Főoldal » Szavazások » Lehetséges a barna folyás minden menzesz után, ha már nem megfelelő a fogamzásgátló tabletta? szavazás

Lehetséges a barna folyás minden menzesz után, ha már nem megfelelő a fogamzásgátló tabletta? szavazás

(erre név nélkül szavazhatsz)

Igen,ez biztos!Válts gyógyszert!
9
 
Nagyon valószínű!
23
 
Nekem is volt már így és az volt a baj!
7
 
Nekem is volt már így,de nem az volt a baj!
15
 
Nincs még tapasztalatom,de szerintem igen!
16
 
Nincs még tapasztalatom,de szerintem nem!
154
 
Semmiképp nem az a baj!
13
 
Segítek!(írok privibe)
1
 
Ezt a szavazást kihagyom!
197
 
Szavazatok száma: 238 | Kiírta: angel890327, 2010. jan. 13. 16:02
Ha szeretnéd elmondani a véleményed erről a szavazásról, vagy mások véleményét olvasni róla:
Beszélgessünk a szavazásokról

További szavazás ajánlatok:

Képgaléria (név nélkül)
392 szavazat


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook