Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Irodalom házi, valaki esetleg tudna segíteni? fórum

Irodalom házi, valaki esetleg tudna segíteni? (tudásbázis kérdés)


22. Σενεκάς (válaszként erre: 13. - Halacskaaaa)
ápr. 28. 15:30
Nekem eleinte nehezen ment az érvelés, irodalomból sem voltam jó. A verselemzésekről nem beszélve, az a tanár aki a mire gondolt a költő stílusban próbálja a diákokkal a verseket elemeztetni, semmit nem ért a műalkotás lényegéből (ahova nyugodtan sorolhatjuk az irodalmi alkotásokat). 20 éves koromban kezdtem el olvasni, híres történelmi személyiségekről, majd politikáról, aztán elkezdett a szépirodalom érdekelni, a filozófia. Minél többet olvastam, annál jobban megértettem a szövegeket. Viszont úgy gondolom, sok olyan mű létezik, ami egyszerűen nem középiskolásoknak való. Megkockáztatom, hogy a Bűn és bűnhődést a tanárok sem értik teljesen, annyira szerteágazó mű.
21. csemár (válaszként erre: 16. - Secret8)
ápr. 28. 15:14
Igazad van. (Tanár vagyok, tudom.)
20. csemár (válaszként erre: 17. - Levarosbukta)
ápr. 28. 15:13
Nem baj!
19. csemár (válaszként erre: 18. - K-né Zsóka)
ápr. 28. 14:48
Kösz! :-)
18. K-né Zsóka (válaszként erre: 6. - Csemár)
ápr. 28. 12:09
A legnormálisabb hozzászólás!
ápr. 28. 10:57
Soha nem értettem miért kell egy regénybe, vagy egy versbe elemzés címszó alatt belemagyarázni minden hülyeséget. Kedvencem volt a Mit gondolt a költő amikor az x versét írta? Hja nem!
16. secret8 (válaszként erre: 3. - PöttyösPanka)
ápr. 28. 09:16
Biztos a diákok többsége meg is teszi. Ha tanár lennék, nem adnék ilyen feladatot, mert simán ávágnának vele, mert nem tudnám ellenőrizni, ki is írta. A diák meg az A.I.alkalmazásával semmit nem tanul, csak kibújik a feladat alól.
15. secret8 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
ápr. 28. 09:12