Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » A tévénk tönkrement, kötöttünk rá biztosítást, viszont a cég, ahol vettük, megszűnt! Van ötlet, hová forduljunk? fórum

A tévénk tönkrement, kötöttünk rá biztosítást, viszont a cég, ahol vettük, megszűnt! Van ötlet, hová forduljunk? (tudásbázis kérdés)

15. névtelenutazó (válaszként erre: 14. - Bdioda)
2013. jan. 26. 20:52
Ha így van akkor én kérek elnézést, ez egy általam eddig ismeretlen fogalom volt.
14. bdioda
2013. jan. 26. 17:56

sziasztok! nem tudom, én keverem-e a fogalmakat.

a tévére, amikor vettük, kötöttünk termékbiztosítást. ez van a papírra írva, ezért neveztem annak.

hívtam a biztosítót, de el vannak tűnve. gyaníthatóan ez is az elektro-word tulajaihoz köthető.

[link]


köszönöm mindenkinek!

13. szafaripók (válaszként erre: 12. - Névtelenutazó)
2013. jan. 23. 20:25
Szerintem a fórumindító arra gondol, hogy lehet kérni műszaki cikkekhez kiegészítő garanciát (x évre), és azt is biztosításnak hívják egyes helyeken!!
2013. jan. 23. 19:46

Nekem az az érzésem hogy itt keverednek a fogalmak.

Ha lakásbiztosítás keretében, pl. elemi kár (vilámcsapás) miatt biztosítósra szeretnéd megjavíttatni, akkor a kötvényben foglaltaknak megfelelően fordulj a biztosítóhoz, majd bármelyik számlaképes szervizhez.

Ha elemi kár miatt ment tönkre és garanciális, akkor csak a szerződéses szerviz javíthatja meg, ellenkező esetben a garancia érvényét veszti. De elemi kár esetén a szerződéses szerviz is fizetősre fogja megcsinálni, csak a biztosítóhoz be kell vinni a számlát és a munkapalot, és kifizetik.

Ha garanciális de nem elemi kár miatt ment tönkre akkor csak a szerződéses szervizek valamelyike javíja meg. Attól függetlenül hogy az üzlet megszűnt, valami módon kell tudni érvényesíteni a jogos garanciális igényt. Fordulj a gyártó magayarosrszági képviseletéhez (pl. LG magyarország stb de látom ezt tetted...) és útbaigazítanak.


A biztosításnak a garanciához semmi köze, nem is értem a kérdést.

11. shilladora (válaszként erre: 1. - Bdioda)
2013. jan. 23. 19:26

????

Biztosítással a biztosítóhoz kell fordulni.

10. 447396604e (válaszként erre: 9. - Bdioda)
2013. jan. 23. 16:30
szivesen, remlem megoldódik a gondod:)
2013. jan. 23. 16:28

sziasztok! köszönöm szépen mindenkinek! közben felhívtam a gyártó központi telefonszámát és egy nagyon kedves ügyintéző felvette az adataimat, két napon belül ígérte, hogy szerelő kollégájuk felkeres. :) nagyon örültem a hírnek :)

az viszont még mindig aggaszt, hogy ha mindez egy hónappal később történik, nincs már rá gyári garancia és ott állok a kihajított biztosítási pénzemmel, egy halom használhatatlan papírral.

mindenképpen veszem majd a fáradtságot és felkeresem a fogyasztóvédelmet, valamint utánanézek az említett biztosítónak.

2013. jan. 23. 16:21

Szerintem a fogyasztóvédelem oldalán, van olyan hogy elérhetőségek: telefonszám meg @ .

Felhívod őket és elmondják mit kell tenni.

Nem veszhet el semmilyen garancia.

www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

7. 447396604e (válaszként erre: 1. - Bdioda)
2013. jan. 23. 16:16
szerintem is márkaszervízbe fordulj mindenképp.és ott mondd el mi a baj, ha van rá garancia,segítenek
6. SF (válaszként erre: 5. - 25b103246c)
2013. jan. 23. 16:11
Betelefonáltam, hogy eltört a mosógépben a dobborda. Elküldtek az indesit szervizhez, hogy ők cserélik. Hívtam ezt, ők visszaküldtek a szerződötthöz, mert már nem volt garanciális a gép. 3 hívás után kitalálták, hogy azért nem javítják, meg töréskár, de mivel az előző javításhoz képest 1 éven belül vagyok, az idesit szerviz az illetékes. De ők megint elküldtek, hogy... Itt meguntam, vettem 2 új dobbordát és magam kicseréltem.:-) Jobb lett, mintha a szerelő csinálta volna (azóta nem kopog).
5. 25b103246c (válaszként erre: 3. - SF)
2013. jan. 23. 16:07
Ezt hogy érted, hogy kiröhögnek. Kifejtenéd pontosabban?
2013. jan. 23. 16:07
Fogyasztóvédelem biztos tud segíteni!!
3. SF (válaszként erre: 2. - Bdioda)
2013. jan. 23. 16:01
Most még érvényes a garancia, tehát fordulj a márka szerinti szakszervizhez. A pótgaranciát szerintem buktad, bár tapasztalatom szerint semmit nem ér. Csak beszedik a pénzt, de mikor baj van, kiröhögnek. Engem legalábbis...:-((
2013. jan. 23. 15:51
sziasztok! elektro word-ben vettünk tévét tavaly és kötöttünk rá biztosítást. most tönkrement a tévé, de az e.w. már megszűnt, a papírokon szereplő biztosító nem veszi fel a telefont (moderna termékbiztosítás). van valakinek tapasztalata, mit lehet ilyen esetben tenni?
2013. jan. 23. 15:49
A tévénk tönkrement, kötöttünk rá biztosítást, viszont a cég, ahol vettük, megszűnt! Van ötlet, hová forduljunk?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook