Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Vigyázz, mit vásárolsz! fórum

Vigyázz, mit vásárolsz! (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Vigyázz, mit vásárolsz!

1 2 3 4 5 6 7
2013. aug. 15. 09:34
Upsz, akkor lehet, hogy írnom kéne Hoxa-nak, hogy törölje a hozzászólásomat? (Mármint, hogy kiírtam az üzlet nevét....)
2013. aug. 15. 09:09

Ez undorító! És igen, figyeljen mindenki oda, hogy mit hol vásárol!

Köszi a cikket!

150. bd55e3f068 (válaszként erre: 125. - Juzo26)
2013. aug. 15. 08:41
micsoda aljas, velejeig romlott tarsasag... :/
149. gribedli*** (válaszként erre: 136. - Andi6020)
2013. aug. 15. 08:36

:DDD


Es meg a szomszed ejjel nappalibol is hozzajuk kuldtek a lejart cuccot eladni...

148. zsoka1984 (válaszként erre: 41. - 327c6c9b63)
2013. aug. 15. 07:55
Ezek szerint változott a rendszer, én 4 éve tettem bejelentést az akkori apehnál, és akkor még az volt a módi.
147. Kantara
2013. aug. 15. 07:23
én nyáron nem is veszek felvágottat, kegyetlenül sós ilyenkor mindegyik. Tulajdonképpen csak a fűszert érezni benne. Viszont húst azt venni kell...
146. 1f317180b7 (válaszként erre: 142. - D7ba7bf7ff)
2013. aug. 15. 06:51
Nem értek vele egyet:-) Nem muszáj leköpnöd magad, nyugodtan válhatsz földönfutó csóróvá:-)))))
2013. aug. 15. 06:50
Igen így van, jól meg kell nézni én is dolgoztam boltban és a lecsó kolbász lemosása, mert lejárt a szavideje, igen csak gusztusos volt, mit ne mondjak. Kicsitől a nagy blotig mindenhol figyelni kell. A szavidők bele satírozása mai napig trendi.
2013. aug. 15. 00:38
Én is büdös húst vettem ott, ami az üzlet saját terméke volt, és szavatosság szerint még egy hétig volt jó, de ennek ellenére nagyon büdös szaga volt.. De vissza is kaptam a hús árát..
2013. aug. 15. 00:37
Őket írtam napközben én is, csak én nem neveztem meg az üzletet.. De ezt kérte is itt Hoxa, hogy senki ne írjon üzletnevet a jogi dolgok miatt..
2013. aug. 15. 00:20
Az ember rákényszerül hogy leköpje magát a tükörben, ha meg akarja tartani a munkahelyét. Az őszinteségből mindig baj van. A hazugság az enyhítő balzsam.
141. floracska (válaszként erre: 136. - Andi6020)
2013. aug. 15. 00:17
Igen, például havi 8-10 ember felvételével, és próbaidőn belüli elbocsájtásával, adócsalással, törvénytelen túlóráztatással, stb. De ez már egy másik történet.
140. floracska (válaszként erre: 132. - Githaj)
2013. aug. 15. 00:07

Ez így van, ahogy mondod. Na de ha az eladó azt mondja, hogy nincs több abból a felvágottból, akkor azt te úgysem tudod megmondani, hogy valóban nincs-e, nem mehetsz be a pult mögé, hogy végig nézd a hűtőket.

Az már persze más téma, ha ki van pakolva a pultba, és látod, hogy ott van.

2013. aug. 15. 00:04

Nesze neked fogyasztói társadalom. Emberség nulla, 100% profit. A minőség az első. Igggen.


Mellesleg tudok én is egy-két ilyen sztorit. A hentes egyenesen gusztustalan, szóval egyenes irány a vegetarianizmus.


Híres bevásárlóközpontban sem ismerik a higiéniát. Legyen az a food vagy a non-food osztály.


Jótanácsként, csak gyárilag csomagoltat vegyél, és amit lehet 70-szer mosd meg.

2013. aug. 15. 00:02

A hentes nálunk azért szidta a spar-t, mert ott 2 napig lehet csak kinn a hús, utána be kell szedni. Ő meg ugye 1 hétig is eltárolja a húst, vagy beledarálja a darált húsba, és büszkén veregeti a mellét, hogy nem ment kárba, milyen hülyék a sparosok, hogy ők meg 2 nap után beszedik, hagyják kárba veszni.

De akkor ezek szerint lehet, hogy nem minden spar ilyen korrekt. Ahogy előttem már írta valaki, több cég is üzemeltethet egy bizonyos néven futó boltot, ezért lehet két spar között is ilyen különbség. Van, aki betartja az előírásokat, és van, aki csak a pénzre hajt, és leszarja a vásárlókat.

137. Annie1130 (válaszként erre: 135. - Bumburka)
2013. aug. 14. 23:59

Arra gondoltam, hogy pl. nem elég meleg a leves.


Tényleg jó, hogy nem vagyunk egyformák!;)

2013. aug. 14. 23:55
Foglalkozik ez az üzlet mással is, mint romlott árú eladásával?
135. bumburka (válaszként erre: 113. - Annie1130)
2013. aug. 14. 21:49

Most ez komoly?Nem megfelelő hőfokú? Forró,akkor fújd meg! ;)

Még az a jó,hogy nem vagyunk egyformák....

134. 327c6c9b63 (válaszként erre: 130. - MelisUK)
2013. aug. 14. 21:45
Ez megnyugtató! :)
133. trapiti (válaszként erre: 132. - Githaj)
2013. aug. 14. 21:15
Én eleve nem is szeretek olyan helyen vásárolni ahol eladótól kell kérni... el tudom én egyedül is dönteni mit vegyek meg :)
132. githaj (válaszként erre: 127. - Floracska)
2013. aug. 14. 20:43
Az elado ha elutasítaná hogy vágjon, megkérdezném tole o van értem vagy én o érte. Kikérném a panaszkonyvet és kapnának egy szép beírást, amire kotelesek válaszolni. Volt ilyen osszetuzésem eladoval, nem volt hajlando a sajtot felszeletelni, mert szerinte nem lehet mert puha. Rákérdeztem akkor a céguk másik uzletében hogy hogy felszeletelik ugyanazt a gyártású sajtot. Erre egyszeruen befogta a száját és felszeletelte. A pénzemért azt veszek amit én akarok és nem azt amit rám akarnak tukmálni.
131. 44ee78d7b4 (válaszként erre: 130. - MelisUK)
2013. aug. 14. 20:09
Ugyanez az Aldi is, ott még soha nem vettem rossz minőségű élelmiszert! Mégsem mennek csődbe, sőt:))
130. MelisUK (válaszként erre: 15. - 327c6c9b63)
2013. aug. 14. 19:56
Nincs csmegepult, de vannak hutott aruk, azok szavatossagat ellenorizzuk napi szinten es akciozzuk le azt, aminek kozeledik a lejarata. Az arcimken a boltban van feltuntetve, hogz hanz nappal lejarat elott kell leertekelni. 7T (Tage - nap nemetul) azt jelenti, hogz 7 nappal lejarat elott le kell ertekelni 30%-kal. A yoldseg-gzumolcs reszt orankent kell ellenorizni es a motto, amit nem vennel meg, az kuka. A bolt tobbi reszen ahol hosszu lejaratu dolgok vannak, ott is hetfonkent ellenoryes van, sok termek 1 honappal lejarat elott kukaba kerul, nem pedig lekaparjuk a lejaratot. Szoval a Lidl biztonsagos. :)
129. Sanka02
2013. aug. 14. 19:47
Én a múlt héten küzdöttem meg egy jó kis gyomorrontással. Láz, hasmenés, meg iszonyatos gyomorgörcsök. Nem tudtam mire visszavezetni. Erről a cikkről rögtön ez jutott eszembe.
2013. aug. 14. 18:37
Nálunk egy időben az apósom járt vásárolni. Ez volt a mániája, hogy minden reggel neki el kellett mennie a boltba, egészen addig amíg meg nem untuk, amit csinálnak vele. Attól hogy valaki idős azt hiszik hogy nekik mindent el lehet adni. Volt olyan, hogy már megkezdett felvágottból vásárolt, és mégis 2 vastag vége is volt benne. 2 szál kolbászt vásárolt és különböző márkájú volt, de egybe lett lemérve, ugyanazon az áron. Majdnem minden héten hozott olyan felvágottat, amit úgy ahogy volt dobtuk ki mert nyálkás, büdös volt.
127. floracska (válaszként erre: 115. - Edina51)
2013. aug. 14. 18:32

Eladótól függ. Én vágtam mindig, ha kedves volt a vevő, és normálisan megkérdezte, van-e, vágnék-e neki. Mert azért vásárló is van olyan, aki odajön köszönés nélkül, és bunkó módon annyit benyög, hogy "adjon má' nekem abbul".

De elárulom, az eladók 90%-a nem vágna, nem kötelessége. Nekem is mondta a kollégám, hogy ő biztos nem vágott volna, mondván ott van a pultban. Én meg erre csak annyit válaszoltam, hogy "ja ott van a pultban, már vagy 3 napja..."

126. judit87 (válaszként erre: 34. - Floracska)
2013. aug. 14. 17:43
Rájuk kell hívni az ÁNTSZ-t.
125. juzo26
2013. aug. 14. 17:11
bár ez nem romlott áru, de volt már rá példa, hogy plusz pontot ígért az akciós ártábla, ha két csomag pelust veszek. Mikor szóvá tettem, hogy hiányolom a beígért pontokat, kiderült, hogy előző héten lejárt az akció, csak nem cserélték ki az árat
124. 327c6c9b63 (válaszként erre: 112. - Juzo26)
2013. aug. 14. 17:02
Szerintem nem haragudnának, inkább megköszönnék hogy felhívtad a figyelmüket súlyos tévedésükre. Így egy nagyobb büntetéstől kímélted meg őket. Legközelebb már előre köszönnének amikor meglátnak.
123. bd55e3f068 (válaszként erre: 112. - Juzo26)
2013. aug. 14. 16:57

Elég tré hely, ha a penészes áru miatt még mutogatnának is.

A törzsvevő kincs.

1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook