Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Reklamációkezelés fórum

Reklamációkezelés (beszélgetős fórum)

1 2
13. 3d956aa820 (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 24. 08:40

Szia! Sajnos én több szolgáltatóval sem mentem semmire reklamáció ügyben.

Sok levélváltás történt, az első esetben megtettem a Fogyasztóvédelemnél a bejelentést, akkor megtérítették a kárt, a masodik esetben egy zárszervíz volt, zárcsere lett volna, nem volt nekik a megfelelő, megrendeltül, kifizettem, de nem azt kaptam, amit ők választottak, sőt, nem is azt rendelték meg. Azt mondták, hogy visszaküldik....30.000 Ft-os zárról van szó. Hiába hívtam, írtam, semmi reakció. A végén csak ennyi volt az üzenetemben. " A Fogyasztóvédelem díjazni fogja a korrekt hozzáálásukat!" Másnap elhozták a pénzt átvételi elismervénnnyel, aláírtam, a pénzből vissza kellett volna adnom, elszaladtam a visszajáróért, addig eltette a pasas a pénzt. Szerencsém volt, hogy a munkahelymre hozták és a biztonsági őr szólt neki, hogy adja ide nekem nyugodtan!!!!

12. Cucicsillag (válaszként erre: 9. - 9c485f67e8)
2017. jan. 24. 08:40

A fotokat mar mellekeltem az elso levelben, azota pedig mar fotoztam idonkent.

Igazabol, szazhuszon km-t kene mennunk, 2 kicsi gyerekkel... Gondoltunk mar erre is, de ido + penz...

11. Karott (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 24. 08:38
Más terméknél nekem a csere 2 hónap volt. A forgalomba hozó egyeztetett a szervizzel, a külföldi gyártóval közben. Amikor megvolt a papírom, még onnantól is hetek teltek el, mire megjött az új. Nem kicsit voltam ideges, szenvedtem, hogy nem tudom használni a gépet. De ez ilyen lassan mehet. Folyamatos kedves és udvarias érdeklődés, és türelem. Ill. a gyártó megkeresése is segíthet még.
10. Cucicsillag (válaszként erre: 6. - Syria)
2017. jan. 24. 08:37

Azert vettuk decemberben, mert epp akkor valt aktualissa :)


Nagyon remelem, hgy tortenik vmi. Van egy un.DAS jogi kepviselet, ha nem moccannak, majd bevonjuk oket.


Marmint ,hgy en kereskedo volnek? Nem.

9. 9c485f67e8 (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 24. 08:25
Jól kinagyított fotókat készítenék, a számláról is és így mennék reklamálni személyesen a vásárlás szinhelyére.
2017. jan. 24. 07:48
Bella Italia bútorház? :) Azok szoktak pár hónap alatt így tönkremenni.
7. syria (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 24. 07:45

Ez kérlek szépen a fogyasztói társadalom (mellék)terméke. Csak kissé melléfogtak, hogy még egy évet se bírt ki cucc.

Tanulság: nagy értékű cikket karácsony előtt tilos vásárolni, mert akkor úgy megnőhet a vásárlói reklamáció, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudja. Te is kereskedő vagy, nem?


Jelentkezzen az, aki a vásárlók könyvébe beírt, és lett eredménye. Magam pár éve felhagytam ezzel a kommunikációs csatornával, mert semmilyen reklamációmat nem méltatták válaszra. Ha kardoskodtam, még nekik állt feljebb. Én meg mehettem a „nyomorom”mal a…


Nehogy már te szabadkozz a látogatóid előtt! Sőt!


Mi a hitelrontás azon, hogy egy 1 éves, alig igénybe vett ülőgarnitúra atomjaira bomlik?

Mi a hitelrontás azon, hogy a vevő egy hónapi reklamálás után megoldási javaslat helyett nyugtatgatást kap?

6. syria (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 24. 07:45

Ez kérlek szépen a fogyasztói társadalom (mellék)terméke. Csak kissé melléfogtak, hogy még egy évet se bírt ki cucc.

Tanulság: nagy értékű cikket karácsony előtt tilos vásárolni, mert akkor úgy megnőhet a vásárlói reklamáció, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudja. Te is kereskedő vagy, nem?


Jelentkezzen az, aki a vásárlók könyvébe beírt, és lett eredménye. Magam pár éve felhagytam ezzel a kommunikációs csatornával, mert semmilyen reklamációmat nem méltatták válaszra. Ha kardoskodtam, még nekik állt feljebb. Én meg mehettem a „nyomorom”mal a…


Nehogy már te szabadkozz a látogatóid előtt! Sőt!


Mi a hitelrontás azon, hogy egy 1 éves, alig igénybe vett ülőgarnitúra atomjaira bomlik?

Mi a hitelrontás azon, hogy a vevő egy hónapi reklamálás után megoldási javaslat helyett nyugtatgatást kap?

5. Cucicsillag (válaszként erre: 4. - Forgatos)
2017. jan. 24. 00:01

Egyelore turelmesek probalunk lenni, csak epp a nappali egyik "eke" vol a, deigy kb.ektelenkedik, szo szt. Es mivel sokan fordulnak meg nalunk, pont irto rossz "reklam" az aruhaznak.

Ki a bokam vasarolna ott ezek utan?


Minap egy masik cegnel vasarolt dologgal akadt problema esmasnap mar erkezett is a futar, hgy elszallitja, orvoslojak, stb.

Vannak kulonbsegek.

Van DAS-unk, de nem ertem, miert kell ez egy cegnek, hgy ennyi ideig varjon az ugyfel, ug,hgy semmi sem halad.

4. forgatos (válaszként erre: 2. - Syria)
2017. jan. 23. 23:36
Az veszélyes, nem javasolnám, mert könnyen lehet belőle hitelrontás. Lehet, hogy a beszállítóval egyezkednek a háttérben, csak lassan őrölnrk a malmok, és ez esetben pl.hitelrontás, mert nem az üzlet a hibás.
3. forgatos (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 23. 23:31
Személyesen a boltba bemenni, és a vásárlók könyvébe beírni. Arra hivatalból kötelesek válaszolni. Ne aggódj, hipp-hopp lesz megoldás.
2. syria (válaszként erre: 1. - Cucicsillag)
2017. jan. 23. 23:18

Garancia, jótállás?


Kitenném a face-ra elsősorban a forgalmazó, másodsorban a gyártó nevét, mint kereskedelmi szégyent. Ennél hatásosabb fegyver hirtelen nem jut eszembe.

2017. jan. 23. 22:08

Tavalyelott decemberben vttunk egy kanapet, kb.12 szemelyes. Karacsony elott ... keletkezett rajta (varras menten) egy hasadas, raadasul olyan reszen, amit nem is hasznalunk. Megneztuk kozelebbrol is, nulla anyag van aladolgozva, szval szinte adott volt, hgy nem birja a varras, de azert nem ennyi idore gondoltunk. Hozzateszem, nem egy olcso kategorias cuccrol van szo es legalabb 10 evet josoltunk neki, nem pedig 1 evet SEM! Rogton jeleztem az aruhaz fele, telefonon es emilben is, irtak,hgy intezkednek. Ez dec.14.-en tortent. Azota mar hivtam oket, nem vettek fel (rengetegszer) aztan ujabb irasos megkereses, kb.egy hete, mire nyugtatgattak, hgy folyamatban.

Egyreszt, a hasadas fokozodik, rojtolodik, egyre randabb...

Masreszt, oltari ciki, ha barki is jon hozzank, ezt latja... Mi ez?!

Harmadreszt, egy ilyen kategorias butortol nem ezt varom.


Ki mit tenne ill.milyen tapasztalatai vannak reklamacio ugintezen fronton? Koszi elore is...

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook