Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szex & Psziché fórumok » Fáj a szeretkezés fórum

Fáj a szeretkezés (beszélgetős fórum)


27. moonlight13 (válaszként erre: 23. - veresasszony)
2011. ápr. 17. 17:00
Nekem most nincsenek, de voltam allergiás. Ugyanolyan, mint bármi más problémádnál! Ég, fáj, stb. Változatos...
26. moonlight13 (válaszként erre: 25. - Katka_85)
2011. ápr. 17. 16:59
A gyógyszerek kb. 6-8 hét alatt kiürülnek a szervezetből.
2011. márc. 26. 15:26
Voltam januárban nőgyógynál, elmondtam a panaszomat (hogy fáj a szeretkezés minden pozitúrában), belém kukkantott valami eszközzel, és azt mondta, hogy hüvelyszárazságom van, ami lehet, hogy azért van, mert sok bennem a férfi hormon, és a Meliane nevű fogamzásgátló is rásegített erre a dologra. Azt mondta, hogy használjak Ovestin krémet, ami tényleg segitett...(irt fel új fog.gátlót: Jangee-t, amit viszont csak most szedem 2. hete, mert az előzőt végig szedtem, mert sajnáltam kidobni). Márciusban megint elkezdődött . Arra lennék kiváncsi, hogy mikor lesz a szerveztem változás az új fog.gátlótól?
2011. jan. 6. 15:51

Voltam nőgyogyásznál és mondta nincs semmi bajom nem e a páromnak van prosztatagyulladása mondtam neki nem tudunk rola.

El küldte urologushoz és kébzeljétek attol fájt nekem a szeretkezés.

Ott röggtön mondta neki az orvos hogy prosztatagyulladása van.

Én nem is hallottam ilyenről,hogy akkor a másiknak fáj a szeretkezés.

23. veresasszony (válaszként erre: 15. - moonlight13)
2010. nov. 10. 23:35
Milyen allergiás tüneteid vannak? Mert én is gyanakodtam ilyesmire, de én azt hittem, h hülye vagyok...
22. 9e45ef3d7f (válaszként erre: 17. - Katka_85)
2010. nov. 10. 23:34

Bakker, akkor az én tizenéves házasságom nem is komoly.


Mivel mi már 15 éve óvszerre védekezünk. (Gyógyszert a világ minden kincséért nem szedtem volna, mielőtt nem szültem meg a megtervezett gyerekeket, szülés után meg maradt a megszokás, minek mérgezem a szervezetemet feleslegesen? )


Egyszer felvetettem a gyógyszert, de a párom tiltakozott a legjobban, nem mérgezzem magam feleslegesen. Eddig jó volt a gumi, jó lesz ezután is.


Komoly a kapcsolatunk, de mégis jó nekünk az óvszer.

21. 9e45ef3d7f (válaszként erre: 8. - Fisica)
2010. nov. 10. 23:27
A szex soha nem lehet sok! DDDDDDDDDDDDDd
20. Jázmin1975 (válaszként erre: 19. - 937a2a883a)
2010. nov. 10. 10:52

Köszőnöm én is remélem.

Ha meggyogyulok akkor megérte meg amugy sem én fizettem.Nem akart gyogyszert írni azt én kértem külön.

Mondta a partnerem kanesten kenöcsel kenje magát.

Ez négy szemes kapszula fele a páromért.

És a következő kapszulát a 3-4ik napon kell be venni.

2010. nov. 10. 10:17
nekem is egyszer valami jó drága gyógyszert írt fel...2 db 4000 ft volt,amit 2 hét kihagyással kellett bevenni.Remélem sikeresen hatni fog és meggyógyulsz :)
2010. nov. 10. 08:56

Voltam orvosnál meg sem vizsgált elmondtam a problémám írt fel kenőcsöt mondtam neki én kérek rá valami tablettát is belsőleg is szeretném kezelni írt kapszulát rá.

6000ftba került.

2010. okt. 12. 19:22
Nem használunk óvszert, az komoly kapcsolatban nem szokás.. meg nem is szeretjük.. inkább fogamzásgátlót szedek...
16. Fedo (válaszként erre: 8. - Fisica)
2010. okt. 9. 10:16
attól tuti nem szabadna fájni neki.
2010. okt. 8. 20:13

Bármilyen gyulladástól lehet, akár allergiától is.

Többen újabban egyes óvszerekre is allergiásak. Én is.

2010. okt. 5. 11:35
Lehet, hogy érzékenyebb lett, kvázi kidörzsöltétek és nem tud meggyógyulni magától. Persze ez csak tipp, én már jártam így.
2010. okt. 5. 10:48

Én nekem meg olyan gondom van ,hogy ha már 5-7nap kimarad nem szeretkezünk párommal,akkor meg kidörzsöli a méhszájam és egy két napmulva elkezdek viszketni de nagyon.Amugy pedig nem vagyok száraz.

Volt már valakinek ilyen gondja?

12. Fisica
2010. okt. 4. 18:23
Lehet neked nem sok, csak a szervezetednek, azt írod ha kimarad pár nap akkor nem fáj.... de tényleg lehet más komolyabb oka is, menj orvoshoz.
2010. okt. 4. 18:19
Nem sok.. napi 1-2 az nem sok.. Régen, mikor ritkábban találkoztunk, csináltuk egy nap többször, és még sem fájt, de mostanában emiatt valahogy emiatt csak kb. heti 3 -ra csökkent a szeretkezésünk száma.
10. Hix3r
2010. okt. 4. 18:18

A dolog orvosi neve - dyspareunia.

Google-n megkeresheted, rengeteg oka lehet, mindenképpen vizsgáltasd ki nőgyógyásszal, mert mint a fejfájás, ez is ezer dolognak, köztük pár súlyosnak is lehet a jele!

9. c62e5b7d24 (válaszként erre: 7. - Katka_85)
2010. okt. 4. 18:18
méhszájseb is lehet, és akkor a póztól függhet, hogy fáj-e vagy nem. Legalábbis nálam így volt régen, amikor volt méhszájsebem.
8. Fisica (válaszként erre: 7. - Katka_85)
2010. okt. 4. 18:16
nem lehet hogy kicsit sok a szex?
2010. okt. 4. 18:15
Van olyan, hogy ha netán kimarad egy - két nap a szeretkezés, és utána szeretkezünk, akkor nem fáj, de a soron következő alkalommal már megint erős fájdalmat érzek a hasamnál.
2010. okt. 4. 18:14

Én biztosan nem hagynám annyiban!!

A szeretkezésnek örömet kell okozni, ha fáj, akkor baj van!!

2010. okt. 4. 18:14

Egy egyszerűbb hüvelyi fertőzés miatt is lehet fájdalom, ha be van gyulladva a nyálkahártya.

Menj dokihoz mindenképpen.

4. rita67 (válaszként erre: 1. - Katka_85)
2010. okt. 4. 18:13
Lehet hogy vmi gyulladásban van ott belül,menj el nőgyógyászhoz.
3. magicmag25 (válaszként erre: 1. - Katka_85)
2010. okt. 4. 18:12
Fordulj nogyogyazhoz, mert a fajdalom nem egeszseges, a szexnek nem szabad fajnia. Lehet ciszta is, de nem ijesztgetni akarlak,inkabb kerj tanacsot szakembertol.
2010. okt. 4. 18:11

Nem lehet, hogy azért, mert esetleg száraz vagy?

Nem gondolom, hogy az általad említett dolog baj lenne, vagy későbbi szeretkezéseknél gondot okozna.

2010. okt. 4. 18:08
Van egy problémám. Egy jó ideje nem tudunk a párommal normális nemi életet élni, mert bármelyik pózban csináljuk, fáj. Az előtt sose volt ilyen. Nem tudom, hogy mi lehet a baj. Én arra gondolok, hogy amikor menstruáció utolsó 2 napján is szeretkeztünk, és azzal csinálhattunk bajt. Kérlek segítsegetek!

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook