Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Whirlpool biztosítás, szervíz probléma fórum

Whirlpool biztosítás, szervíz probléma (beszélgetős fórum)


2022. nov. 3. 16:06
Csak leírom a fejleményeket hátha segít valakinek. Beszéltem a D.A.S. Emberével nagyon kedves volt, és elmondta hogy mivel 30 napon belül nem történt meg a szervíz, és utána 8 napja lenne hivatalosan hogy kicseréljék a gépet egy teljesen újra, ami szintén nem történt meg és nem is tájékoztattak róla hogy van ilyen lehetőség. Így kérhetem a hogy térítsék vissza a készülék teljes árát, és ezt a rakás szart meg vigyék vissza magukhoz. Közben jelentkezett a szerelő holnapra. Hát kíváncsi leszek.
5. Anyagi (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. nov. 1. 19:32

Termékszavatosság


Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.


A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

• a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

• a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

• a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.


Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

4. janszi (válaszként erre: 3. - Janszi)
2022. nov. 1. 12:51
whirlpool.eu
3. janszi (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2022. nov. 1. 12:51
Írj az anyacégnek,hogy a Magyarországi szakszervíz bedobta a lehúzós jelenetet,1 hónapja bérbe mosatsz,mert nem javítják meg a drága pénzért vásárolt készülékedet.Fordítsd csak le nyugodtan ezt az írásodat,és kérj cserekészüléket,mert ezzel sok a probléma,a külön vásárolt plusz garanciában benne kell lennie,intézkedjenek.
2022. nov. 1. 12:01

Azt hiszem, hogy szinte mindent megtettél, amit lehet.


Ismerősöktől kérjél egy használaton kívüli de még működő mosógépet, mert mire ez készen lesz több hét is eltelik. Kb 8-9 éve voltam hasonló helyzetben a "csodálatos " hatodik érzékkel. A korábbi 18 éves Hajdú Energomatot kellett vissza állítani a "csodagép" helyére kb 5 hónapra mire a szakszerviz volt kedves megjavítani.

Amint lehetett más típusúra cseréltem.

2022. nov. 1. 11:40
Sziasztok! Még egy éve sincs hogy vettünk mosógépet a Media Markban. Whirlpool. Rábeszéltek vegyünk hozza biztosítást az plusz 3 év garancia. Egy két hónap múlva élni is kellett vele, de akkor gyorsan kiszálltak, megjavították. Most szeptember végén megadta magát. Szokásos formalitás hiba bejelentés. November 1. Még mindig nem jó. Az első telefon után 3 hétig nem jött a szerelő. Folyamatosan hívtam az ügyfélszolgálatot, de ők csak egy emailt tudnak küldeni a szakszervíznek. Megsürgetik. Oktober 15 körül jön az sms másnap érkezik, szerelő nem jelent meg. Ez pont egy pénteki nap volt. Hétfőn hívtam a vevőszolgálatot ott mondtak hogy beteg lett és azért nem jött, de küldenek újabb emailt neki. Szerdán meg is jelent két 20 év körüli gyerek. Megnézi a vezérléssel van valami. Van nála alkatrész de mivel hibásan történt a hiba bejelentés így most nem cserélheti ki majd vissza jön a héten. Nem jött vissza. Hívtam az ügyfélszolgálatot ismét. Most a múlthéten kedden hívnak hogy hát az alkatrész délután érkezik meg de ő már 5 óra után nem dolgozik. Telnek a napok, újabb telefon az ügyfélszolgálatra. Ők újra emailt küldenek. Hív ismét a szerelő pénteken jön. Nem jött. Már tiszta ideg vagyok. Írtam a fogyasztó védelemnek, fel vettem a kapcsolatot a D.A.S. Jogsegély szolgálattal. Valakinek esetleg valami ötlet hova tudnék még fordulni? Olvasva a googlen az értékelésüket nem egyedi az esetünk az összes értékelés negatív.

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook