Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » A randizás alapszabályai fórum

A randizás alapszabályai (beszélgetős fórum)


1 2
2014. febr. 3. 15:37

Én még diák vagyok, barátom is, és csak amolyan zsebpénznek valót keresek mellette kisebb munkából, amiből veszem az utazáshoz szükséges kétféle bérletemet és a telefonomat is fizetem, szóval nem vagyok eleresztve én sem, barátom sem, de ennek ellenére ő fizetett mindent az első randin.

Ezután mikor másodjára mentünk el egy kisebb hangulatos helyre, volt hogy odamentem a pulthoz mikor ő kiment a mosdóba, és én addig vittem valami rágcsálnivalót, vagy vettem kettőnknek fejenként egy rövidet (ünnepeltünk egy nehéz sikeres vizsgát), és igazából ez sem volt kellemetlen. Meglepődött, megköszönte. De a végszámlát ő fizette. Persze, miután komollyá vált a dolog, sokszor gondolkodóba estem, hogy most mi legyen, mert láttam rajta hogy nem pénzes ő sem. Így nemes egyszerűséggel mikor megtetszett egy mozifilm, akkor felajánlottam neki, hogy menjünk el, és fizessük felesbe. Megtehettem gond nélkül hogy ez miatt szólok neki mindenféle kellemetlen érzés nélkül, mert annyira összhangban voltunk már az elején is és ez azóta is csak mélyült :)

Nálunk ez a helyzet. De fontos része a dolognak az, hogy mind a ketten nappalis egyetemista diákok vagyunk, otthon élünk és minimális a havi keresetünk.

15. nbandus (válaszként erre: 13. - Eperbonbon)
2014. febr. 3. 15:08
Ez enyhe kifejezés...:)
14. kriszta773 (válaszként erre: 1. - Libcsi)
2014. febr. 3. 15:03
szerintem illő, hogy felajánld, hogy fizeted a részed, de nem azt, hogy te fizetsz a férfi helyett. akinél ez elvárás vagy akár opció lehet, annál ne is menj bele több randiba :)
13. eperbonbon (válaszként erre: 8. - Nbandus)
2014. febr. 3. 14:50
Fizettem én is a randin, az nem baj.Na, de hogy egy férfi rájátszik, hogy egy nő fizzesse ki a kajáját vagy bármit, mert nagylelkűen elment a randevúra az kicsinyes, fukar alak .
12. eperbonbon (válaszként erre: 5. - 8bff41629d)
2014. febr. 3. 14:46