Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Nem ad ki pénzt az ATM fórum

Nem ad ki pénzt az ATM (beszélgetős fórum)

1 2
52. Mirus (válaszként erre: 45. - Júliusi)
2016. ápr. 9. 20:53

Kérhetted volna, hogy nézzék meg az ATM-ben a bizonylatokat és a dobozokban lévő pénzt, akkor egyből kiütközött volna nekik a többlet. Én tuti nem vártam volna egy hónapot!!!! A következő ATM töltésnél egyébként is egyértelművé vált, hogy nem vetted ki a pénzt.

Az, hogy nem mentél el, teljesen érthető, nem egy eset volt, amikor az ATM kiadta a következő ügyfélnek a pénzt. Remélem már jóváírták szó nélkül a számládon.

51. syria
2016. febr. 5. 13:14
Na ugye, hogy ugye. :) Akasztják néha a hóhért is. :)
50. Channa* (válaszként erre: 49. - Túrógombócka)
2016. febr. 4. 20:22

Még én is frászt kapok, pedig tudom mit kell tenni:D


Pont nem régen történt, hogy a fiam kártyával fizette ki a telefonszámlákat, az első kártya lehúzásnál sikertelen volt a tranzakció és egy laza mozdulattal kidobta a bizonylatot az ügyintéző, majd újra lehúzta a kártyát. Természetesen kétszer zárolták a számlánkon a pénzt. Bizonylat hiányában ki kellett várnom a 30 napot, mert az OTP-ben segítő készek voltak, de az én bankom úgy döntött, hogy kivár....

49. túrógombócka (válaszként erre: 48. - Channa*)
2016. febr. 4. 19:58

annyi mindent kéne elolvasni, tudni, fejbentartani, ez lehetetlen....

remélem, megoldódik az ügy minél hamarabb. én is frászt kaptam volna.

48. Channa* (válaszként erre: 47. - Syria)
2016. febr. 4. 19:53

Nem az ATM miatt, hanem úgy általában. Nem olvasnak szerződéseket, nem kérdeznek semmit, és ha baj van, akkor pánikolnak, anyáznak, csapkodnak és másokra mutogatnak. Ehelyett pl. a kártya használata előtt tájékozódhatnának, ha mást nem, akkor annyit, hogy mit kell tenni ilyen esetben, kit kell felhívni, stb. Ja, és mit kell mondani....


De feleslegesen mondom ezeket, mert úgy is az lesz mindig, ami van. A szerencsétlen ügyfélszolgálatos, meg viselje, amit az ilyenek rázúdítanak a konkrétumok helyett....

47. syria (válaszként erre: 40. - Channa*)
2016. febr. 4. 19:43
Miért is az ügyfél béna, amikor becsődöl egy automata, s attól kicsit lehidal, bepánikol; joggal reklamál?
46. Channa* (válaszként erre: 44. - Júliusi)
2016. febr. 4. 07:59

Te tényleg nagy sokkot kaptál!


Én pont segíteni próbálok!

Nem értem miért kezdtél őrjöngeni?


Egyébként nem vagyok ügyintéző (szerencsére):D

Mit intéztél a bankban? Mit mondtak a 65 ezerre? Mit csinálj vele? Megnézték a tranzakciókat? Ha jó számot hívtál, akkor ott látniuk kell, hogy sikeresek voltak e a tranzakciók. Mit mondtak?

Mi lesz a pénzeddel? Ha nem hiszik el, hogy nem kaptad meg a 145 ezret, akkor a felvételeket is meg kell nézniük! Ott látszik, hogy nem kaptál pénzt, illetve az az ATM pénzkészletéből is kiderül! Nehogy hagyd az egészet! Olyan nincs, hogy azt mondják megkaptad, közben meg nem!


Amikor a 145 ezret felvetted, akkor milyen bizonylatot kaptál? Sikerest? Vagy elutasítottat?


Sajnos legtöbb esetben kivárják a 30 napot és csak akkor oldják fel a zárolást, de esetleg írhatsz nekik, bár nem jellemző, hogy előbb megtegyék.


OTP-s automata volt?

Ha OTP-s automata volt, akkor hívd fel valamelyik számot:

"OTP HelpDesk - telefonon a nap 24 órájában: belföldről a (06 1/20/30/70) 3 666 000 vagy (06 40) 366 000, külföldről a 00 36 1 3 666 000 számon"


Mond el mi történt és kérd meg őket, hogy vegyék fel a kapcsolatot a bankoddal és rendezzék le, mert neked ez sürgős! Esetleg kérdezd meg, hogy be tudsz e menni valahová, ahol kapsz róla igazolást.


Ha van elutasított tranzakcióról bizonylatod, akkor a bankodnak már erre is fel kell oldania a pénzt, hiszen a bizonylaton szereplő adatok alapján egyértelműen be lehet azonosítani a tételt.



Tényleg nem értem, hogy miért estél nekem! Semmi olyat nem írtam, ami miatt ezt kellene tenned! Nézd meg az első hozzászólásomat ismét.


Az, hogy az automatánál maradtál vicces volt:D Nem téged nevetlek ki!


Na mindegy! Ahogy gondolod!


Én már többet nem tudok ötletel. Ha nálunk lennél már feloldattam volna....

2016. febr. 4. 05:22

Aki próbált segíteni,annak köszönöm.ha valakit érdekel majd ,mi lett a vége, az írjon privibe ,szívesen válaszolok majd.De itt már nem reagálok semmire!


Még annyit tennék hozzá:


ELÉG SZOMORÚ,HOGY EGÉSZ HÓNAPON ÁT MEGDOLGOZOTT PÉNZEMÉRT MÉG NEKEM KELL BIZONYGATNOM REKLAMÁLNOM, ÜGYINTÉZNEM,IDEGESKEDNEM, MERT EGY AUTOMATA MEGHIBÁSODOTT,ÉS NEM KAPTAM MEG A FIZETÉSEM.

44. júliusi (válaszként erre: 40. - Channa*)
2016. febr. 4. 05:19

Na itt hagyjuk abba!!!


Köszönöm, ebből a lekezelő, nagyképű stílusodból nem kérek!


Kedves hozzászólásaidtól inkább kímélj meg jó?

Lehet hogy én egy "tudatlan ügyfél vagyok"

DE TE MEG EGY NAGYKÉPŰ BEKÉPZELT MAGÁT NAGY VALAKINEK KÉPZELŐ SENKI! ILYEN ÜGYINTÉZŐTŐL MENTSEN MEG A JÓISTEN minden hozzám hasonló "tudatlan ügyfelet"

43. júliusi (válaszként erre: 41. - Mmacus)
2016. febr. 4. 05:15

Lehet hogy nem az a neve?

Hát amit készpénzfelvétel után kiad a gép.Miért másfajtát is szokott kiadni,azt nem tudom.


KÉszpénz felvétel tranzakció- ez van a tetején.

42. Channa* (válaszként erre: 41. - Mmacus)
2016. febr. 3. 20:23
Ilyet már nem is merek kérdezni:D
41. mmacus
2016. febr. 3. 20:21
Azt nem írtad, hogy az automata milyen bizonylatot adott ki?
40. Channa* (válaszként erre: 31. - Júliusi)
2016. febr. 3. 19:39

Enyhén szólva félre értesz!

Segíteni próbáltam, de ha neked jobb eljátszani a nagyhalált, meg a sértődöttet, akkor tegyed.

Nem én kapálóztam, hogy mit kell ilyen helyzetben tenni.


Együtt érzek veled, de ettől még nem oldódik meg a problémád.....


A sok tudatlan ügyféllel meg kínlódjunk mi. Pont ilyen reakcióik vannak, pedig ők a bénák. Velünk kiabálnak, csapkodják az asztal, ahelyett, hogy kiokosítanák magukat.

39. gyöngy:) (válaszként erre: 37. - Channa*)
2016. febr. 3. 19:37
:)
38. gyöngy:) (válaszként erre: 32. - Simple)
2016. febr. 3. 19:35
Mert zárolás alatt van, de tényleges terhelés még nincs.
37. Channa* (válaszként erre: 32. - Simple)
2016. febr. 3. 19:31

Amikor felvesszük a pénzt, akkor csak foglalásba kerül, azaz zárolják a számlánkon az összeget, majd 2 nap múlva megérkezik a tényleges terhelés (girón keresztül), ekkor vonják le ténylegesen a számláról.

Ha a terhelés nem érkezik be, akkor a legtöbb bankban 30 napig várnak és ekkor oldják fel a zárolt összeget.

36. syria (válaszként erre: 26. - Júliusi)
2016. febr. 3. 19:14
Egy megzakkant automata miatt ne legyen fóbiád! :)
35. syria (válaszként erre: 33. - Júliusi)
2016. febr. 3. 19:12
Furcsa, hogy a 65 ezernek itt nincs nyoma.
34. júliusi (válaszként erre: 33. - Júliusi)
2016. febr. 3. 17:24

Az ebankomból másoltam ki,remélem megbocsátod, hogy nem az egészet.


Nem szoktam hazudni, úgyhogy elhiheted.Erről ennyit.

2016. febr. 3. 17:23

elszámolás összege -145 000 HUF

tranzakció dátuma 2016.02.02

tranzakció értéknapja 2016.02.03

tranzakció összege -145 000



elszámolás összege -50 000 HUF

tranzakció dátuma 2016.02.02

tranzakció értéknapja 2016.02.03

tranzakció összege -50 000

32. simple (válaszként erre: 30. - Channa*)
2016. febr. 3. 17:21

"Mert a terhelés csak 2 nap után jelentkezik a számlán."


Ezt hogy érted? Nekem abban a pillanatban változik az egyenlegem ahogy történik valami mozgás a számlán, nem két nap múlva...

31. júliusi (válaszként erre: 30. - Channa*)
2016. febr. 3. 17:12

Hát akkor ne higyjed,nem kötelező.


Amúgy ha nem lenne a számlámon 145 e, nem is akartam volna felvenni annyit,hülye nem vagyok.


És Nem, nem 65 öt ütöttem be,ne nézzél már ennyire hülyének, ha megkérhetem.

Nem ütöttem be semmit, hanem a választható opcióknál a 10-20-50 és egyébnél kattintottam az 50 re.

Köszi az együttérzést.Leírtam a körülményeket,nem?


Pont letoxom,a várakozókat,reggel fél hétkor csak néhány kíváncsiskodó, csellengő cigó volt ott, akiknek fix hogy nincs kártyájuk, nekik a postás viszi ki,körbe is kapják az tuti!

Az ,hogy utána már nem volt jó az automata, remélem,nem én tehetek!!!Jártam már én is úgy,hogy ki volt rá írva, hogy nem jó.

Légyszi, ne idegesíts már te is jó???

2016. febr. 3. 16:57

Ha 145 ezret akarsz kivenni és nincs annyi pénzed, akkor nem kapsz egy fillért sem! Akkor sem, ha az automatában nincs annyi pénz! Részteljesítés nincs!

Ha az automata adott ki pénzt, akkor nincs leragasztva, mert ha le lenne, akkor semmit nem adna ki.

Igen, felesleges volt a hiszti és pánik! Ilyenkor elveszed a kapott bizonylatot, kapott pénzt és ott hagyod az automatát, majd ezután felhívod a kártyán lévő számot és a legjobb ha a kártya tiltás menüt választod, mert azt biztos felveszik, ahol elmondhatod mi történt és elmondják mi a teendőd! Az automatában van szalag, ami rögzít minden tranzakciót, ha sikertelen volt és úgy tűnik, hogy a számlán zárolva lett, hamar kiderül és visszakapod. Biztos vagy benne, hogy 50 ezret ütöttél be? Nem 65-öt? Mert ugye olyan sincs, hogy többet kapj, hacsak nincs rosszul feltöltve az automata (ezres helyére 10 ezrest tettek, stb.).


Örülhettek neked az automatára várok:DDDDD Meddig foglald? Remélem csak néhány percig:D

Sajnos, ha nem derül ki hamar, hogy technikai hiba volt, akkor bizony 30 napot várnod kell, mert ekkor oldják fel azokat az összegeket, amelyekre nem érkezik meg a terhelés.

Tegnapi tranzakciót már ma levontak az egyenlegből?

Hát ezt nem hinném! Mert a terhelés csak 2 nap után jelentkezik a számlán.

Telefonon jelezd, hogy te nem kaptad meg a pénzed, mert az is látszik az automatába. Ha nem kapunk pénzt, akkor az ott lesz külön és a banknak vissza kell adnia....

2016. febr. 3. 15:19

Ajaj,a baj nem jár ám egyedül!

Mikor mentünk a városba,megállított egy ismerős rendőr,jogsi stb, a férjemnek jan.20 án lejárt az orvosija.De annyi szerencsénk volt, nem büntette meg, csak figyelmeztette...

28. júliusi (válaszként erre: 26. - Júliusi)
2016. febr. 3. 15:18
Egy darabig nem nyúlok automatához, inkább rábízom a férjemre...csak lennék már túl rajta,és kapnám vissza a pénzem....
27. júliusi (válaszként erre: 23. - 14672fd2e5)
2016. febr. 3. 15:16

Engem annyiba zavar nagyon, hogy miért nem csak 50 et adott ki, amennyit másodjára kértem....Miért pont 65 öt, ki fogja elhinni:( Bár erősen remélem, hogy vezetnek valami könyvelést, mennyi pénz maradt benne, mennyit vettek ki, stb...

Nem értek hozzá,nincs itt senki aki igen?Banki alkalmazott, vagy értékszállító ilyesmi?

26. júliusi (válaszként erre: 25. - Fincsi5)
2016. febr. 3. 15:14
Jaaj,ne is mond,szerintem nekem ezután ATM-fóbiám lesz!!!
25. fincsi5 (válaszként erre: 22. - Júliusi)
2016. febr. 3. 14:45
Szerintem ne használd a kártyát pénzkivétre, amíg vissza nem írják. :)
2016. febr. 3. 14:44
Ja még az elöbb lemaradt,de a sogórnöm úgy járt,hogy kikérte a pénzt az automatából, az ki is adta, de sokáig vacakolt az automta előtt nem vette ki a pénzt,az meg simán vissza szívta.Ő is betelefonált és vissza kapta.Csak hát bosszantó.
2016. febr. 3. 14:40

Szia!

Én is jártam már így,bár az otp volt.

Nekem jóváirták az összeget 1 -2 hét múlva.Én csk betelefonáltam de kipostáztak róla jegyzöönyvet is.MEg sürűn bocsánatot is kértek.Nyugi vissza kapod te is a pénzed.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook