Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Beszéljünka HPV-ről! Kinek van hasonló baja? fórum

Beszéljünka HPV-ről! Kinek van hasonló baja? (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... ❯❯
586. keszani (válaszként erre: 585. - Ubi904)
2011. dec. 9. 18:32

az isoprinosint olvastam többbször,h kiirták, párom is azt kapta.

immunerősitőnek nagyon jo a grapefruit csepp. de ugyanugy fontos sztem a bélflora épsége ezért pre- és probiotikum is kell, vitaminok. a kasvirágrol is hallottam, de nem tudom,h milyen lehet. egyél sok zöldséget, gyümölcsöt e is ontos főleg ebben az időszakban.

én enynit tudok segiteni, még amatőr vagyok e téren

585. ubi904
2011. dec. 9. 15:43

Természetes immunerősítő alatt mit értenek a T. hölgyek? (igen, pasas vagyok, úgy látom, illetve érzékelem, hogy ez az egész HPV témakör 99,999%-ban a hölgyekre hegyeződik ki, és a figyelem terén mi férfiak a "futottak még" kategória alatt is úgy 5 nagyságrenddel - vagy se - vagyunk). Végigugliztam a fél netet, amit leszűrtem, hogy kasvirág (az mi a fene?), bodza, hárs, ginseng kapszula, grapefruit mag kivonat, zöld tea az jó. De pl. zöldségfélék közt valami? Amit ki lehetne centrifugálni és léként meginni?


Igazából még nem tudom, mi a problémám, csak ma leszedtek egy valamit .... nemsztk helyen egy vélhetően akár HPV, akár rossz indulatúbb kinövésű valamit egy intimebb testtáj környékéről, és még mielőtt megjön vmi szövettani vizsgálat eredménye, már előre tuningolnám az egészségemet, mert egyrészt semmi jót nem írnak sehol se erről a HPV-ről, másrészt a dokinak se tetszett amit leszedett (három hónapon át előtte sztk-s, jónak dícsért vezető bőrgyógyász fagyasztgatta, de sikertelenül), mert hogy ez már bevérzett és ezért bármi lehet ... úgy hogy ki lett szedve, és le/ki lett égetve high-tech a környezete.