Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Cikkek » Diéta & Fitness témák » Atkins diéta - a 4. fázis cikk

Atkins diéta - a 4. fázis


Ez a fázis élethosszig tart. Ha végigcsináltad, lefogytál és elérted a célkitűzéseid, akkor nem jelenti azt, hogy vége. Nem térhetsz vissza az Atkins előtti életmódodhoz, hiszen akkor ugyanoda lyukadnál ki, a kilók visszajönnének. Gondolom a 3 fázis alatt erre te is rájöttél. Nincs végleges megoldás.


Viszont az Atkins alatt megtanulhattad, mi a jó neked. Milyen ételeket ehetsz és meddig mehetsz el a napi szénhidrát értékekkel. Ha ezt tartod, ha továbbra sem csábulsz a fehérkenyerek és fánkok világába, akkor révbe értél :) Mindig tartsd szemelőtt, hogy mit értél el, és ne hagyd veszni az elmúlt hetek, hónapok eredményeit. Győztél! De "maradj a buszon" :))

Atkins diéta - a 4. fázis

Mire kell figyelned a megőrzés fázis során?

Tartsd a napi szénhidrát szintet az általad tapasztalt, egyedi, kritikus napi értéken, vagy alatta.

Folyamatosan ellenőrizd a súlyodat. A megörzés fázisában is lehet egy kis súly ingadozás, de ennem mértéke nem több, mint 1-1,5 kg.

Ha úgy látod, hogy felkúszott pár kiló, akkor térj vissza egy rövid időre a bevezető fázishoz, majd térj át a következő fázisokra. De ezt ne túl gyakran csináld, mert az nem tesz jót az anyagcserédnek.

Ne hagyd abba a mozgást. Az a legjobb, ha szokásoddá válik. Mindegy, hogy milyen formájában, de örömmel csináld.

Továbbra is tartózkodj a cukortól és a finomliszttől!


Forrás: Atkins.com




Írta: Hoxa, 2005. október 20. 11:54
Fórumozz a témáról: Atkins diéta - a 4. fázis fórum (eddig 1 hozzászólás)

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook