Figyelem! Nincs a böngésződben engedélyezve a JavaScript futtatása, enélkül a honlapunk több fontos funkciója használhatatlan lesz számodra (köztük olyan fontos részek is, mint amilyen a Menüben navigálás, Keresés, a Bejelentkezés, illetve egyéb interakciók. A JavaScriptet a böngésződ beállításai között engedélyezheted.
Utoljára látott film címe / hány pontot adnál neki 1-10 ig...? (beszélgetős fórum)
Christoph Waltz volt az aki valamit ért abba a filmben, illetve a két csinos színésznő Diane Kruger és Mélanie Laurent :-))
Nekem egyébként túl véresek a filmjei , nagyon elmennek abba az irányba.
Á, nem mondod!!!?? Állat film, én elájultam tőle! Az utóbbi évek legjobb filmje nekem.
Most azért is várom a Django-t, mert az az SS tiszt is játszik benne, aki a BB-ben.
Általában nem jönnek be a filmjei? Milyen filmeket szeretsz?
Nekem nagyon nem jönnek be Tarantino filmjei. Legutóbbi csalódásom tőle a Becstelen Brigantyk volt.
Barátság extrákkal 6/10 (egynél többször nem néznem meg csak a Justin miatt de tény hog sokat dob rajta! ;) ) full kiszámítható a történet.
Tíz elveszett év 5/10 pedig a történet nem rossz de nem az igazi.
Nemáá... Csak 7??? Tarantino-tól ennyi tellett? Még nem láttam, de nagyon kíváncsi vagyok, nekem eddig minden filmje über 10-es (kivéve az Alkonyattól pirkadatig, de azt nem egyedül rendezte, pedig jobb lett volna.)
Az bizony, hogy 10!! Morgen Freeman - imádom!
Cartagena. 10 pont. Michou története. Szintúgy. :)
most nincs drámás hangulatom
Azt is néztem :D 10-est én se adnék rá de 9-est igen + hogy jó a vége
40 és annyi-t látta valaki?
vélemény? :)
Jane Austen könyv klub: 10/9 de tényleg nagyon jó film amin nem lehet nem elgondolkodni. :) kedvet kaptam az olvasáshoz.
Ez a film nekem is nagyon bejött :)
Felkoppintva gyenge 5/10 a sok trágárság miatt pedig a témából lehetett volna vmi...
Cukorfalat: 2 ( nagy csalodas)
Django elszabadul 7 (jóindulattal)
Lélekben táncolok 10 (hatalmas film)
Az nekem is nagyon tetszett!
Boncasztal 10/10
Feleségemnek, 37. születésnapjára 9/10
Az angyali Audrey Hepburn - nagyon szép film szerintem, 10/10.
Paranormal Activity 4 - 5, kezd vontatott lenni
Sinister - 8 - a mumus miatt :D
Grave Encounters 1/2. - 6/3.
ParaNorman - 7
Fürész...10.
Azt mondtam ennyi...de várom a következőt!
;)
Columbo - A főnyeremény halál 10-es
Nyugodjék békében Mrs. Columbo 10-es
Fantasztikus négyes 8-as
Psycho 10/10 (természetesen)
Columbo-Fogas kérdés 9-es
Tiltott Szerelem utolsó rész, sokadszor újranézve is 10-es, sírva! :(
További ajánlott fórumok: