Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Ne legyünk cukorfüggők! fórum

Ne legyünk cukorfüggők! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
101. 2d5a00656a (válaszként erre: 100. - Szeptember99)
2009. ápr. 3. 07:43

Hát én kicsit/:)/

Heti 5x edzőterem 3 kardió 2 súlyzós edzés./Ja és tesitanár vagyok:)/

A pezsit megittam:)

100. szeptember99 (válaszként erre: 99. - 2d5a00656a)
2009. ápr. 2. 22:30

Hát 20 percre van ilyen park féleség,ahol sokan futni szoktak,meg akadálypálya is van,oda szoktam néha menni...hát nem sűrűn.

Jógázni szoktam viszont elég gyakran,még ha csak pár gyakorlatra is van kedvem,akkor is csinálom,+heti 2 tornaóra,persze pl. bakugrást csinálunk,aminek azért sok haszna szerintem lesz az életben ,de jól van,szóval a lelkiismeretem azért rendben van,ami a testmozgást ileti.


Ti sportoltok valamit?


ez a 100.hozzászólás :D bontunk pezsgőt :D

99. 2d5a00656a (válaszként erre: 97. - Szeptember99)
2009. ápr. 2. 21:49

Ildi!/Köszi,ez jobb/

De ha futni szeretnél ,és ilyen környéken élsz ,miért nem a közvetlen környezetedben futsz??

98. szeptember99 (válaszként erre: 96. - Ericika2)
2009. ápr. 2. 21:46

A Lujza villa azt hiszem most szálloda,és elég drága hely...


Muzslya elég messze van tőlem,ami azt illeti,nem is jártam ott,de azt hiszem keresztülutaztunk rajta egyszer.


Jó pakolászást!


És lassan jó éjt mindenkinek...

97. szeptember99 (válaszként erre: 91. - 2d5a00656a)
2009. ápr. 2. 21:43

Ildi a nevem :D


Hát fél 7-kor értem haza,ettem,pihentem kicsit,aztán most készülgettem egy versenyre,szombaton lesz,szorítsatok :)

Busszal Palics fél óra,és 10-kor van az utolsó busz stb...végül is ezeket is lehet puszta kifogásnak tekinteni,de ma már elmaradt,ez a lényeg...

Remélem,azért a közeljövőben összejön.

96. ericika2 (válaszként erre: 90. - Szeptember99)
2009. ápr. 2. 21:39

Jelentem, megnéztem. Szép, és amit a képen lehet látni, egy kicsit hasonlít a Balatonhoz, még inkább a Fertő-tóhoz.

A Lujza villában ma mi van?