Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Hasplasztika tapasztalatok fórum

Hasplasztika tapasztalatok (beszélgetős fórum)


A fórumhoz képgaléria tartozik: hasplasztikázók képei
6495. 85ef3bb3d1 (válaszként erre: 6490. - Alayne)
2009. febr. 2. 12:12

Szia Alayne!

Nekem Szegeden csinálta a műtétet Dr. Kis Erika! Tb.-re volt de úgy hallottam más 300.000-et fizetett. Ezt ne vedd szentírásnak mert sokmindentől függ az ár, de így hallottam.

6494. anghorvt
2009. febr. 2. 12:05
Sziasztok, Úgy hallottam, hogy kinek 3 császára volt, annak is megcsinálják TB alapon, de a háziorvosom erről semmit sem tud. Nem tudnátok segíteni? És orvost ajánlani, mert teljesen kezdő vagyok, most szántam rá magam, mert gyűlölöm a hasam.
6493. mestia (válaszként erre: 6488. - Moncsi66)
2009. febr. 2. 11:51

Szia Moncsi66! Készült kép,majd megkérem a doktornőt,hogy adja oda. Éppen most voltam nála kötözésen. Simán ülök,állok,semmi bajom tényleg. Minden rendben van. Szerdán már zuhanyozni is lehet. Esztergomban csinálták,egy nagyon jópofa doktornő.Neked mikor lesz,vagy még csak tervezed?!

Én nem hallgattam senkire,a doktornőn kívűl,és ez be is jött. Annyi,hogy emelni,és hajolgatni nem tudok,de azért van a férjem és a gyerekem mellettem,hogy azt most Ők csinálják. Ha csak most készülsz javaslom,hogy vitamint szedj minél többet,és vigyázz,hogy nehogy meglegyél fázva. Ha még van kérdésed,nyugodtan írj,és válaszolok rá.

:-))

6492. zsazso (válaszként erre: 6491. - E16ffe3b60)
2009. febr. 2. 11:01

Szia !


Szoritunk neked holnap !

Kitartást !

2009. febr. 2. 09:16
Sziasztok lányok!Engem holnap műtenek hasplasztikára az István kórházban. Remélem olyan szép lesz a hasam , mint nektek. Már nagyon izgulok.Tb-re csinálják nekem is.
6490. Alayne
2009. febr. 2. 00:32

Sziasztok!


Most regisztráltam és az orvosválasztással kapcsolatban, nagyon tanácstalan vagyok.

Pécsi vagyok és a környéken keresek orvost. Kérlek irjátok meg hol voltatok és ha lehet az árát is.