Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Eszperente fórum

Eszperente (fórumjáték)

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
2009. nov. 19. 19:54
Helyes ezen cselekedeted, feleletedre jegyed legyen neked kellemes!
2009. nov. 19. 19:47
Nem lesegetek. Eszembe veszem, mert rettegek, egyesem beeshet.
2009. nov. 10. 18:31
Kezeden lesegeted egyes feleletedet?
2009. nov. 6. 03:21
Rengeteget kell jegyzeteket lesegetnem, mert fejes emberek engem kedden feleltetnek, s feleletemre jeggyel kedvekednek!
214. mommy (válaszként erre: 213. - Erdei gyümölcs 13)
2009. szept. 25. 21:14
Kereskedelemben? Persze, de nem Debrecenben, nekem helyben, nettezve.
2009. szept. 25. 16:05
Egy hete kereskedelemben helyezkedtem el, Debrecenben, neked megfelelne?
212. mommy
2009. szept. 16. 19:27

Fene egye meg ,ezen este nem megyen eme eszperente!!!

Megyek s lefekszem!!

2009. szept. 14. 22:36
Elengedlek mert nem szeretlek, menj, lesz helyetted!
210. mommy (válaszként erre: 208. - 15defe00af)
2009. szept. 12. 19:10
Eleket elvertem. Egeret nem kerget. Szeret.
2009. szept. 11. 20:52
Nehezemre esett, de felkerekedtem, s elmentem kedvesemhez Egerbe. Megleptem! Beengedett, kedveskedett!
208. 15defe00af (válaszként erre: 206. - Mommy)
2009. szept. 11. 19:59
Ej-ej, eme Elek gyerek felette kegyetlen. Egy beteg egeret kerget, egy hegynek fel? Helytelen cselekedet ez. Elek, Elek ne tedd ezt! Egereket kedvelem, de persze nem bent!
207. mommy
2009. szept. 11. 19:03

Egek! Elvesztetek????

Nem lesz eszperente mese???

Nem lehet nevetnem???

Ejnye, ejnye!!!!!!

206. mommy
2009. szept. 9. 12:02
Elek hegynek fel, kerget egy beteg egeret.
2009. aug. 27. 23:27
Ettem eme eledelböl ettöl let epekőm
204. Estyke
2009. aug. 17. 07:21

Nekem kellet egyszerre fekete szedret szemeznem, meg egrest bekebeleznem ebben verhetetlen lettem.

Nem lettem fekete szedrleves, ettem, nyeltem. Hmm ez remek csemege.

2009. aug. 2. 19:07
Egyetlen egy szem meggyem termett ezen, ezt leszedem!
202. Dámci
2009. máj. 9. 18:33

Kellemes eset esett meg velem, lejegyzem nektek eme helyre...

Egy este /nem kedden/ elmentem kedvesemmel egy helyre,s remek kedvem kerekedett, persze nem vedeltem cseppet lefetyeltem,de kedvem fergeteges lett.

Megjelent egy emberke, kerek fej, gyenge termet,s gyenge jellem - nekem nem tetszett egy cseppet sem.

Tetszelgett nekem, kedveskedett, nem tehettem egyebet nevettem.

De megjelent kedvesem, - eme emberke termetre gyereke lehetne - .

Elmegyek egy percre s te elfeledsz engemet?-nevetett

Emberke erre berezelt s elszelelt messze.Kedvesemnek esdekeltem gyere velem dencelj, s felelte :megkeressem neked kerek fejet?

2009. ápr. 20. 19:27

ennek, mennek lesznek tesznek vesznek keletkeznek rendetlenek kegyetlenek engedetlenek menthetetlenek eredet eredete menet menetrend menetel menetelek veled veletek nekem neked eredet eredete ered mer mered meredek meredekebben kegyelet kegyeletteljes kegyetlen kellemes kellemetlen kerek kerekded kerekes perec pereces pereccel felkerekedek megkeresem megkerestetem veletek lehetek telhetetlen telel

verem vermel vermes ver kever lelkes lelkesen

kegyetlen kerevet kezem kezemet mezem mezemet

200. Fortuna79 (válaszként erre: 199. - Dámci)
2009. márc. 11. 14:43
:)
199. Dámci (válaszként erre: 198. - Fortuna79)
2009. márc. 11. 14:40
hencsereg=hempereg=heveredik
2009. márc. 5. 10:30

nem én jegyeztem le,csak beemeltem nektek, mert nekem megtetszett:


Retekmese


Egyszer leledzett, merre nem leledzett, elevenen leledzett egy ember, Ferenc, s vele egy helyen telepedett le kedvese, gyermeke gyermeke, ebe, s kedvence, mely rendszeresen egeret kergetett. Eme ember kertben termesztett retket, s egy kellemes szeptember este szemre vette, rendben hever-e eme telek. Egyszerre felfedezte: egy termetes hegyecske meredez e szeretett kertben! Megleste, s megrettent: egy szerfelett terjedelmes retket rejtett e hegyecske. Kertnek embere tervbe vette: eme kertbe termett retek leszedve legyen.

Ferenc emelte retket…

…de e retek nem engedett.

Ferenc kereste, merre lelhetne kezeket, melyek vele retket szedhetnek. Kedvese, Etel ment vele szembe, s Ferenc esdekelt, menjen vele retektelekre. Etel ment.

Etel emelte Ferencet, Ferenc emelte retket…

…de e retek nem engedett.

Etel kereste, merre lelhetne kezeket, melyek vele retket szedhetnek. Gyermeke gyereke, Kelemen ment vele szembe, s Etel esdekelt, menjen vele retektelekre. Kelemen ment.

Kelemen emelte Etelt, Etel emelte Ferencet, Ferenc emelte retket…

…de e retek nem engedett.

Kelemen kereste, merre lelhetne kezeket, melyek vele retket szedhetnek. Ferenc ebe, Rex ment vele szembe, s Kelemen esdekelt, menjen vele retektelekre. Rex ment.

Rex emelte Kelement, Kelemen emelte Etelt, Etel emelte Ferencet, Ferenc emelte retket…

…de e retek nem engedett.

Rex kereste, merre lelhetne kezeket, melyek vele retket szedhetnek. Egerek rettegett veszedelme, Pehely ment vele szembe, s Rex esdekelt, menjen vele retektelekre. Pehely ment.

Pehely emelte Rexet, Rex emelte Kelement, Kelemen emelte Etelt, Etel emelte Ferencet, Ferenc emelte retket…

…de e retek nem engedett.

Pehely kereste, merre lelhetne kezeket, melyek vele retket szedhetnek. Elejtett egy egeret, s elrendelte, menjen vele retektelekre, s ennek megfelelve el lesz engedve. Pehely elejtett egere ment.

Pehely elejtett egere emelte Pehelyt, Pehely emelte Rexet, Rex emelte Kelement, Kelemen emelte Etelt, Etel emelte Ferencet, Ferenc emelte retket…

…s e retek engedett!!! Felreppent, s e reteknek veselkedett Ferenc, Etel, Kelemen, Rex, Pehely, s Pehely elejtett egere szertehenteregtek, seggre estek nevetve. Hetek teltek el, reggel-este reteklevest ettek, s meglehet, esznek e percben, esetleg egyetlen esetben nem, nevezetesen: eltemetetten.

197. Fortuna79 (válaszként erre: 196. - Dámci)
2009. márc. 5. 10:22
mi az hogy hencsereg ? :))))
196. Dámci
2009. febr. 5. 11:29

Keksztekercs? Remek lehet, ezer esztendeje ettem egyszer, meg kellene szerkesztenem gyerekemnek kell bele keksz meg tej meg egyebek... Nem lenne lehetetlen, megkevernem s meglepem vele gyerekem, mert egyetlenem betegecske.Hencsereg reggel este s kehel kegyetlen.

Nem lehetek beteg kedvemre kedvesem s gyerekem betegek lettek s nekem kell betegen betegeket kezelnem......rettenet!

2009. febr. 4. 08:52

Ezen reggelen kedvem elment,eme helyen emberek nem rendesek ,ez hely helyett elmennek egy helyre , fekete nedvet nyelnek.Keservesen vezeklek,egy meg egy egyeddel ezen helyen telletem percemet,de egyre nehezebben .Meglelem emberem , kedvesen csevegek , ezen percben kedvem megjelent.Elmehetek!!!!

Elmegyek ,este kedvesemmel,gyerekemmel ezen perceket feledem .Esetleg veletek csevegek .

Kellemesen teljen rengeteg percetek!

194. 15defe00af (válaszként erre: 193. - Dámci)
2009. febr. 3. 16:36

Jelenleg nem stresszelsz? Ez remek! Emellett megrekedj! Cseppeket szereket szedegesd rendesen, eltelnek percek tested-lelked rendbe lesz!

Eme reggel meg este remek nekem. Gyermekemnek desszertet, keksztekercset szerkesztettem. (Nem ejtettem le! he-he-he! :))))))

Reggel egy lelkemnek kedves emberrel, ennek lettem gyermeke kerepeltem: Kedvesem, szerencse legyen veled!

193. Dámci
2009. febr. 3. 14:10

Nevettem eleget eseteden!Kell neked kevergetned desszerteket, el kell menned egy helyre s megveszed!

Lehet nem lesz remek csemege, de nem kell kevergetned ! :)

Szereket cseppeket kell szednem egy hetet, jelenleg nem stresszelek fekszek eleget.

192. 15defe00af (válaszként erre: 191. - Dámci)
2009. febr. 2. 13:34

Ember mely betegeket kezel mely feleletet rebegett neked? Tested rendbe lett-e, szert szedned kell e?

Embered kedves veled, ez kell neked. Eme emlegetett kedves szeret, remek, s helyes. Kedvedre tesz rendes ember lehet, szeresd!


Esetleg kedved cseppet csendes nevess ezen:

Esztelent cselekedtem, meglehet nem ezt terveztem. Eszem eltekergett, de messze.

Egy kedves ember meglepett egy desszert recepttel, ezen lelkesedtem s terveztem, megszerkesztem. Belekezdtem.

Kellett nekem ehhez rengeteg szer. Csepp s cseppet fekete szemek melyek egy desszertbe Szenteste elengedhetetlenek. Ezeket egy "elemes" szerkezetbe tettem, ez megteperte rendesen. Ez meglett.

Kellett nekem ehhez egy csemege, melyeket szeptemberben leverek, meg leesnek. Ezeknek belseje kell. Terveztem beteszem egy szerkezetbe, melyet felszerelek, tekergetek, s eme emlegetett csemege ezzel rendbe lesz. De eszem tekergett, felszerelem, tekergetem, leszerelem, nedves elegyben elrendezem, elteszem. Ez rengeteg perc. De beleteszem emlegetett "elemesbe" egy perc s meglesz. Beletettem, de nem szerette, s nem teperte rendesen. De nem engedtem s teltek percek, de meglett.

Kellett bele tejnek egy elegye. Ezt megnyered ez esetben. Tejet leteszel este. Reggelre teteje leszedve s rengeteg percben keverve megnyered ezt. Reggelente kenyeredre kenve dzsemmel egyebekkel remek. Sejted e mely eleme ez eme desszertnek.

Kellettek bele ezek mellett kerekded elegyek. Ezeket megrepesztettem, s meglett belseje. Melynek fele rettenetesen felverve kellett, fele meg emlegetett tejes eleggyel meg nyelveden kellemes csepp szemekkel mely desszertbe elengedhetetlen elkeverve kellene. De emlegettem, eszem kereke nem tekert rendesen, mert kerekded egyebet egybe vettem, s nem vertem fel. Egye fene kerepeltem fejemben, emellett lehet remek desszertem. Megkevertem rendesen, nem lesz ez rettenetes!?

Vettem egy peremes lemezt, beletettem, s betettem egy Szerkezetbe, mely meleget gerjeszt. Remek, esetleg nem? Szerkezet cseppet rendetlen, mert belseje fele melegebb, ez cseppet kellemetlen. Desszertemet egyszer terveztem megcsehelem. De rettenet, mert kezem megremegett, s desszertem fele nem rekedt peremes lemezbe. Leesett, sepregethettem.

191. Dámci
2009. febr. 1. 17:35

Reggel megyek emberhez mely betegeket kezel, de meglehet nem megyek egy hetet semerre se, lefekszem s kezelgetem beteg testem /lelkem nem lett beteg hehehe /.

Emberem szeretget kedves s szerelmes:

-Tedd le, nem kell neked eltenned!Elteszem!

-Gyere kedves tedd le fejed!

-Levegyem neked ezt?

-Szeretlek szerelmem!

Ezeket rebegte el nekem egy hete / lehet mert beteg lettem? /.

190. 15defe00af (válaszként erre: 189. - Dámci)
2009. jan. 31. 18:38

Eltelnek eme dermedt reggelek meg estek s meleg lesz gyermekem mehet, szerepelhet. Ez meglesz jelzem neked s meglesheted. Rengeteg helyre elmennek.

Reggelre teste cseppet rendbe lett. Evett, rengeteg nedves meleg elegyet nyelt, s ez remek. Este felkelt s cseppet lesett egy szerkezetet, meg kedvessel levelezett.

189. Dámci
2009. jan. 31. 12:14

Szerepelsz gyermekeddel,testedre jelmezt teszel? Ez remek lehet,egyszer meg kellene lesnem!

Gyereked beteg lett? Ez kellemetlen helyzet, etesd meg,fektesd le, szeretgesd meg egy cseppet s meglehet reggelre rendbe lesz, nem lesz beteg.

❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook