Főoldal » Írások » Egyéb témák » Csoda a mobilszolgáltatónál

Csoda a mobilszolgáltatónál

Rengeteg utánajárás, végül siker. Álljon itt ez a történet tanulságul azoknak, akik svéd márkás telefonnal rendelkeznek. Gyilkos párosítás. Bár lehet nem a telefon a hibás... A történet eléggé régre nyúlik vissza, nem is untatnék senkit ezzel, legyen elég annyi, hogy sokszor meggyűlt már a bajom velük. Ez esetben viszont sikerült tökéletes megoldást találni a problémára, igaz ez beletelt némi időbe. Lássuk csak.
Csoda a mobilszolgáltatónál

A történet eléggé régre nyúlik vissza, nem is untatnék senkit ezzel, legyen elég annyi, hogy sokszor meggyűlt már a bajom velük. Ez esetben viszont sikerült tökéletes megoldást találni a problémára, igaz ez beletelt némi időbe. Lássuk csak. 2010. áprilisában döntöttem úgy, lecserélem a régi telefonom, mivel már nem bírta úgy a strapát, folyton kikapcsolt mikor úgy érezte, elég volt a mai napból. Nagyon szerettem, ez volt az első olyan telefon, ami teljesen újan vettem. Nagyon vigyáztam rá, egy karcolás se essen rajta.Sajnos az utolsó alkalma akkor volt, mikor kikapcsolta magát, és nem ébresztett reggel, csöndesen szundikáltam, így el is késtem a munkahelyemről...

Ezek után elkezdtem kutatni a megfelelő utód után. Okos legyen, szép legyen, és amit eddig megszoktam, azt tudja, de egy-két újdonság is elférjen benne. Így találtam rá a tökéletes megoldásra, egy W595 Flower Edition telefonra. Fel is vettem a kapcsolatot az egyik mobiltelefon-szaküzlettel, mondták most nincs raktáron, mert Magyarországon nem hozták forgalomba, de megszerzik nekem.


Nagyon boldog voltam, mert a svéd márkában sosem csalódtam, csak és kizárólag ezt használtam.

Pár nap múlva jött a hívás, megvan a telefon, már csak el kell mennem érte. Korábban már néztem én a másik szolgáltatónál, de ebben a virágos mintás megoldásban ugye itthon nem volt elérhető. De nekem ő kellett. Megérkeztem hát a megadott helyre, némi bolyongás után, és kézbe vehettem ezt a csodát. Kinyitottam, és sajnos nem az a füles volt hozzá, amit én oly hően áhítottam, bizonyos agybadugós, hanem egy normál füles. Majd megszakadt a szívem, mivel direkt rákérdeztem korábban, és 100%-ra állították, az van hozzá. Mindegy, elkérték a címem, pár nap múlva kedvezményesen kaptam egy olyan agybadugósat is :) nagy volt az öröm.:)


Pár hónappal később a szolgáltatóm hirdetett ingyenes internetet mobilon, épp akkor kezdtem belemelegedni az esküvőszervezésbe, gondoltam, miért ne, hát legyen. :) Fel is töltöttem rá egy böngészőt, amivel 90%-kal csökkentettem az adatforgalmam. Csodásan éreztem magam, minden tökéletes. Egyszer azonban gondoltam kipróbálom a telefon saját böngészőjét. Kisebb sokk ért, mikor látom: nem működik. Folyamatos kommunikációs hibát ír ki, de a másik böngészővel fut. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ott a másik, de azért ott motoszkált bennem. Nem is olyan régen gondoltam letöltök egy gmail klienst, így meggyorsítom a belépéshez használt időt. Hmm..megint átirányított a telefon saját böngészőjébe, plusz közölte, hogy nincs hozzáférésem a facebookhoz, de a gmailhez sem, mert nincs engedélyezve a felnőtt tartalom. Itt kezdődött a kálvária.


