Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Tescós csoportvezetővel, területvezetővel szeretnék beszélgetni fórum

Tescós csoportvezetővel, területvezetővel szeretnék beszélgetni (beszélgetés)


1 2 3 4 5
23. TakiTomi (válaszként erre: 22. - Kilitie)
2012. jan. 4. 09:25
Persze igazad van de azért mert neki rossz napja volt én szaladgáltam a kartonokkal, de rászállok erre a pénztárosra az biztos.
22. kilitie (válaszként erre: 19. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 09:14
Hidd el ellenőrzik őket, mert meg van adva, hogy heti szeinten hány kasszást kell megfigyelni észrevétlenül, és hogy hány kasszát kell leszámolni, hogy mennyire pontos a kasszás. Szóval ellenőrzik őket, de rossz napjai, percei mindenkinek vannak. Biztosan neked is van olyan anpod, amikor felveszed a leszarom stílust.... néha az embernek elege van mindenből. Lehet ennek a pénztárosank is ilyen napja volt...
21. michelle.r (válaszként erre: 5. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 09:13
Irigylem a problémáikat ;)
20. kilitie (válaszként erre: 18. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 09:11
persze lehet, de legalább is felénk nem sokat ér. Mindent a központi vezetőségnek kell engedélyeznie. Egyébként nem tudom van-e még, mert most nem Tescozom (kismamáskodom), de a vevőszolgálaton szokott lenni ötletláda és oda bárki bedobhat üzeneteket az áruház igazgatónak.
19. TakiTomi (válaszként erre: 17. - Kilitie)
2012. jan. 4. 09:10
Nem akartam a munkahelyét elvenni,de ha valaki felfigyel ezekre a dolgokra akkor ezután jobban figyelnek rájuk.
18. TakiTomi (válaszként erre: 15. - Kilitie)
2012. jan. 4. 09:07
De lehet javaslata nem? Költségkimélés, munkaidő hatékonyabb kihasználása,stb,stb..
2012. jan. 4. 09:06
és egyébként csak és kizárólag az eladó, pénztásros,akárki személyétől függ, hogy betartja e a szabályokat amiket próbálnak ráerőltetni és hogy mennyire emberséges a másikkal. Nem tartott volna ennek a pénztárosnak sokáig felállni, áthúzni a karonokat és szólni, hogy m,áskor ne pakolj fel., De ő ilyen. Ettől még nem biztos, hogy a Tesco rossz, vagy az összes tescos.... csak az embertől függ. Ezért kellett volna akkor lépned, mert így csak mérgelődsz, de a pénztáros uyganúgy éli világát
16. TakiTomi (válaszként erre: 12. - Szöszi25)
2012. jan. 4. 09:04
Jogos amit irsz de te mindjárt irod is amegoldást,egyikötöket kiszedték és dolgozott mást. Nem az gond hogy beszélget amikor üres a kassza hanem amikor felpakoltam és vártam akkor is beszélgetett.
15. kilitie (válaszként erre: 14. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 09:03
a karierista csoportvezető még levegőt sem vehet más ütemben mint ahogy a feje fölött diktálják....
14. TakiTomi (válaszként erre: 11. - Kilitie)
2012. jan. 4. 08:58
Persze igazad van, de egy karrierista csoportvezető figyelme ha ezekre a dolgokra ráirányul akkor lehetnek változások. Nem kell ahhoz szerződést modositani hogy kivegyék a pénztárakból a székeket, figyeljék a pénztárak telitettségét és az üres kasszást más munkára vezényeljék. Persze átkellene öltöztetni őket hogy minden területen dolgozhassanak de szerintem ennyit mégérne az a fehér ruházat.
13. Nika35
2012. jan. 4. 08:52
A problémádat akkor és ott kellett volna közölnöd a pénztárossal,esetleg odahívathattad volna a felettesét.Most már kár ezen túráztatnod magad.
12. szöszi25 (válaszként erre: 10. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 08:52

Szia! Ne haragujd hogy szóvá teszem és nem kötözködni akarok, de te a munkahelyeden nem szoktál beszélgetni a kollegáiddal munkaidőben?

Amúgy meg egyetértek a felháborodásoddal. Én is pénztárosként dolgoztam, igaz nálunk ilyenkor egyikünket kiszedtek a kasszából és mást kellett csinálnunk.

A te esetedben a pénztáros hibázott, és szerintem nem azért mert beszélgetet, hanem azért mert nem figyel a saját kasszájára. Velem is előfordult hasonló, de mindig figyeltem hogy jön-e hozzám valaki vagy sem.

11. kilitie (válaszként erre: 9. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 08:44

Igen, tényleg lehetne, csak hát nem így vannak a munkasdzerződések és nem fogja a Tesco megváltoztatni a több országban működő rendszert. A dolgozóknak sem jó így...

Értem a felháborodásodat, de sajnos csak idegesítetted magad akkor is és most is. Ér ez enynit? Többet ne menj ahhoz a pénztároshoz fizetni. Nekem is vannak kedvenceim, akiknél szeretek fizetni és ha nem muszáj akkor ismeretlenhez nem megyek

10. TakiTomi (válaszként erre: 8. - Ria0712)
2012. jan. 4. 08:43
Azon csodálkozok hogy olyan helyen ahol minden négyzetcentimétert kamera figyel ezt nem látják.A mai gazdasági helyzetben engedik hogy az üres kasszánál 2 ember trécsel.
9. TakiTomi (válaszként erre: 7. - Kilitie)
2012. jan. 4. 08:38
Az pedig bizonyitott tény hogy az állva végzett munka sokkal hatékonyabb mint ha ülve dolgoztatnak! Nem kellene egyhelyben állniuk lehetne időközönként más munkát is adni a számukra pl: 2 óra pénztár után 1 óra árufeltöltés. Ne értsetek félre nem kiakarok rugatni senkit,nem akarom elvenni a kenyerét de amit vállalt azt teljesitse az előirások szerint.
2012. jan. 4. 08:26
Én ugyan eredetileg nem a kasszában dolgozom,de nagyon gyakran be kell segítenünk.Vannak írott szabályok,amiket be kell tartani.Tehát:a napszaknak megfelelően köszönni a kedves vásárlónak,megkérdezni,hogy kér-e áfás számlát,van-e klubkártyája,udvarias elköszönés.Igen a kartonokat is át kell emelni a kasszánál,mivel előírás,hogy bele kell nézni a kartonokba is.Az már hozzáállás,-ülés kérdése,hogy a kasszás megteszi-e.
2012. jan. 4. 08:23
Szia! Tény, hogy a pénztáros hibázott, amikor nem köszönt és nem szólt, hogy a nehéz kartonokat ne pakold fel, de nem lehet kartonokat áthúzkodni a szalagon ,mert nem fér el. 8-12 órát pőedig egyhelyben állva....hát elég húzós, próbáltam. Egyébként minden ellen csak úgy tudsz tenni, ha kasszaszámmal együtt elmész a vevőszolgálathoz és beírsz a vásárlók könyvébe. Olyankor elbeszélgetnek a pénztárossal és vezetőtől függően kap papírt is.
6. TakiTomi (válaszként erre: 4. - Jamegabi)
2012. jan. 4. 08:13
Jogos amit irsz, csak esetemben a szomszéddal beszélgető pénztáros nem azzal volt elfoglalva hogy köszöntem és kérdésem is lett volna hogy felrakjam-e a nehéz kartonokat.
2012. jan. 4. 08:11
Ugyanis az történt velem hogy egy szabad pénztárhoz gurultam be a kocsimmal. Mindahogy az számomra természetes mindent felraktam a szalagra, elölre a nehezebb kartonokat tej liszt cukor utána az apróbb dolgokat. Kitoltam a kocsit a berakodáshoz, ezalatt pénztáros hölgy a szintén szabad mellette ülő kasszással beszélgetett. Kb 1 percet vártam amig befejezte az éppen aktuális mondókáját felémfordult se szó se beszéd a leolvasóval lekódolta a kartonokat és már mondta is azokat lelehet szedni. Mivel már mögöttem is álltak a kocsit nem tudtam visszatolni igy kézben voltam kénytelen a kartonokat körbehordani ahelyett hogy csak áttolta volna magaelött. Persze értem hogy az ülve nehéz lett volna neki de ha feláll akkor talán könnyebben ment volna.
4. jamegabi (válaszként erre: 3. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 08:04
Semmi közöm a Tesco-hoz, vásárláson kívül, de...A köszönés alap, mindig, mindenhol. De nem muszáj megvárni, hogy a pénztáros, eladó, akárki ráköszönjön a kedves vásárlóra, mi is megtehetjük ezt a "gesztust", egy mosoly kíséretében, és nem fog elmaradni a hatás. Janikovszky Éva is leírta: Tessék mosolyogni!!! Ki lehet próbálni, működik:-)))))
2012. jan. 4. 07:51
Köszönöm hogy máris jelentkeztél!Először is levan-e irva nekik hogy a vevőnek köszönni kell? A köteles-e áthuzni a leolvasón akkor is ha mondjuk felrakott 10-12 kg-s karton?
2. 111e183830 (válaszként erre: 1. - TakiTomi)
2012. jan. 4. 07:42
kérdezz!
2012. jan. 4. 07:38
A napokban elég furcsa dolog történt velem egy hipermarketben,egy pénztáros viselkedése kapcsán. Szeretném megtudni rájuk milyen belsőutasitások vonatkoznak, mi a mukaköri kötelességük.
1 2 3 4 5

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook