Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Újra lefogyok, karácsonyra2023 fórum

Újra lefogyok, karácsonyra2023 (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
85. plavalaguna (válaszként erre: 84. - Glori88)
2023. okt. 3. 15:49
sia itt jóhelyen vagy:) kilóink pluszban pont egyeznek. volt nekem is több is gyere hajrá, én is ujraküzdő vagyok :)
2023. okt. 3. 14:48
Hello mindenkinek! Újrakezdő vagyok. Pár éve nagyon elhíztam. Nagyon komoly súlyfeleslegem volt. Abnormális zsírréteg volt rajtam. 30 kg-t sikerült leadnom. De jött a sérülés, stresszevés... 15 kg-t visszaszedtem. Most térek vissza az egészséges, sportszerű életvitelhez. Csak nehezen viselem, hogy most messze nem bírok úgy, mint sérülés előtt. Meg sok sérülés előtti ruhát kihíztam. Újra túlzottan kövér vagyok :(
2023. okt. 3. 14:29
Drukkolok, hogy minden rendben legyen nálad! A közérzeted, leletek, tudjál rendszeresen mozogni stb. és induljon meg lefele a súlyod :) Én is stagnálok súlyban, centiben egyaránt. Még mehetne lejjebb karácsonyig. Van még poci bőven.
82. plavalaguna (válaszként erre: 81. - Plavalaguna)
2023. okt. 3. 14:04

nem akarom elkiabálni, de mintha megindulni látszana.


figylek, hogy meglegyen a napi 90 perc gyaloglás, és min 10 ezer lépés. és visszavettm a kaját.


kocogni nem merk, azt még meglátom mit mond a doki a leletim alapján. talán holnap kiderül. az biztos, hogy fogynom kell.

2023. szept. 30. 10:33
na, akkor elkeezdteem a stresszmentsítő programot. és úgy néz ki pár nap alatt is javult a közérzetm. remélem evvel a súlyom is megindul újra
2023. szept. 29. 15:06

én ugye stagnálok, bár valószínű a stressz miatt. most igyekszem tudatosan visszavenni magam, és elengedni sokmindent.


a hét eddig sikrse volt, meglepetésszerűen lmenteem kardiologiára szerdán... hát leehet ideiglenesen kapok majd gyógyszert, mglátjuk. a szivem mindenesetr makkegészségs. dec végén lesz majd trheléses vizsgáat, addig megpróbálok tljesen életmódot váltani, és lassulni.