Sajnos ez már nem az első problémás eset ennél a szolgáltatónál, felhívtam hát őket, vajon miért nem tudok kapcsolódni, elmondtam, hogy felnőtt tartalmak miatt blokkol. Átirányított az ügyfélszolgálat a svéd márka ügyfélszolgálatához, mondván ez az ő asztaluk, ez a készülékben lévő hiba miatt lehet. Aztán egy ideig sokat dolgoztam egy huzamban, így kissé elfelejtődött, de többször megpróbáltam, sosem sikerült. Próbálgattam mindent, beállításokat másolni, változtatni, újra hívni a szolgáltatót, kártyafrissítés, rengeteg ki-bekapcsolgatás, SIM kártya ki-be helyezése, de persze semmi sem segített. Ekkor kicsit besokalltam, és felhívtam azt a telefonszámot. Ott nagyon kedves volt az úr, elmondta, hogy mivel új a telefon, és a SIM kártya is, ezért fogalma sincs mi lehet a gondja, de menjek el a márkaboltba, ott frissítenek rajta egy szoftvert, és hátha attól megjavul, de ezeket kilőve már fogalma sincs mi lehet a gond. Felhívtam hát az előtt említett üzletet, majd időközben kiderült, hogy amit a szaküzletben kaptam garanciát csak és kizárólag ott érvényes, illetve nem a svéd gyártó közvetlen garanciája, hanem a bolté. Ezen felül egy szoftverfrissítés 4000 Ft. Na itt nagyon kiakadtam. Felhívtam a boltot, ahol vettem ,hogy mi az hogy nem eredeti garanciás, és közölte a férfi, hogy ők ezt biztos elmondták. Én meg közöltem, hogy ha ezt tudom, biztos hogy véletlenül sem veszem meg a telefont.

Aztán még kedvességképpen folytatta, hogy ő sosem internetezett telefonon, és tulajdonképpen fogalma sincs hogyan kell szofvert frissíteni. Itt már erősen aggódtam. Abban maradtunk, hogy majd telefonálok mielőtt elviszem a telefont, mert azt mondta úgy ne vigyem, hogy nem szólok előtte, mert csak és kizárólag neki adhatom le, és ha nincs ott, fölöslegesen mentem.. 100 km-t kb. Itt már inkább kétségbeesettség volt jellemző a hangulatomra.


Picit igyekeztem megnyugodni, átgondolni, most mit is csináljak, majd beletettem egy régebbi telefonomba a SIM kártyát, mondván, ha ugyanezt csinálja, akkor a szolgáltatóval van baj tutira. És lám, igazam lett. Annyira éreztem én ezt már a legelején. Felhívtam őket, elmondtam szépen, hogy már rengetegszer telefonáltam, hosszabbnál hosszabb köröket futottam, már gyári beállításokra nulláztam a telefont, kértem új konfigurációt, és így sem működik.

Pontosan a vezetéknevére nem emlékszem az úriembernek, de annyit tudok, hogy Vidornak hívták (megjegyeztem, mert elég fura volt).

Kb. 3 másodperc alatt megoldotta a problémámat. Kiderült, hogy a gond az ő házuk táján volt, ugyanis mivel le volt tiltva a "felnőtt tartalom", ez annyit jelentett, hogy gyakorlatilag egyetlen oldalt sem tudsz behozni, mert mindenhol van olyan link, vagy bármi más, ami felnőtt tartalmakra irányíthat. Ő visszakapcsolta ezt nekem, és ezek után le is tudtam tölteni a FB és a gmail kliensem is. Nem is tudtam hogy köszönjem meg neki. Azon kívül érdemes elgondolkodni azon, hogyha az ügyfél ennyire részletesen leírja a problémáját, és nem tudnak segíteni rajta, nem tudják, hogy ŐK a SZOLGÁLTATÓ és ŐK tudják ezt a beállítást módosítani, akkor milyen tanult emberek várhatják a mi hívásainkat.

Eléggé elszomorító, és ahogy említettem, sajnos ez már nem az első ilyen esetem.


Remélem aki ezt olvassa, és hasonló problémával küzd vagy küzdött, fel tudja használni eme sorokat, illetve ezúton is köszönöm Vidornak, hogy ennyire segítőkész OKOS és kedves volt.




Írta: Renkababa, 2011. február 27. 10:08
Fórumozz a témáról: Csoda a mobilszolgáltatónál fórum (eddig 7 hozzászólás)

Ha tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook