Verbális agresszió (beszélgetős fórum)
A kizökkentésnek EGYÁLTALÁN NEM JÓ MÓDJA, amire hivatkozol!
Ügyfélkezelésből nektek mégis mit tanítanak?
Azt meg végképp nem értem, miért kell kihangsúlyozni, hogy ki mennyire iskolázott?
Ez nem iskolázottság függő, hogy valaki mennyire bunkó, vagy sem!
"Kinek a sleppjéhez? Szájmenésed az öncélú irogatásod, a zavarkeltés?"
Figyi, mit képzelsz te magadról? Nevetséges vagy.
Egyébként célszerű lenne, ha nem kevernéd a szezont a fazonnal.
Neked nem a verbális agresszióval van gondod, hanem nem erre a pályára születtél, amin dolgozol.
Kész. Ennyi.
A kéretlen tanács sem egyenlő a verbális agresszióval...
Már ne haragudj, de hogy jössz te ahhoz, hogy bárkivel ilyen stílusban beszélj minden előzetes felvezetés nélkül??
De ha már kötekedés... tanulj meg normálisan írni, meg elég gáz vagy így.. most akkor én is futhatok a sleppel?
Én meg közös képviseleten! De nem az a megoldás, hogy nevetségessé teszed az ügyfelet, mert az nem használ. Primitív embert egyébként is veszélyes dolog nevetségessé tenni!
Én pl. ha olyan ügyféllel találom magam szemben, aki kötekszik, akkor megkérem, hogy legyen kedves egy kicsit elhallgatni, megvárni, amíg végig mondom, azután megbeszéljük. Ha üvölt, akkor megkérem, hogy ne tegye, ha nem használ, kikísérem az ajtó elé, jöjjön vissza, ha tudunk beszélgetni.
Lealázhatod! A tudásbeli fölénnyel, a higgadt profizmussal legalább annyira megalázó ezeknek az embereknek szembesülni. Csak az a különbség, hogy nem bizonyíthat rád udvariatlanságot, semmit.
Mit?
Azt, hogy te beszólsz valakinek?
igen emberekkel dolgozom.
A befogadó testbeszéd annyit jelent, hogy nem fonom össze a karom, nem fordulok el tőle.
Az ideges embereknél pont az a megoldás, ha higgadt tudsz maradni, ha nem tud kizökkenteni, nem ér célt, és koncentrálhatunk a valódi problémára.
Egyébként sok esetben előfordul, hogy vissza kell utasítanom valamilyen kérésüket, ezekben az esetekben is hasonló technikát szoktam választani, illetve szinte mindig felajánlok valamilyen alternatívát, ez többnyire elveszi a dolgok élét...persze ez sem csodaszer, van aki kiakad.
Én üzenetekkel, amennyiben nem pszichopata az illető.
Lassan beszélek, nem emelem fel a hangomat és a testbeszédem befogadó...többnyire be is válik.
Velem, hosszú munkaviszonyom alatt sosem fordult elő, hogy anyáztak volna. Pedig banki szférában dolgozom és ráadásul mindig olyan területen, ahol bizony elfordulhatnak érdekes esetek.
Nekem is volt már olyan, hogy egy lizing cég helyett engem hívtak fel és úgy kezdte az ügyfél, hogy le ne tegyem a telefont, mert én vagyok az x-ik, aki lerázná.
Nem tettem le, meghallgattam, elmondtam mit kell tenni, mire végeztünk rátérhettem arra, hogy nekem ahhoz a céghez semmi közöm, így csak tanácsot adhattam, hogy mit tegyen, de segítséget csak akkor kap ha ezt megteszi, amit javasoltam.
Ahol most dolgozok az ügyfeleink nem magánszemélyek, hanem banki tevékenységgel foglalkozó fiókok. Sajnos van köztük sok, akik mert ügyintézők egy bankfiókban, azt gondolják, amit Ministry. nehéz velük, de ha tehetik engem hívnak, mert én nem kezelem le őket, pedig szoktam cinikus lenni velük, de tudják, hogy nem nézem le őket és a segítőkészségem hatalmas.
Na mi ezért nem adtuk be a papámat egy ilyen otthonba. Inkább naponta mi pelenkáztuk.
Ő is nehéz eset volt :)
18 se voltam, akkor készültem érettségire. Minden étkezés előtt ment a vita, mert folyton éhen akart halni, mondván ő csak a terhünkre van. Órákig kellett neki könyörögnöm, mert a mai napig nem tudom miért, de csak tőlem fogadta el az ételt. A szüleim se tudták megetetni. Nála az volt a megoldás, hogy akkor együtt ettünk, cserébe hosszan meséltem neki. Főleg az érettségi tételeket, mert úgy tudtam tanulni. Éjszaka nem aludt, mert nem tudott, és virrasztottam az ágya mellett. Beszéltem hozzá, meséltem a suliról, a tanulásról.
Köszi a kedves hozzászólásod, és hogy így ismeretlenül véleményt alkotsz rólam. :)
De szívesen venném a te javaslataidat is. Hogyan kezelnéd ezeket az embereket?