Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Mitől lehet enyhe barnás folyásom? fórum

Mitől lehet enyhe barnás folyásom? (tudásbázis kérdés)


2008. dec. 5. 20:50
Nem tudom, hogy felfázás-e,még sosem volt ilyenem. Mindenképp elmegyek dokihoz, de csak jövő héten lesz akihez járok. Hát a terhesség nem lenne valami jó, túl régóta szedem a gyógyszert.
2008. dec. 5. 20:46

Biztos nagyon felfáztál és nem lett kezelve.Nekem ehez hasonló volt.Már a méhem is be volt gyulladva a húgyutakon kívül,így erős antibiotikus kúrát kaptam.

Gyógyszeren kívül nekem középidőben 2-3 napig mindíg van kevéske,amire aszt mondta a dokim,hogy belefér. Ha nagyon aggódsz,nézesd meg magad,lehet esetleg terhesség is. Barátnőm így vette észre. Egészséges babája lett...

Szóval lehtőség,hogy vajon mitől van,számtalan.Dönts helyesen!

2008. dec. 5. 20:35
Még nem tartok a gyógyszerem felénél sem, és úgy "fáj" a hasam mint mielőtt megszokott jönni.
2008. dec. 5. 20:34
Mitől lehet enyhe barnás folyásom?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook