok tisztában vele, hogy gyakorlatot csak szakmának megfelelő helyen tudom letölteni??

26. dogiz (válaszként erre: 25. - Grumpy)
2009. nov. 10. 10:14

Szia! Nekem a fiam Krétán volt, csak erről tudok írni, de az a javaslatom, hogy olyan helyre menj ahhol sok szépet látsz:)