Szívesen ismerkednék szegediekkel/vásárhelyiekkel... (beszélgetés)
Azért nem akarok túl korán elkezdeni keresgélni, mert október előtt úgy sem tudok elkezdeni dolgozni, márpedig nem 3 hónappal előre hirdetik meg az állásokat:( Augusztus elején szeretnék elkezdeni tájékozódni.
Bejárás meg...hát valahogy csak kibírom nyárig:)
Sziasztok!
Én is Vhelyről járok át Szegedre, de nagyon elviselhetetlen számomra. Nem akarlak elkeseríteni, ezért majd kitapasztalod, nem mondok többet:P. Főleg, ha a reggeli órákban indulsz. Suliidőben.
A munkát meg tényleg elkezdheted keresni, mert (bár én diák vagyok) az égadta világon semmi. Legalábbis a mi számunkra. Barátom gázszerelő, de neki se találunk szinte semmit. Már szinte minden alja munka jó lenne.
Amúgy jó kis hely az a Szeged, ha még nem jártál volna ott. Jókat lehet sétálni, nézelődni:)
Szia!
Én Szegeden lakom már sok éve. Szerintem a Dél-alföldi munkalehetőségeket ismerve kezdhetsz körülnézni. Az átjárás nem gáz, én is több évig jártam csak én Szegedről Vásárhelyre.
Huh tényleg nem egyszerű.
Az álláskereséssel sem lesz egyszerű dolgod...
-Mit mond a frissen végzett jogász a frissen végzett közgazdásznak?
-Egy BigMacet és egy sült krumplit kérek.
Természetesen mi, közgazdászok ezt pont fordítva szoktuk mesélni, de nem akartalak megbántani, ezért írtam jogász szemmel:) Mondjuk sajnos mindkét verzióban van igazság.
Azt persze tudni kell hozzá, hogy itt Pécsen a közgáz és a jogi egyetem van egymás mellett, ezért hagyományosan "utáljuk" egymást és folyton versengünk. Amúgy semmi bajom a jogosokkal, én képtelen lennék megtanulni amit ők:)
Hát csak találunk valamit:)
Na most eszembe jutott az örök klasszikus vicc a frissen végzett jogászról és a frissen végzett közgazdászról. Ismered?:)
Igen minden nap bejártam!
Nem gáz!
Meglehet szokni!
Szia:)
Minden nap bejársz Szegedre? Nekem ez a legnagyobb parám.
Szia!