Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » 2010.Kezdő ovisok anyukái beszélgessünk!:) fórum

2010.Kezdő ovisok anyukái beszélgessünk!:) (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
2011. febr. 3. 09:28

Tegnap vittük a csajokat oviba, éjszaka még köhögnek de nappal nem! Sokat gondolkoztunk mit tegyünk, de úgy láttuk jónak ha nem köhögnek nappal miért ne mehetnének! Amúgy is nagyon vágynak!

Bementünk és erre az összes gyerek köhög, volt aki úgy hogy majd meg fulladt! A páromra néztem kiakadva, miért hozza a szülő ilyen állapotba a gyereket! Tiszta piros volt az arca , (talán hőemelkedés mert gondolom azért lázasan nem hozza a gyereket )sírt, nem akart az oviba lenni!

Szegényt nagyon sajnáltam! És az én lányaimat is hogy ennyi beteg gyerek közé kerültek.

1553. Bun Csilla (válaszként erre: 1552. - SzunyiKa)
2011. jan. 31. 20:35
Szivesen segítek!
1552. SzunyiKa
2011. jan. 31. 11:26

Sziasztok!


Végzős óvodapedagógus hallgató vagyok,és a szakdolgozatomhoz lenne szükségem szülők és/vagy óvónők véleményére.

Egy kérdőívről lenne szó, ami kb 2-5 percet vesz igénybe.

Aki szívesen segítene egy leendő óvónéninek, írjon és küldöm a kérdőívet.

Előre is köszönöm a segítséget!


e-mail: k1k2k3@freemail.hu VAGY szunyi-szunyogh@hotmail.com

1551. Rebecca33
2011. jan. 31. 10:47

Ma ment előszőr oviba két hét után, de már nagyon várta. Szerencsére még semmiről nem maradtunk le, még nincs farsangról semmi hír.

A héten mackóhét lesz, és csütörtökön lesz egy szülőkkel együtt tartott foglalkozás amit már nagyon várunk:)

Jobbulást a kicsiknek!!!

1550. Bun Csilla (válaszként erre: 1548. - Weberkitti)
2011. jan. 31. 07:07
Én se viszem a lányokat, száraz köhögésük van, inkább éjszaka , nappal nem nagyon, de a párom szabin van így van aki vigyázzon rájuk.Én sulizok mától.
1549. trapiti (válaszként erre: 1548. - Weberkitti)
2011. jan. 30. 22:32