Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Kozmetikai termék okozhatja az arczsibbadást? fórum

Kozmetikai termék okozhatja az arczsibbadást? (tudásbázis kérdés)


2017. szept. 29. 22:14
Senkinek nem volt hasonló esete?
2017. szept. 29. 21:32
Sziasztok. A napokban vásároltam egy smink lemosót: NÍVEA micellás arctisztító érzékeny bőrre 3 az 1-ben. Hozzáteszem, hogy normál bőröm van, nincsenek különös bőrproblémáim. Szokásos módon szedem le a sminket, és néhány perc elteltével arcom kipirul, majd teljesen lezsibbadt. Volt e már ilyen kellemetlensége valakinek?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook