Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Il-makiage sminktanfolyam-vagy egyéb sminksuli- megéri? fórum

Il-makiage sminktanfolyam-vagy egyéb sminksuli- megéri? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5
2014. szept. 13. 16:46

Barátnőmmel voltam az Andrássy úton 1 órás ingyen sminkelésen. Tudtam, mire számítsak, sok negatívumot olvastam erről a cégről, de mivel a barátnőm kért meg, gondoltam ha együtt leszünk eleve jó program és úgysem fogok semmit venni akármilyen szituációba is hoznak:-)

Mindkettőnket többször hívták telefonon a tanfolyam előtt, a barátnőmnek összekeverték a megbeszélt időpontját, engem pedig egy csicsergős nő egy negyedórán belül ötször hívott.Boltban voltam, és az első négy hívást nem vettem fel,ötödszörre felvettem, mire kis felháborodással mondta hogy na végre hogy elér.

Kicsit mi is vártunk a megbeszélt időponthoz képest, meg azzal is volt némi kavarodás hogy akkor ketten vagyunk...A sminkes lány ügyes, kedves volt, az elkészült smink nem teljesen az én világom de látszott hogy hozzáértő készítette. Ahogy beszélgettünk, abból nyilvánvaló volt hogy tanult sminkelést, otthon van benne. Pár fogást elsajátítottam, itthon lemostam a sminket és rögtön ki is próbáltam:-)

A smink után jött a "rábeszélőgép", nagyon profin ki van találva: ha nem veszed meg mind, vedd ami legjobban tetszett, vegyél kettőt mert mehetsz smink tanfolyamra, 3 évig elég a termék, stb. Nem vettünk semmit, de full sminkben végig lejtettünk az Andrássy úton és ittunk egy kávét valahol:-)

2014. szept. 12. 17:15

Én náluk dolgoztam.

Az operátorok reggel 9től este 8-9ig dolgoznak a hét minden napján. Állandóan hívásban kell lenni, egy nap pedig összesen 45 perc szünet jár(fél óra ebéd+3*5perc, ha az 5 perc 6, már bajban vagy). Tehát 10-11 órát ülsz, nézed a monitort, hívsz, beszélsz, max toalettre mehetsz, ha megengedik.

Rengeteg nevük van, de mivel véges, így sokszor azt hívják hetekig, akiket 2-3 hónapja nem hívtak.

Az 1 órás smink promóciós nap kamu, minden nap be kell hívni minimum 60 embert a székházba + plázák.

A vezetőség izraeli, nem becsüli meg a dolgozókat, illetve nagyjából senkit és semmit, csak a pénz az érdekük.

A sminkesek shopposok hostesek nagyképűek, bunkók, jutalék jár nekik, ha minél több friss nevük, eladásuk, sminkelnivalójuk van.

Az egész csapat gyakran cserélődik, csak egy kemény mag van, akik a vezetőség nézetet tolerálják, nyílván hasonló lelki mivoltjukból fakadóan.

Az operátorok fix órabért+érkezés utáni jutalékot kapnak.

Szerintem soha senki ne kerüljön velük kapcsolatba, ha mégis, akkor azonnal és egyértelműen kérjen törlést, máshogy nem fog eltűnni a rendszerből.

Kérdésekre szívesen válaszolok ;)

118. Antalbaba (válaszként erre: 104. - Cili Cecil)
2014. szept. 7. 19:19
1000%, hogy én nemhogy a beleegyezésemet, de a számomat sem adtam meg. Lehet, hogy valamelyik másik "agyrágóbogár" adta át, de a lényeg: hogy a francba szabaduljon az ember a hónapok óta tartó napi 2-5 hívástól a +36550013-21-es számokról? Menjek az Andrássy útra verni a pultot, vagy jelentsem fel őket zaklatásért? És azzal megyek valamire???
2014. aug. 8. 18:20
Úgy tűnik, bevetették a "nehéz fegyverzetet" :o))), a Mammutban és az Allée-ban is pasik igyekeznek bezsákoli az áldozatokat :o)). Sőt, ha regisztrálsz, nyerhetsz egy 500.000-et érő sminktanfolyamot is..... hahaha :DDD
2014. aug. 8. 00:09
nem eladott, hanem Feladott, csak beragadt a F betűm. : D
2014. aug. 8. 00:08
még jó, hogy rátaláltam erre a fórumra. ma ez a cég eladott egy csomó álláshirdetést, többek között sminkes és telemarketinges munkára. fel is hívtam a megadott számot, majd a nő, aki felvette, lebaszott, hogy miért hívom este, ő már nincs bent az irodában. el is szégyelltem magamat. majd elolvastam ezt a fórumot, és röhögök azon, hogy még ő baszott le, mikor az emberei minden nap hívogatják az adatbázist, reggel és este 9-kor is. LOL. nagyon alattomos, gerinctelen cégnek tűnik, úgyhogy nem is fogom őket újra felhívni az állás miatt. amúgy sokszor láttam a standjukat plázákban, de hozzám sosem jöttek oda, biztos azért, mert nem úgy öltözködöm, és csórónak néztek. : D nem értem, hogy létezhet még ez a cég ennyi aljasság után, amit írtatok?
114. Amphitryon (válaszként erre: 112. - Michelle.r)
2014. júl. 24. 16:20

Most már kezdek biztos lenni benne, hogy ez nem is szabályosan működő cég, mert azokra fogyasztóvédelmi és minőségbiztosítási szabályok vonatkoznak. Olyan nincs, hogy nem veszik vissza a terméket vagy hivogatnak. (Tegnap volt egy rejtett számú nem fogadott hívásom, gyanús, hogy megint ők próbálkoznak.)


Szívesen használok olyan "xarokat", mint a MAC. :D A MAC szabályosan működik, mivel ott van panaszkezelés, megfelelő körülmények között lehet visszavinni. Bármelyik ruházati, kozmetikai lánc üzletében követelmény (rendszeresen ellenőrzik, és ha nem teljesül, fegyelmi vagy kirúgás van), hogy az érdeklődő is vevőnek számít. Ha nem is vesz semmit, ugyanúgy kell bánni vele, mint egy vásárló emberrel, mert jó eséllyel vissza fog térni. Ellenkező esetben panaszokkal lesz tele a net és a rossz cégimázs miatt lehúzhatják a rolót, pedig évekre rendezkedtek be. Ez csak azt nem érdekli, aki a gyors haszonszerzésre megy, aztán lelép. Az ilyen minek forgalmazzon minőséget, ha úgyis a gyors lóvéra megy?

113. Amphitryon (válaszként erre: 111. - Michelle.r)
2014. júl. 24. 16:06
Nekem is van még nagyon régről termékem tőlük, de ott is ment az állandó tukmálás. Olyan erőszakosak a beszervezéssel, hogy már nem veszek semmit. Csak termékeladásból egyik tag sem tud megélni, úgyhogy muszáj nekik beléptetni.
112. michelle.r (válaszként erre: 110. - Amphitryon)
2014. júl. 24. 14:14
Így van, folyamatosan xarozzák a Mac-et pl. Érdekes módon onnan még az életben nem jött ki senki, hogy berángasson az üzletbe. Nem sminkelnek ingyen, sőt nem is olcsón.
111. michelle.r (válaszként erre: 109. - Amphitryon)
2014. júl. 24. 14:12
Nem, a terméket továbbra is Amway-nek hívják. Az értékesítést végző cégnek más a neve. Az Amway-t történetesen nagyon szeretem, és használnám, de nem jutok hozzá, mert a környezetemben senki nem forgalmazza, én pedig nem akarok belépni.
110. Amphitryon (válaszként erre: 107. - Makrimano)
2014. júl. 23. 17:11

Úgy tűnik, hogy az összeharácsolt profitból hajlandóak voltak engedni, ha már welcome drinkre is költenek. Örömmel hallom, hogy kezelhetőnek találtad őket. Ezek szerint olvassák a netet. Üdvözlöm őket innen is! :P


Ha jó érzéssel jöttél el onnan, az azt jelenti, hogy nem vettek el tőled többet, mint amennyit te adni akartál a termékért + élményért. Akinek nincs pénze, az úgysem fog vásárolni.


Jó lenne, ha a munkatársaikat nem lehúzhatósági, balek alapon választanák meg, megfizetnék őket, illetve a termékeik csúcsminőséget képviselnének, mert onnantól kezdve nem kellene telefonon hetente hétszer zaklatni embereket - pont az ellenkezője történne: mi zaklatnánk őket, hogy náluk költhessük el a pénzünket.

A Zrínyi utcánál például a turisták kikerülik őket, mert már előre látják, ahogy lerohanják az előttük haladókat. Féloldalt állva csekkolják az embereket és hangosan diskurálnak róla, hogy "Ez pénzes, az meg csóró, nézz már rá, ez spúr!" :D


Nem kellene sok hozzá, hogy okafogyottá váljon ez a fórum. Amíg viszont nem sikerül korrekt bizniszt folytatni, addig mindig lesz, aki meséljen.

109. Amphitryon (válaszként erre: 108. - Michelle.r)
2014. júl. 23. 17:01
Az Amway-nek is nagyon rossz a híre, ezért átnevezték vebso-nak, meg Network 21-nek. Hihetetlen, hogy ebben az országban évekig működhetnek az ilyen cégek.
108. michelle.r (válaszként erre: 105. - Amphitryon)
2014. júl. 22. 15:51
Már egy ideje Le maquillage-nak hívják őket. Nyilván véletlenül..... :)
2014. júl. 21. 22:13
Sziasztok! Szombaton voltunk a barátnőimmel az Andrássy úton 1 órás smink oktatáson. Gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat. A történetem úgy kezdődik, hogy tavaly szeptemberben a Mammutban hagytam magam rábeszélni "egy szép nappali sminkre". Semmit nem tudtam erről az egészről, hogy mi ez és hogy működik, egyszerűen csak éppen volt fél órám a buszom indulásáig és kíváncsi voltam mit hoznak ki belőlem. A sminkes kislány nevezzük így)nagyon kedves volt és egyébként jól kifestett. Mivel én sosem sminkelem magam ezért a termékekkel kapcsolatban nincs összehasonlítási alapom. a végén persze jött a fekete leves amikor próbálták eladni nekem a termékeket amiket rám kent. Természetesen azonnal megköszöntem és eljöttem mikor meghallottam az árakat. Innentől kezdve mondhatni 3 naponta hívtak, mindenféle sminktanfolyam ajánlatokkal. Egyszerűen nem lehetett lerázni őket, és igen én is azt csináltam, hogy egyszerűen nem vettem fel a telefont, sőt egyenesen letiltottam a számot. Na ekkor kerestem rá először az interneten és szembesültem a rengeteg negatív véleménnyel. A dolog végül feledésbe merült, egészen múlt péntekig. akkor megint hívtak, nem ismertem fel a számot felvettem. a srác akivel beszéltem még a fagyasztót is eladta volna az eszkimóknak. A lényeg hogy mivel pont másnapra volt megbeszélve a barátnőimmel egy csajos parti, egy hirtelen ötlettől vezérelve rábólintottam a szombat esti egy órás smink oktatásra. Gondoltam jó buli lesz együtt elmenni és ha én nem akarok venni semmit akkor bizony nem is fogok! Elmentünk, négyen csajok. Mindenki nagyon kedves, mosolygós volt, az adatlapot természetesen nekünk is ki kellett töltenünk, majd megkínáltak minket pezsgővel cappy eperlével felturbózva. (nagyon fincsi volt) A sminkelés összességében jó hangulatban telt, köszönhetően a pezsgőnek is amit folyamatosan hoztak ha elfogyott a poharunkból. Igaz, hogy olyan erős sminket kaptunk, hogy csak lestünk,( és egyáltalán nem kérdezték meg, hogy milyent szeretnénk...) na jó mondjuk nekem a spirálon kívül minden erős.. Csináltak előtte utána fotót, (közös csajosat is ajándékba) a sminkelés után pedig következett a termékbemutatás. Az egyik barátnőm vett egy rúzst én pedig azt a zselét amit az elején feltesznek. Nem azért vettük mert cikinek éreztük volna ha nem veszünk semmit és nem is azért mert attól féltünk, hogy különben páros lábba rúgnak ki, hanem mert így döntöttünk. De ha nem akartunk volna venni semmit akkor nem veszünk és kész, úgy mint a másik két lány. Sok helyen olvastam, hogy emiatt érezték kellemetlenül magukat, de ez szerintem ilyen egyszerű. Persze próbálkoztak mindennel, hogy több terméket vegyünk, volt 3 után a negyedik ajándék, vagy 2 után 3 órás smink oktatás stb. Összességében jó buli volt az egész:-) Rámenősek az igaz, mindent bevetnek, hogy vásárolj. Arra még kíváncsi vagyok, hogy ezek után jönnek e majd a telefonok, gondolom igen, és valószínűleg az lesz a reakcióm, hogy letiltom a számukat:-)))
2014. júl. 19. 16:37

Nem éri meg. :P

"...az aki szép reggel is szép...."

smink nélkül

2014. júl. 19. 16:10

Az sem biztos, hogy törvényileg létezik a cég. A 2011-es adat szerint volt ellenük eljárás.


[link]

104. Cili Cecil (válaszként erre: 99. - Michelle.r)
2014. júl. 19. 00:17

Hát, előrebocsátom, hogy a legkevésbé sem vagyok tájékozott ilyen ügyekben de ide vonatkozó btk-s dolgot nem találtam (a zaklatáshoz "követelmény", hogy a célja megfélemlítés vagy a napi életvitelbe való önkényes beavatkozás legyen), viszont azt találtam, hogy pár éve a Citibankot 700e-re büntették, ez alapján:

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (a továbbiakban: Grt.) 6. § (1) bekezdése szerint: „Ha külön törvény eltérően nem rendelkezik, reklám természetes személynek mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján – a (4) bekezdésben meghatározott kivétellel – kizárólag akkor közölhető, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.”

Eddig oké, ez "Ránk" is vonatkozik, hiszen megadtuk a számunkat. Viszont:

A Grt. 6. § (3) bekezdése szerint: „Az (1) bekezdés szerinti hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát az (5) bekezdésben meghatározott nyilvántartásból haladéktalanul törölni kell, és részére reklám az (1) bekezdésben meghatározott módon a továbbiakban nem közölhető.”

Tehát ezek szerint, ha kérem az adataim törlését, és továbbra is hívnak, akkor már van jogalapom felháborodni.

(Más kérdés, hogy ez számít-e bármit is.)

103. Cili Cecil (válaszként erre: 99. - Michelle.r)
2014. júl. 18. 23:37

Fú, köszi szépen, ennek utánajárok majd!


Ellenben, sajnos túl sok sikerről nem tudok beszámolni, egyelőre megfutamodtam :-(( Végül úgy alakult, hogy nem is tudtam volna elmenni, ha akarok sem (bár ugye nem is akartam). Már előző nap hívtak többször (még este hétkor is... !?), de nem vettem fel, kétszer véletlenül, kétszer meg már szándékosan. Másnap délelőtt hívtam a vezetékes számot, de nem vették fel (szerencsére :-D), aznap volt két hívásom egy "új" számról, de ismét nem vettem fel (egyrészt mert nem szeretem az ismeretlen számokat, másrészt meg épp orvosnál voltam) úgyhogy nem tudom, hogy ők voltak-e. Azóta nem dumcsiztunk :-D


Ha másra nem, arra mondjuk jó nekem ez az egész, hogy elgondolkozzam, miért annyira kellemetlen a helyzet számomra (és gondolom ezzel nem vagyok egyedül). Hiszen felnőtt ember vagyok, nem okozok senkinek kárt azzal, hogy elutasítok egy szolgáltatást, tehát csak megmondom, hogy köszönöm, nem kérem és ennyi, nem? Aztán mindig rájövök, hogy ha csak ennyi lenne, akkor már rég nem lenne sikeres ez a fajta "üzletpolitika"...mert tudom, hogy addig kérdez, amíg valamire válaszolok, amire ő mond valamit, satöbbi, míg végül oda jut a beszélgetés, hogy vagy azt mondom, hogy a.) Oké b.)Nem érti, hogy nem érdekel, hagyjon már bééékééééén!!! :-D

Nos, nyilván ha a kettő közül kell választani, akkor az a.) lesz. És mivel semmi kedvem ahhoz az érzéshez, ami akár az a.) után jön (miszerint már megint hagytam magam), akár a b.) után (miszerint bunkó paraszt voltam és lelkifurdim van, hiszen szegény csak a munkáját végzi), így inkább fel sem veszem. Amivel meg majdnem ugyanannyira idegesítő a helyzet, mert ezáltal is minden hívással a saját töketlenségemmel szembesülök.

Én mondjuk annyira nem vagyok súlyos "állapotban", hogy pénzt adjak csak azért, hogy ne legyen ciki, de nem vagyunk egyformák és rettentő gusztustalannak tartom azt, hogy ezzel valakik (nem is annyira kevesen) visszaélnek. Valahol mondjuk egészen zseniális a módszer a maga nemében és a lelkem mélyén kicsit irigylem is azokat, akik képesek mindenre spontán úgy válaszolni és/vagy visszakérdezni, hogy a végén mindenképp én érezzem magam szarul, de összességében akkor is gyomorforgató az egész.

Nna, ezt jól elnyújtottam, bocsi...

Ha sikerül némi fejlődést elérnem/túllépni magamon és felvenni a telefont (ha még hívnak, de csodálkoznék, ha elmaradna), mindenképpen jelentkezem :-)

102. Amphitryon (válaszként erre: 99. - Michelle.r)
2014. júl. 16. 13:45

Tök igaza van Cilinek. Én sem voltam velük határozott sokáig, mert nem akartam bunkó lenni. Pont ugyanígy értékesítenek az üzletben: azon veszi észre magát a vásárló, hogy azért költ el harmincezret, mert cikinek érezné, ha nem tenné. (Az van a legkönnyebb helyzetben, akinek egy fitying nélkül megy oda, mert akkor nincs mit elkölteni.) Ha elolvasom a beszámolókat, 10-ből 9-en elmondják, hogy amikor nem vásároltak, akkor az értékesítők köszönés nélkül elfordultak tőlük, de ők azért távozáskor még köszöntek, mert ők nem bunkók. Tényleg ilyen az ember... Ha bunkóznak vele, ő azért még elköszön, holott rájuk kellett volna vágni az üvegajtót. Utólag mindenki azért füstölög, hogy nem merte megtenni. Amikor egy lánynak többet húztak le a kártyájáról mint a megbeszélt ár, utólag a neten számolt be róla és benyelte a veszteséget ahelyett. Ilyenkor, ha az ember tud gondolkodni, azonnal hívja a bankját és letiltja a tranzakciót, illetve utána rögtön a rendőrséget tárcsázza.

Továbbra is meg vagyok rajta döbbenve, hogy a cég nem fél a jogszabályoktól és valamiért a törvények ellenére is meg meri ezeket csinálni, és többek között zaklatja az adatbázisukban szereplőket.

101. Amphitryon (válaszként erre: 94. - Cili Cecil)
2014. júl. 16. 13:38

Én is azért adtam meg egyszer másfél éve a számomat, mert megsajnáltam az egyik hostess lányt. Nem volt erőszakos, kedvesen, normálisan szólt hozzám, én meg láttam rajta, hogy nagyon fáradt. Remélem, megkapta a telefonszámom után járó 100 Ft-ot, amit a cég volt dolgozói szoktak emlegetni. Én is érzem, hogy sokszor azért nem rázom le őket határozottan, mert jófej akarok lenni... És mondjuk ha belegondolok, a hostess lányok és fiúk, sminkesek és telefonálósok mind húsz év körüli, lelkes fiatalok, akiknek valószínűleg ez az első munkájuk és potom pénzért teljesen kizsákmányolják őket (vagy éppen ki sem fizetik őket). Papír nincs a foglalkoztatásukról, ezért még akkor is tovább dolgoznak, ha már felismerték az átvágást, csak azért, mert a "főnök úr azt ígérte, akkor fizetik ki őket" - ami szintén beetető szöveg. Évek óta rázzák át a fiatal, tapasztalatlan munkát keresők százait, de valamiért még nem szállt rájuk egy hatóság sem, holott nem hiszem el, hogy nekik ez az egész nem nyilvánvaló. A NAV pillanatok alatt fel tudná tárni a visszásságokat, hiszen már nekünk is tök egyértelmű.

Azért nem ordibálok a telefonosokkal, mert szánom őket. Tudom, hogy csak dolgozni akarnak, bekerülni ebbe a vágyott szakmába és ezért mindent eltűrnek.

Ha a cég ekkora luxusmárka, akkor miért nem alkalmaz gyakorlott értékesítőket és sminkeseket? Ja, mert nem az a cél, hiszen azokat meg is kéne fizetni. Nem gondolhatja senki komolyan, hogy egy ilyen pofátlan cég jó minőségű termékeket ad el! Ha 100 Ft-ot meg 450 Ft-ot ígérnek a dolgozóiknak, akkor el lehet képzelni, Kína melyik szegletének mely kukájából szállítják ezeket a sminktermékeket.

Azt viszont nagyon fontosnak tartom, hogy ezekről a visszás eljárásokról lehessen tájékozódni az interneten, hogy ha a leendő munkakereső leellenőrzi a céget, akkor lássa, milyenek a tapasztalatok. Ha a hatóságok valamiért nem vizsgálódnak náluk, akkor az a működő megoldás, hogy senki nem megy oda dolgozni és senki nem vásárol náluk többet.

Jól teszed, ha lerázod őket. Én letiltottam a számaikat, de akkor rejtett számról vagy új telszámról hívnak. Nemrég végre a sarkamra álltam (rávettem magam) és határozottan megkértem őket, hogy töröljenek az adatbázisból. Elnézést kért a fiúcska és elköszönt.

2014. júl. 16. 08:47
Tegnap késő délután a fiammal voltam az Allée-ban, nem zavarta, hogy a gyerek éppen beszél hozzám, odajött és belevágott. Értem én, hogy hajtják őket mint a lovat, de egy ilyen "beköszönő" után tényleg azt hiszi, hogy befűzhet? :S
99. michelle.r (válaszként erre: 94. - Cili Cecil)
2014. júl. 16. 08:43
Egyáltalán ne hangzik viccesen, a kéretlen telefon zaklatásnak minősül a magyar törvények értelmében. Nem vagyok biztos benne, nézz utána, így kapásból a BTK. 176. paragrafusa rémilik.
98. grizus (válaszként erre: 97. - Grizus)
2014. júl. 16. 03:43
Még annyit, hogy engem is félóráig várattak az ordító zenében, amire nem volt túl nagy igényem, de tudomásul vettem. Sminktanácsadás nem volt, pedig igazából azért mentem, mert érdekelt volna, hogy a színeimhez mit tanácsol a sminkes. Semmit se tanácsolt, sőt megkérdezte, melyik rúzst, illetve szájfényt tegye fel, holott világosan látszott, hogy az egyik semennyire se illik hozzám. Összességében csalódás volt, de mivel nem sminkelek, ezért nem tudom megítélni, hogy ha más termékkel kennek ki, akkor mi van. Mindenesetre ha sminkre vágyom, nekem az olcsó és natúr alverde cucc is meg fog felelni, nem tudom minek költenék tízezreket olyasmire, ami tele van kőolajjal.
97. grizus
2014. júl. 16. 03:27

Én voltam ilyen ingyenes sminkelésen. Kizárólag kiváncsiságból mentem el, mivel alapozón és némi púderen kívül semmit sem használok, és azokat is csak a bőrhibákra, tehát nem teljes arcra.

A sminkeléssel semmi gond nem volt, azt leszámítva, hogy úgy néztem ki, mint egy bohóc, dehát ez nem az ő hibájuk, alapvetően hozzám nem illik a smink. A rúzst az utcán letöröltem, a spirál meg elkenődött mire hazaértem. Viszont a sminkelés után végig ajánlgatták az összes kencét, amit rámraktak, hogy vegyem meg, jó drágák voltak még féláron is, mondtam, kösz nem, erre elég csalódottak voltak, dehát ez nem az én problémám. Ha valaki professzionális sminkeket akar és egyébként is sminkeli magát, annak lehet, hogy jó, de ez nem az én világom.

2014. júl. 16. 01:37
Ritkán a WestEndbe szoktam megfordulni, már többször leszólítottak, hogy kisminkelnek, de még soha nem tudtak rávenni. Ebben a helyzetben is tapasztaltam, hogy amíg megszólítanak mosolyognak, kedvesek, ha nemet mondasz, akkor rögtön jön a lenéző tekintet. Egyszer sikerült odáig jutnia az egyik lánynak, hogy megálltam, akkor is mondtam, hogy nem akarom, hogy kisminkeljenek, ő nagyon kedvesen felajánlotta, hogy akkor adjak elérhetőséget és egy másik időpontot egyeztetünk, mondtam, hogy én nem szoktam sminkelni, csak alkalmakra, úgyhogy nem élek az ajánlatukkal, na akkor rögtön ő is flegmára váltott. Meg is sértődött, gondolom azt hitte, hogy ha már megálltam, akkor valamire rá tud beszélni.
95. Cili Cecil (válaszként erre: 94. - Cili Cecil)
2014. júl. 16. 01:33

(a lemondást úgy értem, amiatt, ahogy végigolvastam a fórumot.)

Még annyi, hogy igazából nem is tudom, miért adtam meg a számom, az volt a nagy hülyeség eleve :-( Tök kedves volt a csaj, akkor nem értem rá, és olyan jól hangzott, hogy egyszer elmenjek valahova, ahol szépen kisminkelnek...Mielőtt most utánaolvastam, még gondoltam is, hogy ha jól alakul, akkor veszek egy-két dolgot akár...de 6 meg 10 ezerért biztosan nem veszek szemhéjfestéket (se). Na mindegy.

2014. júl. 16. 01:27

Sziasztok!

Én holnapután mennék (mentem volna) egy ilyen ingyenes sminkelésre, de gyanítom, hogy holnap inkább felveszem a telefont és lemondom az időpontot...Kérdeztem az egyébként hihetetlenül kedves hölgyet a telefonban, mikor vázolta az ajánlatot, hogy "és hol van a trükk", háromszor visszakérdezett (mint aki nem érti?...), aztán én is azt a választ kaptam, hogy így reklámozzák magukat. Sejtettem, hogy arra megy ki a dolog, hogy vásárolj, ami alapvetően érthető lenne, de ne irreális áron és ne nézzenek szarba, ha mégsem veszel semmit, nem?!

Egyébként tényleg döbbenetes, hogy mennyit telefonálnak! Nincs valami módszer a lerázásukra tényleg? Mit lehetne mondani, ami meggyőzi őket? Mert gondolom az elég viccesen hangzik, hogy "feljelentem zaklatásért!" :-D

Amphytrion, tökre igazad van, engem az 5500620ról hívnak mindig, és a búgás is stimmel :-/ És persze oké, hogy nem veszem fel, de miért kellene eltűrnöm, hogy hetente tizenötször csörögjön a telefonom valami miatt, amire nem tartok igényt?

Mondjuk az is nevetséges, hogy mennyire benne van az emberben, hogy jó fej akar lenni...mi a francért kéne magyarázkodnom, hogy miért nem érek rá/veszem meg/megyek el egy óra várakozás után/stb.???? Köszönöm szépen, nem kérem, viszonthallásra/látásra, ennyi. És valahogy mégsem megy :-( És pont erre építenek :-(((

Na, de holnap kemény leszek, és először végre a sarkamra állok ilyesmiben :-D Majd beszámolok.

2014. júl. 15. 15:59
Engem minden nap reggel 9 és 11 között szoktak keresni - igen, szombat és vasárnap is. Mondjuk most hétfőn sűrű napjuk volt, mert akkor délután is felhívtak. Az 5500-XX14, 5500-XX15, 5500-XX16, 5500-XX17, 5500-XX18, 5500-XX19, 5500-XX20 valószínűsíthetően mind az ő flottás számuk. Ha rejtett számról hívnak, úgy lehet felismerni őket azelőtt, hogy beleszólnának, hogy felveszed és búg egyet a telefon.
92. Anda39
2014. júl. 14. 11:56
Ja, és kerestek vasárnap is, de akkor alapból nem veszek fel idegen számokat.
91. Anda39
2014. júl. 14. 11:56

Na itt halok meg: épp most hívott a cég, mert kb. fél éve kisminkeltek engem is az Allé-ban (pedig azt hittem, az nem ugyanez a cég, mint amiről itt írtak)

Alig tudtam lerázni az illetőt, hiába mondtam, hogy köszönöm szépen, de nem szeretnék élni a lehetőséggel...Azok után, amiket olvastam, eszembe se jutott bevállalni.

1 2 3 4 5

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook