Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Dr Varga Márta szülész-nőgyógyászról vélemény? fórum

Dr Varga Márta szülész-nőgyógyászról vélemény? (beszélgetős fórum)


7. 3amOnJupiter (válaszként erre: 3. - S96)
2021. dec. 29. 23:51

Örülök, hogy legalább neked jó tapasztalatod volt vele! Igen, én valóban nem a magánrendelésén voltam nála, hanem 'rendes' vizsgálaton. Egyébként valahol meg tudom érteni, hogy darálnia kell az embereket egy SZTK-ban, de én úgy éreztem, hogy indokolatlanul volt velem flegma és lekezelő, még akkor is ha mondjuk épp egy rossz napját fogtam ki.


És köszönöm, azóta jobban vagyok, a problémám is megoldódni látszik végre ^^


Nektek jó babavárást és egészséget kívánok! :)

6. c9155193c4 (válaszként erre: 5. - S96)
2021. dec. 7. 16:32
Én biológia tanár vagyok. Egyszer-kétszer találkoztunk. Páciense nem voltam. Nagyon rendes és tapasztalt a szakmájában, bátran menj hozzá. Ne feledjük ebben az időszakban nagyon sok az orvosok feladata, kevesen is vannak és nem könnyű nekik, mégis helytállnak.
5. S96 (válaszként erre: 4. - C9155193c4)
2021. dec. 6. 13:28

Igen, nekem is meglepő!

Velünk tényleg nagyon kedves volt, ma megyek hozzá megint.

Te elégedett voltál vele? Régóta jársz hozzá?

4. c9155193c4 (válaszként erre: 2. - 3amOnJupiter)
2021. dec. 5. 20:23
Nem hinném, hogy ez történt, ugyanis én ismerem a doktornőt és ő ilyet nem tenne.
3. S96 (válaszként erre: 2. - 3amOnJupiter)
2021. dec. 4. 21:00

Szia!

Igen voltam nála azóta, velem nagyon kedves volt meg a párommal is!

Nekünk szimpatikus volt a Doktornő, nagyon mosolygós és türelmes is volt.

Nagyon durva, hogy te ezt tapasztaltad :O

Gondolom ennyit számít a magán rendelés....

Sajnálom, hogy ezt tapasztaltad :(

Remélem azóta sikerült meggyógyulnod! :)

2. 3amOnJupiter (válaszként erre: 1. - S96)
2021. nov. 24. 23:00