Isten (beszélgetés)
Jó, de akkor Jézus fogantatását is át kell ugranom, mert nem fogom, fel. A többivel nincs annyi gondom.
Ez is igaz, de nem így értettem, hogy közelebb voltak hozzá.
Ha tényleg érdekel, inkább az Újszövetséget olvasd, az Ószövetség a zsidóknak szólt, az ő történetük, történelmük összefoglalása. A teremtést nem hiszem, hogy itt kéne tanulmányozni, igazából szerintem számunkra abszolút érdektelen, hogyan is történt.
Ezt én is tudom, de van benne még egy pár ilyen nagy
"hiba". Bocsi, hogy beleszóltam, én csak egy egyszerű programozó vagyok, aki próbálja felfogni a teremtést és Jézus születését, de az ellentmondások miatt nem megy! Pedig érdekel, továbbra is olvaslak Benneteket.
Ha ez azt jelenti, hogy sokkal több ma már ismert jelenség mögött feltételeztek természetfeletti tartalmat: igen.
Akkoriban nekik ennyi természettudományos tudásuk volt. Ettől még lehettek Istenhez sokkal közelebb, mint a mai ember.
Igen, de ha a mai természettudományos ismereteinknek ennyire ellentmondó, mondhatni primitív dolgokat írnak benne, akkor az az egésznek a hitelességét megkérdőjelezi.
Nem így írja, ugyan világosságot azt ír!Akkor megint szólt Isten: "Teremjen a föld zöldellő növényeket,." Úgy is lett. A föld zöldellő növényeket termett.
Isten látta, hogy ez jó.
Akkor megint szólt Isten: "Legyenek világító testek az égbolton, s válasszák el a nappalt az éjszakától. Úgy is lett. Isten megteremtette a két nagy világítót, s hozzá még a csillagokat is.
Isten látta, hogy ez jó.
Nem csak Amerikában, én konkrétan nem egy ember ismerek, akik szó szerint veszik.
A Biblia egyébként nem valami természetkönyv, nem erről szól.
Szóval azt akartam mondani, hogy előbb a nővényeket teremtette meg Isten és csak később a Napot.
És a fotoszintézis?
Igen a Nap előbb kezdett el "sütni" mint ahogy a Föld keletkezett.
Szerintem nem.
De nem úgy értettem, hogy pontosan így és ebben a sorrendben teremtődtek volna a dolgok. Csak hogy nem egyszerre lett minden, hanem fokozatosan.