Tescós csoportvezetővel, területvezetővel szeretnék beszélgetni (beszélgetés)
Persze igazad van de azért mert neki rossz napja volt én szaladgáltam a kartonokkal, de rászállok erre a pénztárosra az biztos.
Hidd el ellenőrzik őket, mert meg van adva, hogy heti szeinten hány kasszást kell megfigyelni észrevétlenül, és hogy hány kasszát kell leszámolni, hogy mennyire pontos a kasszás. Szóval ellenőrzik őket, de rossz napjai, percei mindenkinek vannak. Biztosan neked is van olyan anpod, amikor felveszed a leszarom stílust.... néha az embernek elege van mindenből. Lehet ennek a pénztárosank is ilyen napja volt...
Irigylem a problémáikat ;)
persze lehet, de legalább is felénk nem sokat ér. Mindent a központi vezetőségnek kell engedélyeznie. Egyébként nem tudom van-e még, mert most nem Tescozom (kismamáskodom), de a vevőszolgálaton szokott lenni ötletláda és oda bárki bedobhat üzeneteket az áruház igazgatónak.
Nem akartam a munkahelyét elvenni,de ha valaki felfigyel ezekre a dolgokra akkor ezután jobban figyelnek rájuk.
De lehet javaslata nem? Költségkimélés, munkaidő hatékonyabb kihasználása,stb,stb..
és egyébként csak és kizárólag az eladó, pénztásros,akárki személyétől függ, hogy betartja e a szabályokat amiket próbálnak ráerőltetni és hogy mennyire emberséges a másikkal. Nem tartott volna ennek a pénztárosnak sokáig felállni, áthúzni a karonokat és szólni, hogy m,áskor ne pakolj fel., De ő ilyen. Ettől még nem biztos, hogy a Tesco rossz, vagy az összes tescos.... csak az embertől függ. Ezért kellett volna akkor lépned, mert így csak mérgelődsz, de a pénztáros uyganúgy éli világát
Jogos amit irsz de te mindjárt irod is amegoldást,egyikötöket kiszedték és dolgozott mást. Nem az gond hogy beszélget amikor üres a kassza hanem amikor felpakoltam és vártam akkor is beszélgetett.
a karierista csoportvezető még levegőt sem vehet más ütemben mint ahogy a feje fölött diktálják....
Persze igazad van, de egy karrierista csoportvezető figyelme ha ezekre a dolgokra ráirányul akkor lehetnek változások. Nem kell ahhoz szerződést modositani hogy kivegyék a pénztárakból a székeket, figyeljék a pénztárak telitettségét és az üres kasszást más munkára vezényeljék. Persze átkellene öltöztetni őket hogy minden területen dolgozhassanak de szerintem ennyit mégérne az a fehér ruházat.
A problémádat akkor és ott kellett volna közölnöd a pénztárossal,esetleg odahívathattad volna a felettesét.Most már kár ezen túráztatnod magad.
Szia! Ne haragujd hogy szóvá teszem és nem kötözködni akarok, de te a munkahelyeden nem szoktál beszélgetni a kollegáiddal munkaidőben?
Amúgy meg egyetértek a felháborodásoddal. Én is pénztárosként dolgoztam, igaz nálunk ilyenkor egyikünket kiszedtek a kasszából és mást kellett csinálnunk.
A te esetedben a pénztáros hibázott, és szerintem nem azért mert beszélgetet, hanem azért mert nem figyel a saját kasszájára. Velem is előfordult hasonló, de mindig figyeltem hogy jön-e hozzám valaki vagy sem.
Igen, tényleg lehetne, csak hát nem így vannak a munkasdzerződések és nem fogja a Tesco megváltoztatni a több országban működő rendszert. A dolgozóknak sem jó így...
Értem a felháborodásodat, de sajnos csak idegesítetted magad akkor is és most is. Ér ez enynit? Többet ne menj ahhoz a pénztároshoz fizetni. Nekem is vannak kedvenceim, akiknél szeretek fizetni és ha nem muszáj akkor ismeretlenhez nem megyek
Azon csodálkozok hogy olyan helyen ahol minden négyzetcentimétert kamera figyel ezt nem látják.A mai gazdasági helyzetben engedik hogy az üres kasszánál 2 ember trécsel.
Az pedig bizonyitott tény hogy az állva végzett munka sokkal hatékonyabb mint ha ülve dolgoztatnak! Nem kellene egyhelyben állniuk lehetne időközönként más munkát is adni a számukra pl: 2 óra pénztár után 1 óra árufeltöltés. Ne értsetek félre nem kiakarok rugatni senkit,nem akarom elvenni a kenyerét de amit vállalt azt teljesitse az előirások szerint.
Én ugyan eredetileg nem a kasszában dolgozom,de nagyon gyakran be kell segítenünk.Vannak írott szabályok,amiket be kell tartani.Tehát:a napszaknak megfelelően köszönni a kedves vásárlónak,megkérdezni,hogy kér-e áfás számlát,van-e klubkártyája,udvarias elköszönés.Igen a kartonokat is át kell emelni a kasszánál,mivel előírás,hogy bele kell nézni a kartonokba is.Az már hozzáállás,-ülés kérdése,hogy a kasszás megteszi-e.
Szia! Tény, hogy a pénztáros hibázott, amikor nem köszönt és nem szólt, hogy a nehéz kartonokat ne pakold fel, de nem lehet kartonokat áthúzkodni a szalagon ,mert nem fér el. 8-12 órát pőedig egyhelyben állva....hát elég húzós, próbáltam. Egyébként minden ellen csak úgy tudsz tenni, ha kasszaszámmal együtt elmész a vevőszolgálathoz és beírsz a vásárlók könyvébe. Olyankor elbeszélgetnek a pénztárossal és vezetőtől függően kap papírt is.
Jogos amit irsz, csak esetemben a szomszéddal beszélgető pénztáros nem azzal volt elfoglalva hogy köszöntem és kérdésem is lett volna hogy felrakjam-e a nehéz kartonokat.
Ugyanis az történt velem hogy egy szabad pénztárhoz gurultam be a kocsimmal. Mindahogy az számomra természetes mindent felraktam a szalagra, elölre a nehezebb kartonokat tej liszt cukor utána az apróbb dolgokat. Kitoltam a kocsit a berakodáshoz, ezalatt pénztáros hölgy a szintén szabad mellette ülő kasszással beszélgetett. Kb 1 percet vártam amig befejezte az éppen aktuális mondókáját felémfordult se szó se beszéd a leolvasóval lekódolta a kartonokat és már mondta is azokat lelehet szedni. Mivel már mögöttem is álltak a kocsit nem tudtam visszatolni igy kézben voltam kénytelen a kartonokat körbehordani ahelyett hogy csak áttolta volna magaelött. Persze értem hogy az ülve nehéz lett volna neki de ha feláll akkor talán könnyebben ment volna.
Semmi közöm a Tesco-hoz, vásárláson kívül, de...A köszönés alap, mindig, mindenhol. De nem muszáj megvárni, hogy a pénztáros, eladó, akárki ráköszönjön a kedves vásárlóra, mi is megtehetjük ezt a "gesztust", egy mosoly kíséretében, és nem fog elmaradni a hatás. Janikovszky Éva is leírta: Tessék mosolyogni!!! Ki lehet próbálni, működik:-)))))
Köszönöm hogy máris jelentkeztél!Először is levan-e irva nekik hogy a vevőnek köszönni kell? A köteles-e áthuzni a leolvasón akkor is ha mondjuk felrakott 10-12 kg-s karton?
A napokban elég furcsa dolog történt velem egy hipermarketben,egy pénztáros viselkedése kapcsán. Szeretném megtudni rájuk milyen belsőutasitások vonatkoznak, mi a mukaköri kötelességük.
További ajánlott fórumok: