Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Szavazások » Mit tennél, ha a nőgyógyászod azt mondaná hogy a tünetek nem a fogamzásgátló hatása miatt vannak? szavazás

Mit tennél, ha a nőgyógyászod azt mondaná hogy a tünetek nem a fogamzásgátló hatása miatt vannak? szavazás

hiszek neki, hiszen ő az orvos
45
hiszek neki, de azért kikéremmás orvos tanácsát is
165
nem hiszek neki, hiszen a betegtájékoztatón más van írva
3
azonnal keresnek másik orvost
3
kérnék másik gyógyszert az orvos tanácsától függetlenül
6
abbahagynám a gyógyszer szedését
20
nem tudommit tennék
38
egyéb
22
pasi vagyok nem érint a téma
20
kihagyom ezt a szavazást
44
Ezt a szavazást kihagyom!
21
Szavazatok száma: 366 | Kiírta: moncsicsi83, 2007. máj. 23. 21:19
Ha szeretnéd elmondani a véleményed erről a szavazásról, vagy mások véleményét olvasni róla:
Beszélgessünk a szavazásokról

További szavazás ajánlatok:

Idősebbek is elkezdhetik online és ingyenes rejtvényfejtő játékunkat
471 szavazat
445 szavazat
BODORRÓZSA LEVÉL TEA
461 szavazat
Kvizlabirintus - Még nem járt le a kalandorok kora
Melyik lehet rosszabb? (név nélkül)
402 szavazat


Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook