Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Félek a szüléstől!! fórum

Félek a szüléstől!! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6 7
2011. dec. 5. 16:40

Kedves Kismamák!


A segítségüket szeretném kérni egy kérdőív kitöltésében (az alábbi linken elérhető). Szülésznő hallgató vagyok, a szakdolgozatom megírásához lenne rá szükségem.


Előre is köszönöm!


[link]

134. Hannapanni (válaszként erre: 133. - F758a7200f)
2011. dec. 5. 14:11

Amivel ijesztgetnek, az, hogy tág maradsz, de erre jó az intimtorna, ami természeti népeknél tánc (pl hastánc) formájában van jelen.

Én is megnézném, ahogy egy főorvos az én szemem láttára hanyatt fekve kakál, mert kb ez az a helyzet, amit mi ilyenkor a kórházban átélünk.

Nyisd meg magad idegen ember szeme láttára, lehetetlen, kiszolgáltatott testhelyzetben, ami egyedül neked, meg a babának nem jó...:-(

Na ezért nem megyek kórházba, csak ha valami baj van. Pedig ott is megtehetnék, hogy tisztelik bennünk a NŐt, és az ERŐt. Még pénzbe sem kerülne.

133. f758a7200f (válaszként erre: 131. - Hannapanni)
2011. dec. 5. 13:20

:))))) ez a raketa jo!!!


Amugy szeretnek meg egyet idezni, ami nagyon tetszett a fekve szulesrol:

"fekve egnek emelt labbal meg carni is nehez, nemhogy szulni":)))))


En sem gondolom, hogy a termeszet ugy alkotott volna meg minket hogy ha nincs a kozelben egy orvos aki gatat metsz akkor keptelenek lennenk megszulni, sot mi tobb szetrepednenk, vagy egyenesen orok eletre tonkretenne egy szules. A termeszet a mi oldalunkon van es igenis a huvely van annyira rugalmas, hogy ilyesmi ne tortenjen, sot, a termeszetben senkinek nem "ugraltak" a hasara hogy kinyomjak belole a gyereket ami tobbek kozott oka lehet repedeseknek is (de alapjaraton tenyleg nincs repedes)


Gratula az 5. babahoz;)))

132. trixxxi0918 (válaszként erre: 130. - Hannapanni)
2011. dec. 5. 11:40
Köszönöm ezt a tanácsot is! :)
131. Hannapanni (válaszként erre: 129. - Lencsy)
2011. dec. 5. 10:20