Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szívesen ismerkednék szegediekkel/vásárhelyiekkel... fórum

Szívesen ismerkednék szegediekkel/vásárhelyiekkel... (beszélgetős fórum)


1 2
2010. jún. 16. 11:17

Azért nem akarok túl korán elkezdeni keresgélni, mert október előtt úgy sem tudok elkezdeni dolgozni, márpedig nem 3 hónappal előre hirdetik meg az állásokat:( Augusztus elején szeretnék elkezdeni tájékozódni.


Bejárás meg...hát valahogy csak kibírom nyárig:)

2010. jún. 16. 11:13

Sziasztok!

Én is Vhelyről járok át Szegedre, de nagyon elviselhetetlen számomra. Nem akarlak elkeseríteni, ezért majd kitapasztalod, nem mondok többet:P. Főleg, ha a reggeli órákban indulsz. Suliidőben.


A munkát meg tényleg elkezdheted keresni, mert (bár én diák vagyok) az égadta világon semmi. Legalábbis a mi számunkra. Barátom gázszerelő, de neki se találunk szinte semmit. Már szinte minden alja munka jó lenne.


Amúgy jó kis hely az a Szeged, ha még nem jártál volna ott. Jókat lehet sétálni, nézelődni:)

2010. jún. 16. 11:00

Szia!

Én Szegeden lakom már sok éve. Szerintem a Dél-alföldi munkalehetőségeket ismerve kezdhetsz körülnézni. Az átjárás nem gáz, én is több évig jártam csak én Szegedről Vásárhelyre.

17. Marjann (válaszként erre: 15. - Veronika27)
2010. jún. 16. 10:57
Amiatt nem izgulok, mert szerintem Szegeden pont annyi az esély találni valamit, mint Pécsen.
2010. jún. 16. 10:56
Én középsuliban közgáz osztályba jártam! Szerettem, de a szakmát mégsem tudtam elvégezni! És emellett döntöttem! Nagyon nehéz tanulni, de nagyon szeretem!
15. Veronika27 (válaszként erre: 4. - Marjann)
2010. jún. 16. 10:55

Huh tényleg nem egyszerű.

Az álláskereséssel sem lesz egyszerű dolgod...

14. Marjann (válaszként erre: 13. - Barbara12)
2010. jún. 16. 10:54

-Mit mond a frissen végzett jogász a frissen végzett közgazdásznak?

-Egy BigMacet és egy sült krumplit kérek.