Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Számítógép szervizek "huncutságai" fórum

Számítógép szervizek "huncutságai" (beszélgetős fórum)


1 2
28. Frida85 (válaszként erre: 25. - Moonlight13)
2013. jan. 1. 19:04
Mégis megteszik és általában nálunk a Párom az a bizonyos ismerős,ő szereli már az összes idmerős gépét pedig nem szakmája de már másra nem bízzák sok rossz tapasztalat miatt.Egyébként néha érdemes kifújni a gépeket sürített levegővel hogy ne égjen bele a por,attól is tönkre mehetnek az alkatrészek,a legmárkásabb is 2000ft és 3-4tisztításra elég.Egy netre használt gépet pedig fél-1évente érdemes újratelepíteni.
27. moonlight13 (válaszként erre: 20. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 18:23
A levelet tértivevénnyel adnám fel, ajánlva. És beleírnám, hogy amennyiben a problémát nem rendezik, a felettes szervükhöz fogsz fordulni a panaszoddal.
26. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 20. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 18:04
Ezek után megértelek,bár én biztosan nem fizettem volna ki ezt az összeget,megkerestem volna az illetékes fórumokat!
25. moonlight13 (válaszként erre: 5. - Frida85)
2013. jan. 1. 17:41
Azért egy alkatrész kicserélése rosszabbra elég rizikós dolog! Az üzlet bezárását is jelentheti! Ugyanis lehet, hogy én nem értek hozzá, de mindig van olyan ismerős, aki rögtön kiszúrja, ha ilyesmi történik.
24. moonlight13 (válaszként erre: 22. - 5146e98818)
2013. jan. 1. 17:39
Ezt nem értem én sem! Ha valami baja van, akkor az ember belenéz, de egyébként nem portalanítom belülről!
23. moonlight13 (válaszként erre: 20. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 17:38
Ezt a "piros folyadék" ügyet nem igazán értettem. Otthon folyt bele a málnaszörp? Arról gondolom, tudnánk. Ha meg a szervízben folyt bele, eszemben sem lett volna kifizetni annak eltávolítását! Én visszakérném az 5.000,- Ft felett kifizetett összeget is a levélben.
22. 5146e98818 (válaszként erre: 20. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 17:38

Minek egy laptopot belül tisztítani? Én a múltkor széteszedtem, de nem volt benne semmi.

Lehet hogy ők is szoftveres tisztításra gondoltak, na az viszont ráférne az enyémre is, mert elég lassú. :)

21. moonlight13 (válaszként erre: 20. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 17:31
Nyugodtan írd le, a vezetőnek címezve. Szerintem kötelesek lennének hibátlanra, újabb összeg megfizetése nélkül megcsinálni! Egyébként ezek után már a többi fizetniveló is kétségesnek tűnik számomra. Egyébként miért is kellett megtisztíttatni? Valami baj volt vele előtte? Bevallom, az én gépem csak akkor van belülről portalanítva, ha alkatrészt cserélünk benne v. javítjuk.
2013. jan. 1. 16:52

A "kis kalandom" egy szervizzel, ezért tettem fel a kérdést, holnap ezt a levelet küldöm az érintett szerviznek, kiváncsi leszek a reakcióra.

Köszönöm az eddigi bejegyzéseket, talán sikerül nekem is megbizható szervizt találni, mint sokaknak.

Ime a történet:


T.Szerviz Vezetés!


Van egy érdekes kis történetem Önöknek ami velem történt egy egyszerű laptop tisztítás megrendelés kapcsán amit az Önök szervize "végzett".


Következő történt:


Kérdés:Telefon vállalják e egy Acer 6592G tip laptop tisztítását, mennyiért, mennyi idő?


Válasz: Igen 5000 Ft+Áfa és egy nap.


Klassz megbízható cég (referencia hegyek) és a lányom is közelbe lakik oda tudja vinni, mert én vidéken lakok és csak minden harmadik nap vagyok Pesten.


Ok laptop oda víve (lányom vitte) du.ra ígérték kész is lett és én aznap este kézhez kaptam, csillog, villog (kívülről!). Akkor nem ki próbálni akartam, hisz "csak" tisztítás volt, otthon bekapcsoltam és email írás nocsak az AltGr bill nem müköd, nincs @ aztán kiderül a ( . ) sem.


Másnap telefon a szervizbe, kérdés miből áll a tisztítás mint munka folyamat, válasz, valami zsír csere és hát tisztítás, utána mondom, hogy egy tegnap elvégzett munka miatt kérdezem és , hát gond van a géppel. Vigyük vissza, ok gép vissza. Szervizből telefon a lányomnak, hogy hívjam fel Önöket, mert valami piros folyadék miatt tönkre ment a billentyüzet. Mit mondjak csodálkoztam, felhívtam a szerelő Urat aki elmagyarázta, hogy az a piros valami épp most okozta a galibát, ok nem értek hozzá (benyeltem). Kérdés mennyibe kerül a történet, hát 19000 Ft körüli, nagyot nyeltem, de hát négy éves a gép és még nem látta szerviz elképzelhető az ilyen "véletlen egybe esés" gondoltam. Kérdésem és most mindent újra kell fizetni? Nem, kegyet gyakorolt a szerelő úr és azt mondta 16180Ft nál megáll valami kedvezménnyel, bólintottam, mehet, de kértem a kiszerelt billentyüzetet , az természetes volt a válasz. Gépet megkaptam a kiszerelt billentyüzettel a történet vége 16180+6985=23165Ft számla, hmmmm ez rendes. Haza vittem és bekapcsoltam, de gond van, mert valamiért nem ismeri fel otthon a Belkin routert, én a nem hozzá értő elő a telepítő lemezt és hajrá és láss csodát cd tartó kinyit és merő por az egész, még kis "por cica" is volt, na ez azért kiverte a biztosítékot nálam, hogy még az sem fért bele a megrendelt tisztításba legalább a cd tartót kinyitni, hát ez azért már nem semmi! Azért érdekes a dolog, mert nem szoktam cd-t írni, másolni és nem is emlékszem mikor lett használva. Aztán elővettem a kiszerelt billentyüzetet és tüzetesen megnéztem (nem csak én!) és semmi féle nyomát nem láttuk az állítólagos piros valaminek (lehet azt sikerült becsületesen megtisztitan ?talán nem kellett volna) . Azt hiszem innentől mindenféle magyarázkodás (ha lenne is) elég hiteltelennek tűnne.


Tudom nem lehetek "ellenfél" , mert a fényképeken kívül amit csináltam a "por cicáról" és a megnedvesített papír zsepiről (jól látszik a mocsok!) semmi nem támasztja alá amit itt leírtam és a pénzt is nyugodtan leírhatom, keresztet vethetek rá, de azért nem tudom ezt szó nélkül hagyni, mert baromira becsapottnak érzem magam. Gondolom Önök is így éreznék, ha pl. kocsijukba olaj cserét fizetnének és netán véletlenül kiderül, hogy az nem történt meg viszont fizettek érte. Az is biztos, hogy azért egy-két fórumon felteszem a kérdést, hogy ki járt hasonló képen és mivel én számlával, fényképpel tudom igazolni amit állítok nem titkolom el a cégük nevét.És hát a negatív reklám is reklám mint tudjuk, csak azt nem hogyan sül ell. Azért elgondolkodhatnának rajta , hogy nem csak a nagy cégek referenciának beállítása a jó "csali", azért a nem hozzá értő privát felhasználó is lehet/ne referencia!


Számomra tanulságos volt az Önökkel való röpke kapcsolatom és az nem "aranyozta" be a karácsonyomat. Viszont volt eredménye Önök kaszáltak, de pár ezer forintért ezt tenni??????????


62 éves vagyok, de valaha ezt megcsináltam volna, biztos felköpnék és alá állnék szégyenembe. Eddigi életem során elég sok ember megfordult a "kezem" alatt, de mindig azt mondtam nekik, hogy úgy tegyenek rosszat, bántsanak meg embereket, hogy előtte gondoljanak bele, vajon nekik, hogy esne, mert én igyekeztem mindig így tenni, persze volt mikor előbb tettem, mondtam mint, hogy átgondoltam volna, de ez az eset nem az a kategória. Szóval röviden ennyi a laptop "kaland" Önökkel. A konzekvenciát mindenki levonhatja, én megtettem. Elgondolkodtam, hogy mi volt ebben az esetben "jó", hogy kiderült átlettem verve "meglopva" és így csalódtam a tisztességben (valamikor "lepacsiztunk" egy mással és az "szentírás" volt), most meg szerződést kötünk, mert a rendelés is az én megrendelem ezzel kötelezetséget vállalok, hogy a becsületes (feltételezve) elvégzett munkát becsülettel kifizetem. És ezek szerint nem lehetek biztos, vajon kaptam e valamit a pénzemért. Vagy nem derül ki (por cica, hatalmas baki!), mert még tisztítani sem kellett volna, elég lett volna kis "kozmetika" , kinyit, töröl, becsuk, kb. ennyi idő mint ahogy leírtam. És nincs bennem ez a csalódotság. A karácsony is teljesen rossz száj íz nélküli. Ki-ki döntse el érték rendje szerint, vajon szó nélkül el kell e menni az ilyen est mellett.


Ezt a levelet "bátran" betehetik a vásárlók könyvébe, mert gondolom referenciaként nem teszik ki, azért én egy-két fórumon, igen is kiteszem mint rossz tapasztalat és vajon ki mit szól hozzá.


Fényképeket mellékelem!


Ettől függetlenül Boldog Új Évet Kívánok.

19. 5146e98818 (válaszként erre: 1. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 16:40
Legtöbb szerviz tudja, hogy a huncutság, a vevői elégedetlenség hosszú távon nem kifizetődő. Megbízható, leinformált szervizt kell keresni!
2013. jan. 1. 12:17
Alapvetően azt gondolom, elég sokan nem értenek a számítógéphez, és a tisztességes szervizeknek nem áll érdekükben átverni az embereket, mert nagy a konkurencia, és akkor elveszítik az ügyfeleiket. Persze kivételek biztos vannak minden szakmában! De az alábbi hozzászólásokból is kitűnik, hogy mindenki ahhoz jár vissza, aki reális árat kért, és tisztességesen dolgozott!
2013. jan. 1. 11:40
Szerintem a többségük tisztességesen dolgozik, nekem ez volt a tapasztalatom. Manapság már a gyerek megoldja a problémákat.
2013. jan. 1. 10:42

Számítógépszervizek huncutságai


Ez olyan nap is úgy kezdődött mint a többi, Tomi fáradt és kialvatlan képpel érkezett be nyikorgó ajtójú munkahelyére, szinte már tudta, hogy ma sem fogja felderíteni annak a laptopnak a rejtélyes zúgását amivel már két hete „küzd”. Valahogy az interneten mindig talált érdekesebb elfoglaltságot, „szigorúan szakmait” n gyorsan eltelt a munkaidő. Zsanett kolléganője akinek szinte minden héten más pasija van egykedvű tekintettel kente a nutellát a kenyerére a gyengén megviláglátott pinceszervizben

Már megint eszel? - kérdezte Tomi, - Így nem csoda ha Sándor is legközelebb csak úgy fog köszönni, hogy na „Háj zsír csajszi!”.

Erre a leány meghökkenésében kiejtette a megkent szeletet a kezéből, ami esés közben pont a mellbimbónál hagyott egy kis édeske foltot.

Bár meg kell állapítsam, a mai napon sokkal enni-valóbbnak tűnsz! -Kuncogott Tom.

Zsanett csak állt ott, és nézett. Nem tudta mire vélni ezt, szőke agyában zubogtak a bogarak, mert kollégája nem tudta hogy éppen gyenge pontjára tapintott és Sándor a mai küldött Neki egy csomagot amiben egy vibrátor volt, „nimbusz 2013” felirattal és egy apró kártyára írva mellé: „Isten Veled boszorkány!”

Véletlenségből pont ott volt a táskájában, megfontolt léptekkel odament, kivette és a köpenye zsebébe rejtette, majd visszaindult férfikollégája felé. Felkapott egy zsinóros egeret, és mivel Tom már javában az internet szerteágazó labirintusában kolbászolt, megragadta a főnöki székét amiben elkényelmesedett és maga felé fordította.

Tomi kikerekedett szemekkel került szembe Zsanett kerek idomaival, aki nem tétlenkedett, és egy gyors mozdulattal a férfi nyakára dobta az egér zsinórját mint valami hurkot, s azzal közelebb húzta a melludvari részéhez, mert a pulóverén ott volt a folt:

Nyald le, most azonnal! - Tamás már majdnem elröhögte magát amikor érezte hogy ez nem játék, hiszen ebben a tizedmásodpercben egy kényszerítő térd is besegített odalent, már sejtette, hogy előbbi megnyilvánulása fájdalmasabb poénba torkollott.

Tomi némi látszatellenkezés után megadta magát, és elkezdte lenyalni a nutellát. Megállapította önmagában, hogy ez biza nem tescós! Több ponton észrevette, hogy Zsanett ad a minőségre, és már nem tudja meg hogy a nutella émelyítő hatása, vagy csak Zsani domináns fellépése hatott a huncut zsigerekre, de Tamás tudta hogy ettől a naptól kezdve mindennap várni fogja az ajtó nyikorgását, a nutellás kenyeret. Viszont azt nem is sejthette, hogy Zsani a „nimbusz 2013”-al miféle örült tervet akar végrehajtani....



Írta: Kobudera :D

15. vakri
2013. jan. 1. 10:32
Nekem egyszer volt valami problémám, már nem emlékszem mi ami miatt szervízbe vittem a gépet. Ott vásároltam abban a boltban, de már lejárt a garancia. 3 nap múlva hívtak, hogy elkészült a gép, de amíg náluk volt, volt valami áramingadozás vagy mi a szervízben ami miatt elszállt az alaplap, a videókártya és a hálókártya, ami miatt valami horribilis összeget kértek. Olyan 60 ezer közül. Fel voltam háborodva, hogy én miért fizessek azért ami náluk történt. Bementem a főnökhöz és kértem, hogy vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a fogyasztóvédőkhöz fordulhassunk. Erre rögtön felkínált egy alternatívát, hogy csak a hálókártyát kell megvennem, a többi alkatrészt ők kicserélik hasonló használt alkatrészekre mint az enyém volt. Így olyan 2-3 ezer forintot kellett fizetnem.
14. Sirga
2013. jan. 1. 10:28
Évek óta ugyanabba a szervizbe visszük a gépeket, ha gond van. Fél éve valamit elszúrtak, természetesen a helyreállítást ingyen végezték. Ettől eltekintve - illetve ezzel együtt is - tökéletesen elégedett vagyok a munkájukkal.
13. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 10. - 130454e42d)
2013. jan. 1. 10:26
Minden gépünket,hozzávaló cuccokat,linkeket tőlük vásárolunk,tehát,ha valamit elszúrnak ,később nekik lesz gondjuk,egyébként tényleg jó srácok.
2013. jan. 1. 10:24
Hozzám helybe jött,de rájöttewm,hogy svinglizik.Eleinte amit kicserélt,azt ideadta,később már nem.Szóltam neki,jó lenne ha itthagyná,de még talán meg is sértődött.Azóta ismerős jár,ha gond van,így nyugodt vagyok.Így volt az autóval is a szalonban.Átnézték,számláztak is,de amit kellett azt nem vették észre.A zöldkártyánál azonnal kijött a hiba,még jó hogy garanciás volt.Azóta oda se megyek,arra is van fiatal és megbízható,nem lenyúlni akaró személy.
11. Frida85 (válaszként erre: 7. - 1b2d7e91c0)
2013. jan. 1. 10:22
Mivel számítógép szerízről kérdeztek arról mondtam véleményt mert arról van tapasztalatom igaz nem a saját bőrömön.
10. 130454e42d (válaszként erre: 9. - 1b2d7e91c0)
2013. jan. 1. 10:22
Mázlista :)
9. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 8. - 130454e42d)
2013. jan. 1. 10:21
Győr mellett.
8. 130454e42d (válaszként erre: 4. - 1b2d7e91c0)
2013. jan. 1. 10:20
1000 forintért kimegy? Merrefelé laksz?
7. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 5. - Frida85)
2013. jan. 1. 10:20
Szerintem ez bármelyik szervizre vonatkozhatna.Bizalom,azért viszem megbízható helyre.
2013. jan. 1. 10:17
Persze nem mindenhol de sokan "játszanak" így.
2013. jan. 1. 10:16
Sok helyen kicserélik az alkatrészeket működő de vagy gyengébb teljesítményű vagy gagyibbra.Ha valaki nem ért hozzá észre sem veszi,ha valaki meg annyira ért hozzá hogy észre venné nem viszi szervízbe.
4. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 1. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 10:16

Csak azt nem értem,hogy mire gondoltál?Gondolod,hogy kivesznek belőle valamit,vagy nem azt a munkát számlázzák,amit elvégeznek?

Nekem az előző gépemnél elmondták,hogy valamit csinálnak vele,mert azt az alkatrészt ami ténylegesen kellene benne cserélni, már nem érdemes,és így is elfog menni egy ideig,így is történt.Piti összeget fizettem.Egy ezresért eljön és beállítja,ha valami gondom van.

2013. jan. 1. 10:01
Még sehol nem vertek át.
2. 1b2d7e91c0 (válaszként erre: 1. - Turpi0001)
2013. jan. 1. 09:54
Több esetben volt problémám,nem tapasztaltam,hogy átveretek volna.
2013. jan. 1. 09:50

Kérdés a következő?

Kit miképpen vertek át számítógép szervizek?

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook