Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Segítség megégett a fejbőröm a hajszőkítéstől! fórum

Segítség megégett a fejbőröm a hajszőkítéstől! (tudásbázis kérdés)


1 2 3
17. ad65f28ec1 (válaszként erre: 10. - Andi6020)
2009. dec. 27. 13:52

Bocs, de honnan kéne tudni egy 100% laikusnak, hogy mit lehet tenni a fejbőrrel, és mit nem, illetve hány százalékos oxit szoktak ilyen esetben használni?!


A fodrászom már akkor csóválja a fejét, ha olyan hajat akarok vágatni, ami a forgók miatt nem lesz olyan, mint a képen, vagy otthon magamnak nem tudom beszárítani.


Nem a fodrász a szakember, akinek tudnia kéne, hogy mi fog történni???

Eszem eldobom, 18%-os oxiról még én sem hallotttam. Pedig magam festem a hajam 10 éve, a fekete színt is magam festettem át, de nem égett meg a fejem, pedig laikus vagyok.

2009. dec. 27. 13:50
És utána mit mondott a fodrász?? Megkérdezte, ahogy szokás, hogy na tetszik a frizura??? Én tuti, hogy leégettem volna az ő haját is! Öngyújtóval!
15. 99279bb06f (válaszként erre: 13. - Pinkdreams)
2009. dec. 27. 13:49
Nekem sötétbarnából lett speciális hamvas szőke. De nem egy alkalommal, hanem két leszívatással. Nem lett semmi baja sem a fejes hajbőrömnek, sem pedig a hajszálaimnak.
2009. dec. 27. 13:47
18%-is oxi??? Lehet, h én vagyok a hülye, de nem is tudtam, hogy ilyen is van...Én biztos nem negedtem volna, h ilyennel szivassa le, inkább akkor maradok fekete...Még a 12-est sem engedném...
2009. dec. 27. 13:44
Én fodrász vagyok, de soha nem vállalok el fekete hajból szőkére való átfestést, mert károsodás nélkül nem lehet megcsinálni.
12. Patti baba (válaszként erre: 10. - Andi6020)
2009. dec. 27. 13:42
szia! tegnap voltam a fodrásznál,de tegnap karácsony volt. és egy kis faluban lakom és nincs kocsink így nem tudok az ügyeletre menni. és mesze van a város ahol az ügyelet van.
11. Patti baba (válaszként erre: 8. - 75fcec8bbe)
2009. dec. 27. 13:40